Με συνθήματα όπως «Ήρθαμε στην Αθήνα για ευημερία είμαστε εργαζόμενοι από τα μεταλλεία» οι μεταλλωρύχοι θέλησαν να διαμαρτυρηθούν εν όψει και του debate του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα και του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Ευάγγελος Μεϊμαράκης.
Μάλιστα, όπως δήλωναν δεν σκόπευαν να αποχωρήσουν θέλοντας να συναντήσουν τους κ.κ. Τσίπρα και Μεϊμαράκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου