Οι επικεφαλής της ... Νύμφης του Βορά, του πάλαι ποτέ, επί Μητσοτακιστάν προσέρχονται ικέτες στους μεγιστάνες του τουριστικού κλάδου!
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ
Με την ταυτόχρονη κατάπλευση δύο κρουαζιερόπλοιων σε δύο διαφορετικούς επιβατικούς σταθμούς στο λιμάνι της υποδέχθηκε την τουριστική σεζόν η Θεσσαλονίκη, μπαίνοντας δυναμικά στον τουριστικό χάρτη της Μεσογείου, σύφωνα με ανάρτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ της Ελένης Μπιμπίκου.
Ναι μην φανταστείτε ότι πρόκειται για την γνωστή νύφη του Θερμαϊκού, που συνθέτες και τραγουδιστές έχουν αφιερώσει τόσες επιτυχίες τους. Πρόκειται σήμερα απλά για μία πόλη της βόρειας Ελλάδας, στην εποχή του Μητσοτακιστάν, που ακολουθεί πρακτικές χωρών μπανανίας, που υποδέχονται το dolar ως Θεό, που θα στηρίξει την διαλυμένη οικονομίας τους, από καθεστώτα αυθαιρεσίας ή και δικτατοριών. Κι αν ανατρέξουμε στην εποχή της δεκαετίας του εξήντα, θα δούμε το κορίτσι του Πειραιά, σεξουλικό ίδαλμα της εποχής, να καλεί με φωνή χαρούμενη: Κορίτσια ο Στόλος!
Και να το λεφούσι από τους Τζώνηδες να ορμά στα κορίτσια, που τους καλούσαν να κατέβουν τα σκαλιά στα υπόγεια καμπαρέ του παραλιακού Πειραιά!
Βέβαια τώρα είμαστε 60 χρόνια πιο μπροστά από τότε και το ρόλο των κοριτσιών αναλαμβάνει ο Κωνστ. Ζέρβας, προερχόμενος από την ΝΔ, με συγγένεια πατρική με τον Ναπολ. Ζέρβα του ΕΔΕΣ, δήμαρχος της σημερινής καταπτοημένης οικονομικά Θεσσαλονίκης και αντί του αμαρτωλού μήλου, προσφέρει κουλούρι Θεσσαλονίκης και χορούς στους επισκέπτες του τουριστικού... Στόλου, μαζί με τον εκτελεστικό πρόεδρο της ΟΛΘ ΑΕ Θάνο Λιάγκο και την αντιπεριφερειάρχη και πρόεδρο του ΟΛΘ Βούλα Πατουλίδου, προερχομένη από το ΠΑΣΟΚ. Την γνωστή του πάλαι ποτέ αθλήτρια Στίβου και χρυσή ολυμπιονίκη επί πέντε Ολυμπιάδες και όχι μόνον. Πτυχιούχο ΦΑ του ΤΕΦΑ και υποπλοίαρχο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού
Και αναρωτιέμαι πρόσωπα της συμπρωτεύουσας με τόσο ηχηρούς τίτλους, πως δέχονται να συμμετέχουν σε τέτοιου είδους συμπράξεις, αντί να πασχίζουν για διασύνδεση με τους βόρειους γείτονες και ανάπτυξη οικονομικών δεσμών, στην εμπέδωση κλίματος αγαστής συνεργασίας, που θα μπορούσε άριστα να λειτουργήσει προς όφελος της ελληνικής πλευράς; Σήμερα ευρισκόμενοι σε έναν άτυπο εθνικιστικό πόλεμο μακεδονομάχων ελληναράδων, με τους εθνικιστές της Β. Μακεδονίας, χάνουμε τα οφέλη που θα προέκυπταν εάν συμβάλλαμε στο άνοιγμα του εμπορικού διαδρόμου μέχρι της ύπερθεν περιοχής της γείτονος Βόρειας Μακεδονίας!
Η ακροδεξιά πιέζει για μη ολοκλήρωση της συμφωνίας των Πρεσπών, που είχε ξεκινήσει επί Τσίπρα και η δεξιά του Μητσοτάκη έχει παγώσει την συμφωνία, υπό τον φόβο της απώλειας ψήφων!
Και τώρα οι ελπίδες τους για την οικονομική ανάκαμψη της Θεσσαλονίκης, επαφίενται στην ευλιγισία της μέσης του Δημάρχου και της πρώην αθλήτριας που το πρωί της Κυριακής, ως κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το κρουαζιερόπλοιο «Europa 2» της εταιρείας «Hapag Lloyd Cruises», προερχόμενο από την Καβάλα, με 500 επιβάτες και 350 άτομα πλήρωμα, τέθησαν επί τω άχαρω έργω.
Είδαμε λοιπόν στους δέχτες μας, ότι: «Το κουλούρι προς τους Μεγάλους επισκέπτες, το κέρασε προσωπικά ο δήμαρχος, (σ.σ.: τι μεγάλη τιμή που τους περιποιήθηκε!) ενώ η Ακαδημία Ζεϊμπέκικου παρουσίασε χορούς, όπως συρτάκι και ζεϊμπέκικο, συνοδεία παραδοσιακής μουσικής».
Από την πλευρά του, ο Κ. Ζέρβας σημείωσε ότι φέτος αναμένονται περί τους 70.000 επιβάτες με κρουαζιερόπλοια.
«Τόσοι πολλοί φορείς, η Περιφέρεια, ο δήμος, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, συνεργαστήκαμε έτσι ώστε να έχουμε ραγδαία αύξηση της κρουαζιέρας» συμπλήρωσε, για το... μέγιστον έργον της υποτέλειας!.
Φυσικά δεν είπε τι ακριβώς σημαίνει η επίσκεψη κρουαζερόπλοιου. Όύτε ότι οι τουρίστες που μετέχουν είναι με κλειστό εισιτήριο που περιλαμβάνει φαγητό, ποτό, διασκέδαση, ύπνο εντός του κρουαζερόπλοιου και οι πόλη που τους υποδέχεται δεν έχει να λαμβάνει κάτι ιδιαίτερο, πέραν από ότι αγοράσουν στην παραλιακή βόλτα τους από σουβενίρ κ.α.
Το «Europa 2» έρχεται για πρώτη φορά από το 2016. Οι επιβάτες είναι περίπου 500 – 450 Γερμανοί, 50 Ελβετοί και Αυστριακοί και το πλήρωμα 350 άτομα, όπως ανέφερε ο Κυριάκος Καλλής, υπεύθυνος του πρακτορείου «Κοσμάτος» που αντιπροσωπεύσει το πλοίο.
Τέλος αν και είναι γνωστό δεν το αναφέρουν. Ότι τα πλοία που ελλιμενίζουν σε ελληνικούς χώρους δεν πληρώνουν είσοδο, όπως γίνεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, αυτομάτως και με ηλεκτρονική πληρωμή με την είσοδό τους, παρά την δυσαρέσκεια της Ευρώπης που βλέπει να χάνονται πόροι για το ελληνικό δημόσιο!
.png)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου