ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Οι μεταλλωρύχοι διαμαρτύρονται έξω από την ΕΡΤ


Μικροένταση με σπρωξίματα δημιουργήθηκε έξω από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ όπου βρίσκονταν συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι των μεταλλείων χρυσού. Οι δυνάμεις των ΥΜΕΤ τους απώθησαν στην πλατεία της Α. Παρασκευής.

Με συνθήματα όπως «Ήρθαμε στην Αθήνα για ευημερία είμαστε εργαζόμενοι από τα μεταλλεία» οι μεταλλωρύχοι θέλησαν να διαμαρτυρηθούν εν όψει και του debate του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα και του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Ευάγγελος Μεϊμαράκης.
Μάλιστα, όπως δήλωναν δεν σκόπευαν να αποχωρήσουν θέλοντας να συναντήσουν τους κ.κ. Τσίπρα και Μεϊμαράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: