ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων η υπ' αριθμ. 27/2014 απόφαση του Δ.Σ. του ΦΟ.Δ.Σ.Α.

Ψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρέων η υπ' αριθμ. 27/2014 απόφαση του Δ.Σ. του ΦΟ.Δ.Σ.Α. (Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων) που αφορά στον προϋπολογισμό για το οικονομικό έτος 2015.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
1ης ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                                                              Αριθμός Απόφασης 27/2014

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Από το Πρακτικό 12/2014 της Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας της 1η Δεκεμβρίου 2014
--------------------
Στην Πάτρα, σήμερα, την 1η Δεκεμβρίου 2014, ημέρα Δευτέρα και ώρα 09:00 π.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου συνήλθε σε συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 12/25.11.2014 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του Συνδέσμου κ. Κορδά Χρήστου, η οποία επιδόθηκε νόμιμα σε όλα τα μέλη του Συνδέσμου.

Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, δηλαδή σε σύνολο πέντε (5) μελών βρέθηκαν παρόντα τα παρακάτω τρία (3) μέλη ήτοι:

ΠΑΡΟΝΤΕΣ
ΑΠΟΝΤΕΣ
1.         Κορδάς Χρήστος - Πρόεδρος
1.       Χρυσοβιτσάνος Νικόλαος – Μέλος
2.         Στάμος Παύλος - Αντιπρόεδρος
2.       Χριστόπουλος Κωνσταντίνος – Μέλος
3.         Μελάς Παναγιώτης – Μέλος


ο Πρόεδρος κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης.

Τα πρακτικά τηρήθηκαν από τον ορισθέντα υπάλληλο κ. Μεσμπούρη Πέτρο.

O Πρόεδρος έθεσε υπόψη του Συμβουλίου το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης: 1. Εισηγητική έκθεση περί κατάρτισης σχεδίου προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και 2. Κατάρτιση πίνακα 5Α περί στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Το Διοικητικό Συμβούλιο ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο και έλαβε υπόψη του την υπ’ αριθμ. 321/19.11.2014 εισήγηση του η οποία αναφέρει τα κάτωθι:
«Έχοντας υπόψη:
Α) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 77 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/23-7-2013 Α΄) «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις». Καθορίζεται η διαδικασία κατάρτισης και έγκρισης του Προϋπολογισμού. Στην ίδια διάταξη αναφέρεται ότι ο Προϋπολογισμός καταρτίζεται με βάση τις οδηγίες που παρέχονται ετησίως με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών, η οποία εκδίδεται κάθε έτος και στην οποία και στην οποία καθορίζονται ανώτατα όρια για την εκτίμηση των ιδίων εσόδων ή επί μέρους ομάδων τους που εγγράφονται στον Προϋπολογισμό και ορίζονται τα ίδια έσοδα ή ομάδες αυτών και κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης της οικονομικής υπηρεσίας του νομικού προσώπου, για το εκτιμώμενο ύψος εσόδων και εξόδων υποβάλλεται προς έγκριση στο Διοικητικό Συμβούλιο και στην συνέχεια στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Συγκεκριμένα θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε τις διαδικασίες κατάρτισης του προϋπολογισμού συνοπτικά:
1. η συζήτηση του Προϋπολογισμού στο Διοικητικό Συμβούλιο και η ολοκλήρωση των προσχεδίων για υποβολή στο Δημοτικό Συμβούλιο (έως 5/9).
2. η ενσωμάτωση του σχεδίου που προανέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο στη βάση οικονομικών δεδομένων του ΥΠΕΣ (έως 5/9).
3. ο έλεγχος του σχεδίου του προϋπολογισμού από το Παρατηρητήριο και η διατύπωση γνώμης επ’ αυτού, καθώς και οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών για την ανάλογη διαμόρφωση του.
4. η υποβολή του προϋπολογισμού από το Διοικητικό Συμβούλιο στο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση και ψήφιση (έως 31/10).
5. η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη συνέχεια η υποβολή του στην εποπτεύουσα αρχή (προς το παρόν ο Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης). Η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να γίνει μέχρι 15/11.
6. η δημοσίευση του προϋπολογισμού, μετά τη ψήφισή του από το Δημοτικό Συμβούλιο.
7. η έγκριση του προϋπολογισμού από την εποπτεύουσα αρχή (προς το παρόν ο Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης) μέχρι 31/12.

Β) Σύμφωνα με τις διατάξεις του ανωτέρω νόμου και τις διαδικασίες που αναλύουμε παραπάνω, το Διοικητικό Συμβούλιο, έως την 5η Σεπτεμβρίου, εξετάζει το προσχέδιο και ειδικότερα εάν:
α) τα έσοδα και οι δαπάνες είναι νόμιμες,
β) έχουν εγγραφεί οι υποχρεωτικές δαπάνες και τα έσοδα που επιβάλλονται υποχρεωτικά από νόμο και
γ) ο προϋπολογισμός έχει καταρτιστεί με βάση τις οδηγίες που παρέχονται ετησίως με την κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών και κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης της οικονομικής υπηρεσίας του δήμου ή του ΝΠΔΔ, για το εκτιμώμενο ύψος εσόδων και ιδίως των ιδίων εσόδων, σύμφωνα με τις οδηγίες αυτές και εφόσον απαιτείται το αναμορφώνει αναλόγως και καταρτίζει το σχέδιο του προϋπολογισμού.
Επίσης σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 4 της υπ’ αριθμόν πρωτοκόλλου οικ. 47490/18.12.2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών με θέμα: «Παροχή οδηγιών για την κατάρτιση του προϋπολογισμού των δήμων, οικονομικού έτους 2013 - τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 7028/3.2.2004 (ΦΕΚ 253 Β΄) απόφασης «Καθορισμός του τύπου του προϋπολογισμού των δήμων και κοινοτήτων», αναγράφεται ότι μαζί με το σχέδιο του προϋπολογισμού, υποβάλλεται στο Διοικητικό Συμβούλιο κάθε Ν.Π.Δ.Δ. αιτιολογική έκθεση στην οποία δικαιολογείται, με συγκεκριμένα στοιχεία, η πηγή προέλευσης κάθε πίστωσης, το ύψος της και οι λόγοι που υπαγόρευσαν τις τυχόν αυξομειώσεις της σε σχέση με τις αντίστοιχες πιστώσεις του προηγούμενου έτους.
Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω σας υποβάλλουμε μαζί με τον προϋπολογισμό έτους 2015, την παρούσα αναλυτική εισηγητική έκθεση.

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ:

Η κατάρτιση και η εκτέλεση του προϋπολογισμού των Δήμων και των δημοτικών Ν.Π.Δ.Δ. διέπεται από τις ακόλουθες διατάξεις :
• Τις διατάξεις του άρθρου 1 του Β.Δ. 17/05-15/06/1959 «Περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων»
• Τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 155 του Ν.3463/2006 (ΔΚΚ).
• Τις διατάξεις των άρθρων 63 περ. δ και ε, 72 παρ.1, 86 παρ.1-3 και 266 παρ.1,2,4,6 και 7 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) : «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης
• Τις διατάξεις του άρθρου 77 του Ν. 4172/13 (ΦΕΚ – 167 Α/23-7-2013): «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2012 και άλλες διατάξεις»
• Τις διατάξεις του άρθρου 64 του Ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της οδηγίας 2011/85/ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις ».
• Τις διατάξεις της υπ’ αριθμόν 7028 κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εσωτερικών, (ΦΕΚ 253 Β’) αναφορικά με «Καθορισμός του τύπου του προϋπολογισμού των δήμων και κοινοτήτων» όπως αυτή τροποποιήθηκε με τις υπ’ αριθμόν 64871/07 (ΦΕΚ 2253 Β’), 70560/09 (ΦΕΚ 2394 Β’), 50598/11(ΦΕΚ 2832 Β’), 47490/12 (ΦΕΚ 2832 Β’), 30842/13 (ΦΕΚ 1896 Β’), 29530/14 (ΦΕΚ 2059 Β΄)

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΣΟΔΩΝ:

Στους προϋπολογισμούς εγγράφονται μόνο νομοθετημένα έσοδα και το ύψος τους προσδιορίζεται με βάση τα πραγματικά στοιχεία απόδοσης κάθε εσόδου λαμβάνοντας κυρίως υπόψη τα διαχειριστικά αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους και ειδικότερα τα ποσά που εισπράχθηκαν, σύμφωνα με τις οδηγίες που περιγράφονται στην KYA που εκδίδεται κάθε έτος για την κατάρτιση του προϋπολογισμού. Η παράλειψη εγγραφής θεσμοθετημένων εσόδων από φόρους, τέλη, δικαιώματα και εισφορές που υποχρεωτικά επιβάλλονται και εισπράττονται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, συνιστά αδράνεια είσπραξης εσόδων κατά την έννοια του άρθρου 277 του Ν.3852/2010, όπως ισχύει.

Χαρακτηριστικά του προϋπολογισμού εσόδων οικονομικού έτους 2015. (βάσει της Κ.Υ.Α. 29530/29.7.2014 των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών)

α) Απαγόρευση υπερεκτίμησης εσόδων
• Η υπερεκτίμηση των εσόδων ή η εγγραφή εσόδων που δεν πρόκειται να εισπραχθούν οδηγεί ουσιαστικά στην κατάρτιση ελλειμματικού προϋπολογισμού και αυτό απαγορεύεται από το νόμο.
• Στον προϋπολογισμό εγγράφονται έσοδα του Νομικού Προσώπου τα οποία αναμένεται να εισπραχθούν κατά την διάρκεια του οικονομικού έτους.
• Η τήρηση των ανωτέρω ελέγχεται από τον Ελεγκτή Νομιμότητας (Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης) κατά τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 266 του Ν. 3852/2010 και η παραβίασή της οδηγεί στην αναπομπή του προϋπολογισμού και δημοτικό συμβούλιο.

β) Καθορισμός ανώτατου ύψους προϋπολογισμού ιδίων εσόδων
Το συνολικό άθροισμα των ποσών που εγγράφονται στον προϋπολογισμό του 2015 για τις ανωτέρω κατηγορίες εσόδων υπολογίζεται με βάση την πορεία εκτέλεσης (εισπραχθέντα) του 2013, σε συνδυασμό με την απόδοση των εισπράξεων από τον Ιανουάριο 2014 και μέχρι το κλείσιμο του μηνός που προηγείται από το μήνα κατάρτισης του σχεδίου του προϋπολογισμού 2015 και της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2013. Εάν η ανωτέρω διαφορά είναι θετική – ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ - (δηλαδή όταν η εκτέλεση του 2014 έχει αποδώσει ποσό υψηλότερο του 2013), τότε το ανώτατο ποσό που μπορεί να εγγραφεί στο συνολικό άθροισμα των ιδίων εσόδων, στον προϋπολογισμό του 2015, είναι το άθροισμα των εισπραχθέντων του 2013 προσαυξημένο κατά το ποσό της θετικής διαφοράς.

Κατά συνέπεια από τα κατωτέρω, για το νομικό μας πρόσωπο προκύπτει θετική διαφορά ποσού 221.642,68 € και το σύνολο της ομάδας ιδίων εσόδων διαμορφώνεται ως ανώτατο σε ποσό 1.000.283,26 € για τον προϋπολογισμό του 2015.

Τροποποίηση των κωδικών του προϋπολογισμού


ΚΑΕ ΟΜΑΔΑ ΕΣΟΔΩΝ
ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ 2013
ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΙΑΝ- ΙΟΥΝ 2013
ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΙΑΝ –ΙΟΥΝ. 2014
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ  2015
02
ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
200,68
0,00
0,00
300,59
03
ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
1.474,20
214,50
1.478,10
2.000,00
04
ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΛΟΙΠΑ ΤΕΛΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
345.429,52
0,00
0,00
483.000,00
05
ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ
370.000,00
120.000,00
401.915,56
395.100,00
21
ΕΣΟΔΑ ΠΟΕ ΤΑΚΤΙΚΑ
61.536,48
61.536,48
0,00
0,00

Σ Υ Ν Ο Λ Ο:
778.640,58
181.750,98
403.393,66
880.400,59

Β) Για την κατάρτιση θα πρέπει να λάβουμε υπόψη επακριβώς τις οδηγίες της ανωτέρω ΚΥΑ 29530/2014, την 23/2014 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου για την κατάρτιση του Τεχνικού Προγράμματος έτους 2015 και τις ανάγκες του Συνδέσμου για τη χρήση 2015.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω:
1) Διαβιβάζουμε το σχέδιο του Προϋπολογισμού του Αναγκαστικού Συνδέσμου οικον. έτους 2015, σύμφωνα με τους Προϋπολογιστικούς Πίνακες Εσόδων & Εξόδων και οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης.

Ε Σ Ο Δ Α

Κωδικός Αριθμός
(Κ.Α.)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΣΟΔΟΥ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ
ΠΡΟΗΓ. ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ
ΕΤΟΥΣ 2015
0211
Τόκοι Χρηματικών καταθέσεων σε Τράπεζες
100,00
300,59
0313
Λοιπά έσοδα των υπηρεσιών καθαριότητας & ηλεκτρ/σμού
2.000,00
2.000,00
0434
Λοιπά έσοδα από την εκμετάλλευση έργων και την παροχή υπηρεσιών
483.000,00
483.000,00
0529
Λοιπές εισφορές
120.000,00
395.100,00
2111
Τακτικά έσοδα από τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού.
119.600,00
0,00
3211
Τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού
9.814,73
0,00
4123
Φόρων προμηθευτών εργολάβων ελεύθερων επαγγελματιών κλπ
41.950,00
41.950,00
4124
Λοιπές κρατήσεις υπέρ του Δημοσίου
200,00
200,00
4142
Λοιπές κρατήσεις υπέρ τρίτων
9.000,00
14.100,00
4212
Επιστροφή πάγιας προκαταβολής
2.000,00
2.000,00
5111
Χρηματικό υπόλοιπο προερχόμενο από τακτικά έσοδα για την κάλυψη υποχρεώσεων παρελθόντων ετών
85.972,96
268.734,06
5122
Χρηματικό υπόλοιπο προερχόμενο από έκτακτα έσοδα για την κάλυψη έργων του Π.Δ.Ε.ή πιστώσεις προοριζόμενες για δημόσιες επενδύσεις
21.621,33
14.071.35

Σ Υ Ν Ο Λ Ο:
975.259,02
1.221.456,00

Ε Ξ Ο Δ Α

Κωδικός Αριθμός
(Κ.Α.)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΣΟΔΟΥ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ
ΠΡΟΗΓ. ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ
ΕΤΟΥΣ 2015
00-6111
Αμοιβές νομικών και συμβολαιογράφων
5.000,00
2.000,00
00-6117
Λοιπές αμοιβές λοιπών εκτελούντων ειδικές υπηρεσίες με την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία
48.376,00
58.376,00
00-6122
Αποζημίωση και έξοδα κίνησης δημοτικών συμβούλων (άρθρο 175 ΔΚΚ)
500,00
500,00
00-6221
Ταχυδρομικά τέλη
500,00
500,00
00-6492
Δικαστικά έξοδα και έξοδα εκτέλεσης δικαστικών αποφάσεων ή συμβιβαστικών πράξεων
5.000,00
2.000,00
00-6495
Λοιπές δαπάνες γενικής φύσεως
0,00
1.000,00
00-6721
Εισφορά υπέρ Συνδέσμων
0,00
20.100,00
00-6736
Υλοποίηση προγραμματικών συμβάσεων
1.000,00
1.000,00
00-6821
Φορολογικά Πρόστιμα και προσαυξήσεις χρήσης
55.000,00
0,00
10-6615
Εκτυπώσεις, εκδόσεις, βιβλιοδετήσεις
0,00
500,00
20-6261
Συντήρηση και επισκευή κτιρίων ακινήτων
0,00
500,00
20-6264
Συντήρηση και επισκευή λοιπών μηχανημάτων
2.000,00
2.000,00
20-6266
Συντήρηση εφαρμογών λογισμικού
10.000,00
0,00
20-6613
Προμήθεια εντύπων και υλικών μηχανογράφησης και πολλαπλών εκτυπώσεων
500,00
0,00
20-6654
Προμήθεια λοιπού υλικού
1.500,00
1.500,00
20-6661
Υλικά συντήρησης και επισκευής κτιρίων
500,00
900,00
20-7135
Λοιπός εξοπλισμός
500,00
500,00
20-7331
Κτιριακές εγκαταστάσεις κοινής χρήσης
19.180,00
0,00
20-7336
Λοιπές μόνιμες εγκαταστάσεις κοινής χρήσεως
10.000,00
0,00
20-7413
Λοιπές μελέτες
10.998,72
8.800,00
20-7425
Λοιπές ειδικές δαπάνες
572.417,24
841.705,00
30-6262
Συντήρηση και επισκευή λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων (πλην κτιρίων έργων)
0,00
10.000,00
30-7135
Λοιπός εξοπλισμός
0,00
5.000,00
30-7311
Δαπάνες κατασκευής επέκτασης και συμπλήρωσης κτιρίων ΟΤΑ
131.229,99
136.000,00
30-7333
Οδοί - οδοστρώματα
23.985,00
19.350,00
30-7336
Λοιπές μόνιμες εγκαταστάσεις κοινής χρήσεως
0,00
5.000,00
8115
Διάφορα έξοδα
2.032,00
2.155,00
8123
Μελέτες Έρευνες πειραματικές εργασίες και ειδικές δαπάνες
4.870,80
0,00
8223
Απόδοση φόρων προμηθευτών εργολάβων ελ. επαγγελματιών κ.λ.π.
41.950,00
41.950,00
8224
Λοιπές αποδόσεις κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου
200,00
0,00
8242
Λοιπές κρατήσεις υπέρ τρίτων
9.000,00
14.100,00
8251
Πάγια προκαταβολή
2.000,00
2.000,00
9111
Αποθεματικό
15.519,27
44.020,00

Σ  Υ Ν Ο Λ Ο:
973.759,02
1.221.456,00

2) Διαβιβάζουμε την Εισηγητική Έκθεση, του σχεδίου του Π/Υ 2015, που συντάχθηκε με βάση την Κ.Υ.Α. και τις ανάγκες του Φορέα και η οποία αναλύεται ως εξής:
·    Τα ίδια έσοδα υπολογίστηκαν όπως ορίζει το άρθρο 3 περιπτ. Β1 της ΚΥΑ 29530/25.7.2014 (εισπραχθέντα ΙΑΝ.-ΔΕΚ. 2013/ΙΑΝ.-ΙΟΥΝ. 2013/ΙΑΝ.-ΙΟΥΝ. 2014), με ανώτατο όριο συνόλου τους (ΟΜΑΔΑ Ι) το ποσό εκτέλεσης του έτους 2013 (εισπραχθέντα του έτους 2013) προσαυξημένο κατά το ποσό της θετικής διαφοράς, αφού στην περίπτωση του Συνδέσμου, η εκτέλεση του 2014 έχει αποδώσει ποσό υψηλότερο του 2013.
Εάν μετά το κλείσιμο του έτους 2014, το ποσό της θετικής διαφοράς αυξηθεί, τα ποσά που εγγράφηκαν στο Π/Υ 2015, δύναται να αυξηθούν κατά τα οριζόμενα ανωτέρω και με ανάλογη αναμόρφωσή τους. Στην σχετική απόφαση αναμόρφωσης πρέπει να αναφέρεται τηρά ότι πληρείται ο προαναφερόμενος όρος καθώς και κατά τον έλεγχο της απόφασης η αρμόδια αρχή υποχρεούται να προβεί σε διασταύρωση των στοιχείων αυτών από τη βάση δεδομένων που τηρείται στο ΥΠ.ΕΣ.
·  Τα έργα του Τεχνικού Προγράμματος έτους 2015, βάσει της υπ’ αριθμ. 23/2014 απόφασης Δ.Σ, εντάχθηκαν στον Προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2015 με τις αντίστοιχες πιστώσεις και την πηγή χρηματοδότησής τους, και η οποία (ΑΔΣ) αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Εισηγητικής Έκθεσης.
·  Τα οικονομικά στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη σύνταξη του Προϋπολογισμού αφορούν το πρώτο 6μηνο 2014.

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΣΟΔΑ:

·  Στον ΚΑΕ 0434.001 “Τέλη Ταφής από μέλη ΟΤΑ” εγγράφει το ποσό που αναμένεται να εισπραχθεί βάσει της υπ’ αριθμ. 28/2013 απόφασης Δ.Σ. Το συνολικό ύψος των Τελών Ταφής για τις Δημοτικές Ενότητες Πάτρας και Ρίου ανέρχεται στα 480.000,00 € περίπου (120.000 τόνοι * 4 € / τόνο) – ποσό που παραμένει ίδιο από το έτος 2011.
·  Στον ΚΑΕ 0434.002 “Τέλη Ταφής από ιδιώτες” εγγράφει το ποσό που αναμένεται να εισπραχθεί βάσει της υπ’ αριθμ. 28/2013 απόφασης Δ.Σ. Το συνολικό ύψος των Τελών Ταφής Απορριμμάτων στο ΧΥΤΑ Πατρών που προέρχονται από ιδιώτες και άλλους χρήστες (ΚΔΑΥ) ανέρχονται στα 3.000,00 € περίπου (30 € ανά τόνο απορριμμάτων) – ποσό που παραμένει ίδιο από το έτος 2013.
Κάθε διαφορά λόγω πιθανής αύξησης των Τελών Ταφής μετά από σχετική απόφαση του αρμοδίου οργάνου θα ενταχθεί στον Προϋπολογισμό με αναμόρφωση.

·    Στον ΚΑΕ 0529.001 “Εισφορά  μελών ΟΤΑ 2% της Ετήσιας Επιχορήγησης” εγγράφει το ποσό των 395.100,00 € (πρόκειται για το ποσοστό 2% της ετήσιας επιχορήγησης του Δήμου Πατρέων για το έτος 2014), σύμφωνα με την σχετική βεβαίωση της Διαχειρίστριας ΦΟΔΣΑ.
Τυχόν διαφορά θα ενταχθεί στον Προϋπολογισμό με αναμόρφωση κατά τη διάρκεια της χρήσης.
·    Η Κατηγορία 41 “Εισπράξεις υπέρ του δημοσίου και τρίτων” υπολογίσθηκε με βάση την απόδοση ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ – ΙΟΥΝΙΟ 2014 σε αναγωγή 12μήνου. Αντίστοιχη εγγραφή διενεργήθηκε και στην Κατηγορία Εξόδων 82.
·    Στην Κατηγορία 51 “Χρηματικό Υπόλοιπο προηγούμενης χρήσης”, εγγράφονται τα πραγματικά διαθέσιμα στις 30.6.2014. Κάθε διαφορά μετά το οριστικό κλείσιμο του οικον. έτους στις 31.12.2014 και την πραγματική διαμόρφωση του χρηματικού υπολοίπου που θα μεταφερθεί στη νέα χρήση, θα ενταχθεί στον προϋπολογισμό με την πρώτη (1η) αναμόρφωση (τροποποίηση) αυτού.

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ:

·    Στην Κατηγορία 81 “Πληρωμές Υποχρεώσεων Π.Ο.Ε.”, εγγράφονται οι πραγματικές υποχρεώσεις της 30.6.2014. Κάθε διαφορά μετά το οριστικό κλείσιμο του οικον. έτους στις 31.12.2014 και την πραγματική διαμόρφωση της Κατηγορίας 81 (Ανεξόφλητα από απογραφή), θα ενταχθεί στον προϋπολογισμό με την πρώτη (1η) αναμόρφωση (τροποποίηση) αυτού.
·    Οι δαπάνες υλοποίησης των Προγραμματικών Συμβάσεων, εντάχθηκαν στον ΚΑΕ 00-6736 σε αναπτυγμένη μορφή.
·    Η επισκευή και συντήρηση κτιρίων και λοιπών εγκαταστάσεων από τρίτους (που δεν έχουν την έννοια του έργου, και αφορούν εργασίες και υλικά) έχουν εγγραφεί σε ανεπτυγμένη μορφή των ΚΑΕ 6261 και 6262.
·    Η προμήθεια υλικών για την επισκευή και συντήρηση κτιρίων και λοιπών εγκαταστάσεων (που δεν έχουν την έννοια του έργου) έχουν εγγραφεί σε ανεπτυγμένη μορφή των ΚΑΕ 6661 και 6662.
Επιπλέον:
·  Το Αποθεματικό (Κατηγορία 91) ανέχεται στο ποσό των 44.020,00 Ευρώ, και δεν υπερβαίνει το 5% των τακτικών εσόδων που έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό (σύνολο τακτικών Εσόδων 2015: 880.400,00 €).
·  Ο προϋπολογισμός οικον. έτους 2015, είναι ισοσκελισμένος, όπως ο νόμος ορίζει (Ν. 3871/10) και όπως ορίζει το άρθρο 1 παρ. 1 της Κ.Υ.Α. 29530/25.7.2014.

Με την ΚΥΑ 29530/25.7.2014 δημιουργούνται νέοι Κ.Α. Εσόδων και Εξόδων και επισυνάπτεται ως Παράρτημα 2 (στην ανωτέρω ΚΥΑ), η δομή όλων των κωδικών αριθμών του Προϋπολογισμού. Έχει γίνει ο σχετικός έλεγχος και οι απαραίτητες τροποποιήσεις προκειμένου οι κωδικοί του Π/Υ του Αναγκαστικού Συνδέσμου να εναρμονίζονται με την ανωτέρω δομή. Με την υπ’ αριθμ. 7261/22.2.2013 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και την υπ’ αριθμ. 5/14065/9.4.2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών καθορίστηκαν διαδικασίες και δόθηκαν για την παρακολούθηση του Ολοκληρωμένου πλαισίου Δράσης.

Στο άρθρο 6 της 7261/22.2.2013 υπουργικής απόφασης, ορίζεται η διαδικασία κατάρτισης, ψήφισης και υποβολής στην αρμόδια αρχή του Προϋπολογισμού και του Ετησίου Προγράμματος Δράσης του κάθε ΟΤΑ και του κάθε νομικού προσώπου που εντάσσεται στο ΟΠΔ.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων και των Νομικών Προσώπων αυτού πρέπει να καταρτίσουν τους πίνακες 5Α περί στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων που καθορίζει η απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και να υποβάλλουν προς έγκριση το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Δράσης. Τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Πατρέων οφείλουν, σύμφωνα με το άρθρο 8 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, να καταρτίσουν και να ψηφίσουν τον πίνακα 5Α περί στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων ο οποίος θα υποβληθεί συγκεντρωτικά από το Δήμο στην αρμόδια προς έλεγχο Αρχή. Στο ΟΠΔ κάθε ΟΤΑ περιλαμβάνονται μόνο εκείνα τα νομικά του πρόσωπα τα οποία είναι ενταγμένα στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης (ΜΦΓΚ) (υποτομέας S.1313 ΟΤΑ, του Τομέα της Γενικής Κυβέρνησης), όπως αυτό διαμορφώνεται και επικαιροποιείται από την ΕΛΣΤΑΤ σύμφωνα με το άρθρο 1Β του Ν. 2362/1995.

Ύστερα από τα ανωτέρω, σας παρακαλούμε όπως εγκρίνεται τον πίνακα 5Α περί στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων έτους 2015 του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ης Δ.Ε. Ν. Αχαΐας ο οποίος στην συνέχεια θα υποβληθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πατρέων σύμφωνα με το άρθρο 8 της ανωτέρω απόφασης».


Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, το Διοικητικό Συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση δέχθηκε την εισήγηση του Προέδρου και

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι  Ο Μ Ο Φ Ω Ν Α

1.    Εγκρίνει τον προϋπολογισμό Εσόδων και Εξόδων του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ης Δ.Ε. Ν. Αχαΐας, έτους 2015, ο οποίος παρουσιάζεται ισοσκελισμένος ως προς τα έσοδα και τα έξοδα στο ποσό των 1.221.456,00€.
2.    Την υποβολή του προϋπολογισμού, οικονομικού έτους 2015 στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων που τηρείται στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου το παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας Ο.Τ.Α. του άρθρου 4 του Ν. 4111/2013, να παράσχει τη γνώμη του επ’ αυτού, σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις.
3.    Εγκρίνει τον πίνακα 5Α περί στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων έτους 2015 του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ης Δ.Ε. Ν. Αχαΐας, έτους 2015 που καταρτίστηκε από την υπηρεσία σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 7261/22.2.2013 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών

Η απόφαση αυτή πήρε αύξοντα αριθμό 27/2014

Για το παραπάνω θέμα συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως ακολούθως.

   Ο Πρόεδρος Δ.Σ.
   Κορδάς Χρήστος
Τα Μέλη
Στάμος Παύλος
Μελάς Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: