Την Τρίτη
10 Φεβρουαρίου, γιορτή του Αγίου Χαραλάμπους, ο Ι.Ν. του Αγίου Χαραλάμπους,
τελεί την ετήσια
πανήγυρη εντός του Παλαιού Δημοτικού Νοσοκομείου Πατρών.
Το
πρόγραμμα έχει ως εξής:
-Δευτέρα
9 Φεβρουαρίου στις 5 μ.μ. Μέγας Πανηγυρικός εσπερινός μετά αρτοκλασίας
-Τρίτη
10 Φεβρουαρίου στις 7:00 π.μ. Πανηγυρική Θεία Λειτουργία.
Διακοπή
υδροδότησης στην περιοχή του κέντρου της Πάτρας
Από την
ΔΕΥΑΠ ανακοινώνεται ότι τη νύχτα από Δευτέρα
9-2-15 προς Ξημερώματα Τρίτης 10-2-15 και από ώρα 01.00 έως 05.00, λόγω
εργασιών στο δίκτυο μεταφοράς νερού στην περιοχή του Κέντρου που περικλείεται
από τις οδούς: Σκάλες Αγ. Νικολάου -Γραβιάς - Φρουρίου - Αγ. Αναστασίας - 28ης
Οκτωβρίου - Κορίνθου - Αγ. Σοφίας -Ηρώων Πολυτεχνείου0- Λιμάνι - Οθωνος Αμαλίας
- Παπαφλέσσα - Αθ. Διάκου - Γούναρη - 25ης Μαρτίου - Γραβιάς Σκάλες Αγ.
Νικολάου θα υπάρχει πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού.
Συνιστάται
να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Διακοπή
υδροδότησης στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς: Μειλίχου - Αθηνών -
Αγυιάς - Ηρώων Πολυτεχνείου Μειλίχου
Επίσης,
ανακοινώνεται, η διακοπή υδροδότησης ανακοινώνεται ότι την Δευτέρα 9-2-15 και από ώρα 8.00 το πρωί, έως
17.00 το απόγευμα, λόγω απαραίτητων εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης, θα
υπάρχει πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού στην περιοχή που
περικλείεται από τις οδούς: Μειλίχου - Αθηνών - Αγυιάς - Ηρώων Πολυτεχνείου
Μειλίχου.
Συνιστάται να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Συνιστάται να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Διακοπή υδροδότησης στην περιοχή Βελβιτσίου
Τέλος,
ανακοινώνεται ότι την Τρίτη 10-2-15 και
από ώρα 8.00 το πρωί έως 16.00 το απόγευμα, λόγω εργασιών στο δίκτυο
μεταφοράς νερού στην περιοχή Βελβιτσίου, θα υπάρχει πλημμελής υδροδότηση έως
και πλήρης διακοπή νερού στις περιοχές: Βελβίτσι – Διοδώρου – ΚΤΕΟ – Προάστειο
– Άνω και Κάτω Μποζαΐτικα – Άνω και Κάτω Καστελόκαμπος – Κοτρώνι – Αμπελόκηποι
– Συχαινά - Πανεπιστημίου.
Συνιστάται
να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.
Από την Υπηρεσία της ΔΕΥΑΠ θα καταβληθεί σε όλες τις περιπτώσεις προσπάθεια για
μείωση του χρόνου διακοπής υδροδότησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου