Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Η κυβέρνηση μιλά για «λευκή απεργία εργαζομένων»

 


Αναστάτωση στο ''Βενιζέλο'' από την εφαρμογή των νόμιμων.- Καραμέρος: «Η Κυβέρνηση να μην κρύβεται πίσω από διαρροές και την αγανάκτηση των επιβατών»

«ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΣΕ ''ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ'' όπως διαρρέει το Υπουργείο, αλλά σε πιστή τήρηση των ονομαστικών χωρητικοτήτων των Μονάδων. Η προσγείωση και η απογείωση των αεροπλάνων αλλά και η κίνηση τους στον εναέριο χώρο έχουν κανόνες, συγκεκριμένο ATC Capacity ανά περίπτωση και χρειάζονται σωστή οργάνωση, απαραίτητη στελέχωση και βεβαίως σύγχρονο εξοπλισμό. Η Κυβέρνηση να μην κρύβεται πίσω από διαρροές και την αγανάκτηση των επιβατών».

Τα παραπάνω τονίζει ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και καλεί την κυβέρνηση να μην κρύβεται πίσω από διαρροές και την αγανάκτηση των επιβατών.

Οι εργαζόμενοι εφάρμοσαν τους επιβαλλόμενους διεθνείς κανονισμούς στην κίνηση της εναέριας κυκλοφορίας, δημιουργήθηκε αναστάτωση και η κυβέρνηση Μητσοτάκη μίλησε για ''λευκή απεργία'' ενώ η ίδια αγνοεί τα δίκαια και επείγοντα αιτήματα όλων των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, υπογραμμίζει ο Γιώργος Καραμέρος και ζητά να προχωρήσει άμεσα σε:

Σε πρόσληψη Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας για την πλήρη στελέχωση όλων των μονάδων και σε εφαρμογή στην πράξη συστήματος για τη διαχείριση και την πρόληψη της κόπωσης των Ελεγκτών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιώργου Καραμέρου, είναι η εξής:

«ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ Παρασκευής 27 Σεπτεμβρίου το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, το Ελευθέριος Βενιζέλος, βρίσκεται σε καθεστώς «go slow», με δεκάδες πτήσεις να παρουσιάζουν μεγάλες καθυστερήσεις. Παρόμοια δυσλειτουργία καταγράφεται και στα περιφερειακά αεροδρόμια.

Χιλιάδες επιβάτες ταλαιπωρούνται καθώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη αγνοεί τα δίκαια και επείγοντα αιτήματα όλων των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. 

Η επικίνδυνη υπερεργασία, η υποστελέχωση και ο απαρχαιωμένος εξοπλισμός απειλούν την ασφάλεια στην εναέρια κυκλοφορία και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας έχουν προειδοποιήσει επανειλημμένως την  πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τα ανωτέρω.

Η κυβέρνηση, όμως, προσπαθεί να «μπαλώσει» τα προβλήματα  υποσχόμενη διάφορα μπόνους και προετοιμάζοντας νομοθετήματα για επιπλέον υπερεργασία πίσω από κλειστές πόρτες χωρίς διαβούλευση, όταν το προσωπικό εργάζεται ήδη πέραν των ορίων των δυνατοτήτων του.

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της χώρας μας, έχουν από τους υψηλότερους, αν όχι τον υψηλότερο, μέσο όρο ηλικίας, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την άμεση ενίσχυση του προσωπικού μέσω νέων προσλήψεων, πολλώ δε μάλλον, όταν από τη στιγμή του διορισμού  των νεοπροσληφθέντων μέχρι την πλήρη επιχειρησιακή τους ένταξη σε κάποιες μονάδες, όπως το ΚΕΠΑΘΜ, μεσολαβούν έως και 5 χρόνια, λόγω των απαιτητικών εκπαιδεύσεων. 

Δεν προχώρησαν λοιπόν σε «λευκή απεργία» όπως διαρρέει το υπουργείο αλλά σε πιστή τήρηση των ονομαστικών χωρητικοτήτων των Μονάδων. Η προσγείωση και η απογείωση των αεροπλάνων αλλά και η κίνηση τους στον εναέριο χώρο έχουν κανόνες, συγκεκριμένο ATC Capacity ανά περίπτωση και χρειάζονται σωστή οργάνωση, την απαραίτητη στελέχωση και βεβαίως σύγχρονο εξοπλισμό.

Η Κυβέρνηση να μην κρύβεται πίσω από διαρροές και την αγανάκτηση των επιβατών. Να προχωρήσει άμεσα σε:

1. Πρόσληψη Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας για την πλήρη στελέχωση όλων των μονάδων και τη στελέχωση όλων των βαρδιών σε όλες τις μονάδες εναέριας κυκλοφορίας με τουλάχιστον δύο (2) άτομα (στα αεροδρόμια διαδικασιακού ελέγχου).

2. Εφαρμογή στην πράξη συστήματος για τη διαχείριση και την πρόληψη της κόπωσης των Ελεγκτών, καθώς και συστήματος διαχείρισης στρες λόγω κρίσιμων συμβάντων, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς