Την Πέμπτη
17/9 στις 19:00, θα πραγματοποιηθεί, στην
πλατεία Εθνικής Αντίστασης (πρώην Όλγας), η κεντρική προεκλογική
συγκέντρωση της εκλογικής συνεργασίας
ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΕΕΚ – ανένταχτοι αγωνιστές
και αγωνίστριες της αριστεράς. Καλούμε
όλο το λαό και τη νεολαία της Πάτρας να
πάρει μέρος μαζικά στη συγκέντρωση.
Σάββας Μιχαήλ, Γενικός Γραμματέας ΕΕΚ
Τάκης Τσίτσος, μέλος ΚΣΕ ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Γιάννης Αγγελόπουλος, μέλος ΚΣΕ ΑΝΤΑΡΣΥΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου