Την
απόφαση της Κυβέρνησης για επιστροφή όλων των δημοσίων υπαλλήλων, που
απολύθηκαν κατή την περίοδο του μνημονίου, επανέλαβε ο αναπληρωτής
Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Γιώργος Κατρούγκαλος, μιλώντας στον
Ρ/Σ Real.
«Είναι ένα θέμα
που το θεωρούμε ζήτημα δικαιοσύνης και σε ό,τι με αφορά την
αποκατάσταση της αντισυνταγματικότητας» είπε και πρόσθεσε:
«Η δαπάνη δεν θα είναι μεγάλη και ούτως ή άλλως θα συμψηφιστεί με ήδη προβλεπόμενες δαπάνες προσωπικού - προσλήψεων».
Ανέφερε,
μάλιστα, ότι «οι απολυμένοι που δεν μισθοδοτούνται πλέον από το Δημόσιο
ανέρχονται στους 1.065, ενώ πάρα πολλοί παραμένουν στις θέσεις τους με
δικαστικές αποφάσεις».
Στο ερώτημα εάν θα επιστρέψουν μόνο όσοι έχουν δικαιωθεί δικαστικά, ο νέος Υπουργός απάντησε:
«Όχι,
όλοι θα επιστρέψουν, όλοι οι απολυμένοι. Το κόστος μισθοδοσίας των
περισσότερων από αυτούς, ήδη, καταβάλλεται γιατί έχουν παραμείνει στη
θέση τους λόγω δικαστικών αποφάσεων ή επειδή εξακολουθούν να βρίσκονται
σε "διαθεσιμότητα" και τους καταβάλλεται ένα τμήμα των αποδοχών τους».
Ο κ. Κατρούγκαλος πρόσθεσε, ότι η επιβάρυνση είναι 33 εκ. ευρώ, σημειώνοντας, ότι «είναι ένα μεγάλο ποσό, αλλά εξασφαλίζεται».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου