ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Γ. Σταθάκης προς Απ. Κατσιφάρα για τη νότια χάραξη της ΝΕΟ: Αποστόλη σε κορόιδευαν οι προηγούμενοι!

Τι ζητά η Επιτροπή Κατοίκων για τη Νότια Χάραξη της Πατρών – Πύργου – ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ Δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα ώστε να αλλάξει η μελέτη του έργου 

Συνέντευξη της επιτροπής αγώνα για τη διάνοιξη της οδού Πάτρας-Τσακώνας



 ΧΡ. ΠΑΤΟΥΧΑΣ: Ανεπανόρθωτο λάθος - Α. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Οι εργολάβοι παίρνουν τα λεφτά - ΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ: Θέλουν να βάλουν διόδια - ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΖΑΡΗΣ: Υπάρχει χρόνος για να γίνει το έργο σωστά




Κριτική στη στάση του περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα και του πρώην υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοίδη, άσκησαν τα μέλη της Επιτροπής Κατοίκων για τη Νότια Χάραξη της Πατρών – Πύργου, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στα γραφεία της Ένωσης Συντακτών στην Πάτρα.

Οι εκπρόσωποι της Επιτροπής κατηγόρησαν την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Έργων, δηλαδή τον κ. Χρυσοχοίδη, πως ουδέποτε είχε εντάξει την κατασκευή του δρόμου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και πως οι εξαγγελίες του, ήταν προεκλογικού χαρακτήρα.

Επίσης, άσκησαν κριτική στον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, καθώς όπως ειπώθηκε θα μπορούσε και ο ίδιος να διαπιστώσει ότι το έργο ήταν «στον αέρα».

Σε κάθε περίπτωση οι εκπρόσωπο της Επιτροπής δήλωσαν, πως θα συνεχίσουν τον αγώνα τους, για αλλαγή της χάραξης της Πατρών – Πύργου καλώντας τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, να συναινέσει στο αίτημα τους.


ΧΡ. ΠΑΤΟΥΧΑΣ: Ανεπανόρθωτο λάθος 


Μιλώντας στη συνέντευξη, ο Χρήστος Πατούχας από την Επιτροπή Αγώνα για τη Νότια Χάραξη και δημοτικός σύμβουλος Πατρέων, τόνισε ότι οι κάτοικοι της περιοχής, θέλουν ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στη Δυτική Πελοπόννησο που θα εξυπηρετεί την Πελοπόννησο και τα Ιόνια Νησιά.

Χαρακτήρισε ως «ανεπανόρθωτο λάθος» την κατασκευή του δρόμου με την υπάρχουσα χάραξη καθώς, όπως είπε θα καταστρέψει την οικιστική ζώνη από Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα, ζητώντας να περάσουν νοτιότερα και ο αυτοκινητόδρομος και ο σιδηρόδρομος για να εξυπηρετήσουν την ευρύτερη περιοχή.

Όπως είπε ο κ. Πατούχας, το έργο, έτσι και αλλιώς, δεν είχε πιστώσεις και η δημοπράτησή του ήταν επικοινωνιακή κίνηση από την προηγούμενη κυβέρνηση. Υπογράμμισε δε, ότι το συγκεκριμένο τμήμα της οδού, ήταν υποχρέωση της «Ολυμπίας Οδού» να το κατασκευάσει, αφού πληρώθηκε για αυτό.



Κ. ΣΠΑΡΤΙΝΟΣ: «Αποστόλη σε κορόιδευαν οι προηγούμενοι» 


Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΡΑΠ Κώστας Σπαρτινός, εξέφρασε την έκπληξή του για την ανακοίνωση της Περιφέρειας για το θέμα.

Επέρριψε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση για την κατάσταση και επικαλέστηκε τα όσα είπε ο υπουργός Γ. Σταθάκης στη συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, όπου σύμφωνα με τον κ. Σπαρτινό, ελέχθη πως «Αποστόλη, σε κορόιδευαν οι προηγούμενοι, το έργο δεν είχε ενταχθεί».

Όπως, είπε ο κ. Σπαρτινός, ο κ. Κατσφιφάρας θα μπορούσε να διαπιστώσει ο ίδιος εάν πράγματι το έργο είχε ενταχθεί προς χρηματοδότηση.

Σύμφωνα με τον κ. Σπαρτινό, ο κ. Σταθάκης δεν έχει άγνοια για το έργο, ωστόσο ο υπουργός θέλει πρώτα να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση και στη συνέχεια θα συζητηθεί το θέμα της χάραξης.



Α. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Οι εργολάβοι παίρνουν τα λεφτά


Ο Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, πρώην δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας και νυν δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πατρέων, υπογράμμισε πως μέχρι τώρα βλέπουμε τους εργολάβους να παίρνουν τα λεφτά και να αφήνουν στη μέση τα έργα και μια κυβέρνηση ανίκανη να παρέμβει και να λύσει το θέμα.
Πάγιο αίτημα της περιοχής η κατασκευή του δρόμου.

Ζητάμε να δημοπρατηθεί άμεσα το τμήμα από την Αχαγιά μέχρι τον Πύργο και του χρόνου το τμήμα από το Μιντιλόγλι μέχρι την Κάτω Αχαΐα, αφού προηγουμένως αλλάξει η μελέτη χάραξης.



ΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ: Θέλουν να βάλουν διόδια 


Η πρώην δημοτική σύμβουλος Πατρέων Τασία Παπαντωνοπούλου, τόνισε πως αν και οι φορείς έχουν αναγνωρίζει το δίκαιο του αιτήματος, ωστόσο κανείς δεν ανέλαβε την πρωτοβουλία, να πιέσει την κεντρική εξουσία.

Η υφιστάμενη χάραξη, όπως είπε, απαξιώνει τη ΒΙΠΕ και περιβαλλοντικά και οικιστικά, ανεβάζει το κόστος κατασκευής του έργου.

Το αυξημένο κόστος η κυρία Παπαντωνοπούλου, το απέδωσε στην προοπτική λειτουργίας διοδίων στο δρόμο και κάλεσε τη δημοτική Αρχή της Πάτρας και της Δυτικής Αχαΐας να παλέψουν για τη μη εγκατάσταση διοδίων.

Η Δυτική Ελλάδα δικαιούται ένα σωστό και ολοκληρωμένο έργο.



ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΖΑΡΗΣ: Υπάρχει χρόνος για να γίνει το έργο σωστά


Ο Ανδρέας Λάζαρης από το Σύλλογο των Αρχιτεκτόνων, έδωσε απάντηση στην κριτική που ασκείται στην προτεινόμενη νότια χάραξη.

Για τα οικόπεδα που ήδη έχουν απαλλοτριωθεί, από την Επιτροπή προτείνεται να δημιουργηθεί στο χώρο, ένα γραμμικό πάρκο αναψυχής από το Μιντιλόγλι μέχρι την Κάτω Αχαΐα, που θα αποδοθεί στις τοπικές κοινωνίες και θα συμβάλει στην ανάπτυξη της περιοχής.

Αναφορικά με τους χρόνους υλοποίησης ο κ. Λάζαρης πρότεινε να σπάσει η εργολαβία σε τουλάχιστον δυο τμήματα, (Μιντιλόγλι – Κάτω Αχαΐα και Κάτω – Αχαΐα – Πύργος). Όπως επεσήμανε το έργο από τον Πύργο μέχρι την Κάτω Αχαΐα θα διαρκέσει τουλάχιστον πέντε χρόνια και στο διάστημα αυτό, θα υπάρχει χρόνος για να γίνουν οι μελέτες, οι απαλλοτριώσεις και η κατασκευή για τα 13 χιλιόμετρα της νότιας χάραξης.

the best.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: