ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Πατούχας: Μάλλον θεωρεί βλάκες τους ΣΥΡΙΖΑίους




"Στις εκλογές της 20ης Σεπτέμβρη, ψηφίζω, στηρίζω την Λαϊκή Ενότητα! Με επιφυλάξεις πολλές, με διαφωνίες αρκετές. Αλλά, αναγνωρίζω στην ηγετική ομάδα της Λαϊκής Ενότητας, την τόλμη, το θάρρος, να πουν όχι με δύναμη ψυχής, με πολιτική περίσκεψη, με την διάθεση να διαφυλάξουν την τιμή και την αξιοπρέπεια της Αριστεράς και των ανθρώπων του μόχθου, της βιοπάλης, της φτώχιας, την προστασία της ανεξαρτησίας και του πλούτου της χώρα".


Αυτά μεταξύ άλλων υποστηρίζει ο δημοτικός Σύμβουλος Πατρέων Χρ. Πατούχας, ο οποίος μας ενημερώνει:

"Δεν είχα ψηφίσει τον ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Γενάρη του 15. Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ από το 2012 και μετά, κάθε μέρα μετατρεπόταν σε χυλό, δεν στήριζε αλλά υπονόμευε τους λαϊκούς αγώνες, μετατρεπόταν σε δύναμη διαχείρισης του αστικού συστήματος και της οικονομικής εξουσίας του.

Όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας, έδειξε από την πρώτη εβδομάδα, την υποχωρητικότητα, την διάθεση συμβιβασμού, την ίδια στρατηγική προσήλωση με τους προκατόχους του, στην πάση θυσία παραμονή στην Ευρωζώνη και την Ε.Ε. Αυτό καθόρισε την ανυπαρξία εναλλακτικού σχεδίου.

 Εναλλακτικό σχέδιο, μέσα στην Ευρωζώνη, μέσα στον λάκκο των λεόντων, δεν υπάρχει!
 Ήταν προδιαγεγραμμένη πλέον η αποδοχή των μνημονίων, των μέτρων εξόντωσης των εργαζομένων, συνταξιούχων και ανέργων, η εκποίηση του εθνικού πλούτου, η περαιτέρω πρόσδεση της χώρας στην μέγγενη της εξάρτησης, της πολιτικής άλωσης της, από την εσωτερική και διεθνή οικονομική ολιγαρχία και τις λεγόμενες αγορές. Η «γενναία διαπραγμάτευση», ήταν το όχημα για να οδηγηθούμε σε τετελεσμένα και στο μετέπειτα αδιέξοδο".

Αυτά και άλλα ακόμη υποστηρίζει ο αγαπητός Χρήστος, αλλά τίθεται αυθόρμαητα το ερώτημα:

Κι αφού ήταν τόσο κακός ο ΣΥΡΙΖΑ Πάτρας -περί αυτοό λόγος_ γιτί τότε βρε παληκξαράκι της επανάστασης κωλογλυφόσουνα με τα στεέχη του ΣΥΡΙΖΑ θέλοντας να σε στρίξου ως υποψήφιο; Γιατί δέχθηκες να γίνει μέχρι και εσωτερικό δημοψήφισμα για τη αφεντιά σου, για να τεθείς υποψήφιος, αφού όπως λες:

"Όταν ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας (ο ΣΥΡΙΖΑ), έδειξε από την πρώτη εβδομάδα, την υποχωρητικότητα, την διάθεση συμβιβασμού, την ίδια στρατηγική προσήλωση με τους προκατόχους του, στην πάση θυσία παραμονή στην Ευρωζώνη και την Ε.Ε.;".

Άρα ήταν καλοί οι ψήφοι του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά κακοί αυτοί που ηγούνταν!

Αυτό εαν δεν ονομάζεται πολυτικαντισμός, πως αλλιώς ονομάζεται; Κι έπειτα ποιος σε διαβεβαίωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ευρωπαϊκό κόμμα, και μάλιστα με στελέχη του στο Ευρωπαϊκό Λαϊό Κόμμα; Δεν είναι αντιπρόεδρος του ΕΛΚ ο πρόεδρος Τσίπρας; Δεν είχε βάλει υποψήφιος πρόεδρος στις ευρωπαϊκές εκλογές;

Τα ήξερες αυτά, κύριε Πατούχα, αλλά ως πολιτικάντης έβλεπες προς τον ψήφο των ΣΥΡΙΖΑίων που τους θεωρούσες βλάκες, όπως και όσοι μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ απεργάζονταν την αποστασία και την διάσπασή του! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: