Και για
τα πεντάμηνα Κοινωφελούς Εργασίας στο Δήμο Πατρέων
Στην Ακτή Δυμαίων προχωρούν τα έργα για την κατασκευή του μεγάλου Νότιου, ανοιχτό για όλους Πάρκου, σύμφωνα με τον σχεδιασμό.
Επίσης
ολοκληρώνεται η δημιουργία δύο μεγάλων χώρων στάθμευσης στο ύψος του ΝΟΠ.
Σήμερα
το πρωί, στην υπό διαμόρφωση έκταση, βρέθηκαν ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας
Πελετίδης και ο Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Έργου, Καθαριότητας - Ανακύκλωσης και Μηχανολογικού
Εξοπλισμού Χρήστος Κορδάς.
Η δημιουργία
δωρεάν χώρων στάθμευσης, θα ανακουφίσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της
Πάτρας, ενώ οι οδηγοί και οι επιβάτες, θα εξυπηρετούνται με τα λεωφορεία που θα
δρομολογηθούν.
Για
τα πεντάμηνα Κοινωφελούς Εργασίας
Ο
Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης
είχε σήμερα τηλεφωνική
επικοινωνία - παρέμβαση με την Διευθύντρια του ΟΑΕΔ Ειρήνη Μαρίνου,
ζητώντας να επισπευσθούν οι διαδικασίες για την πληρωμή του προσωπικού των
εργαζομένων με πεντάμηνη σύμβαση Κοινωφελούς Εργασίας.
Παρά τις μέχρι σήμερα προσπάθειες της
Δημοτικής Αρχής (επιστολή Δημάρχου στους Υπουργούς Εργασίας και Εσωτερικών,
καθώς και στην Διοικήτρια του ΟΑΕΔ, αλλά και στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ Πάτρας)
για την άμεση πληρωμή των συγκεκριμένων εργαζομένων, η πληρωμή δεν είχε
επιτευχθεί.
H πίστωση των λογαριασμών για την πληρωμή του Ιουλίου από τον ΟΑΕΔ, έχει
ξεκινήσει από την
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015 και
ολοκληρώνεται σήμερα Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου. Η μισθοδοσία του Αυγούστου θα
πιστωθεί από την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου και
θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015.
Η παραπάνω διαδικασία πληρωμής αφορά τον
ΟΑΕΔ και όχι το Δήμο. Ο Δήμος έγκαιρα ως
όφειλε, κατέθεσε τα στοιχεία στον ΟΑΕΔ για την πληρωμή των εργαζομένων, για
τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.
Τέλος
υπενθυμίζεται, ότι η πίστωση
του λογαριασμού για
την πληρωμή του προσωπικού από το αντίστοιχο Υπουργείο στον
ΟΑΕΔ έγινε καθυστερημένα, στις 8 Σεπτεμβρίου 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου