Φωτογραφία αρχείου, από τον Στιγμιότυπο από τον 1ο Διάπλου Αντιρρίου - Ρίου. |
Εχθρικοί στάθηκαν απέναντι στον σιδηρόδρομο και στην κατασκευή γραμμής
Γ. Βαρεμένος, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αιτωλοακαρνανίας. |
«Στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, όχι μόνο δεν κατασκεύασαν, αλλά ούτε καν
προέβλεψαν για τον αιώνα τον άπαντα, τη δημιουργία σιδηροδρομικής
γραμμής», σημείωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ
αναφορικά με «το πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέσον μεταφοράς».
Ο ίδιος τονίζει ότι «στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, που ειρωνικά φέρει το όνομα Χαρίλαος Τρικούπης, όχι μόνο δεν κατασκεύασαν, αλλά ούτε καν προέβλεψαν για τον αιώνα τον άπαντα, τη δημιουργία σιδηροδρομικής γραμμής. Στην Αιτωλοακαρνανία έδωσαν 15 εκατ. για την ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής και μετά την παράτησαν να ρημάζει ως παλιοσίδερα».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ πορεύτηκε στην αντίθετη κατεύθυνση με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνητης γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη, την εκπόνηση Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών και την οραματική δρομολόγηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας σε συνεργασία με τις γειτονικές χώρες, βάζοντας έτσι την Βόρεια Ελλάδα στην καρδιά των εξελίξεων και της ανάπτυξης των μεταφορών και όχι μόνο, στην ευρύτερη περιοχή», σημειώνει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.
Επιπλέον ο Γ. Βαρεμένος τονίζει ότι «οι δήθεν Μακεδονομάχοι, τι ακριβώς έχουν να αντιτάξουν στον πρωτοποριακό αυτό σχεδιασμό, που δικαιώνεται πανηγυρικά από τις εξελίξεις; Άκουσαν αυτοί οι Μακεδονομάχοι της συμφοράς -τώρα που οι περικεφαλαίες δεν εμποδίζουν την ακοή τους- τον Ζόραν Ζάεφ, που δήλωσε ότι η Ελλάδα πρέπει να έχει ηγετικό ρόλο στα Βαλκάνια;».
Τέλος, ο ίδιος υπογραμμίζει ότι «η ψήφιση του νομοσχεδίου, που βασίζεται σε ότι είχε έτοιμο ο ΣΥΡΙΖΑ για την κύρωση των Ευρωπαϊκών Οδηγιών, δεν πρέπει να αποτελέσει μια τυπική Κοινοβουλευτική Πράξη, αλλά να λειτουργήσει ως μια ιστορική συγνώμη, των κατεστημένων δυνάμεων, για όσα έπραξαν κατά του σιδηρόδρομου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου