ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

«Η Πάτρα δεν έχει υποδομές για ιστιοπλοΐα και γιότινγκ»

Από την επιτυχημένη 1η φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας με σκάφη τύπου J/24, την οποία διοργάνωσε ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Πατρών, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στην Πάτρα.


«Είμαστε πολλά χρόνια πίσω» είπε ο πρόεδρος του ΙΟΠ Κ. Καλογερόπουλος μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7»


 
Η επιτυχημένη 1η φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας με σκάφη τύπου J/24, την οποία διοργάνωσε ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Πατρών, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στην Πάτρα, αποτέλεσε και ένα καθοριστικό test event για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της κλάσης J/24, που θα διεξαχθεί το 2019, στην Αχαϊκή Πρωτεύουσα. 
 
«Το ένα σκέλος είναι η ομορφιά και το θέαμα, το οποίο παρέχουμε στην πόλη, το οποίο πραγματικά ήταν κάτι, το οποίο θέλαμε. Αυτό, που θέλουμε να κερδίσουμε σαν πόλη και σαν μέρος εδώ, είναι ότι η αγωνιστική ιστιοπλοϊα ήταν πάντα ο προθάλαμος μιας τεράστιας διαδικασίας, που λέγεται γιότινγκ. Είναι ένας τομέας στην Δυτική Ελλάδα με μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης» τόνισε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πάτρας Κώστας Καλογερόπουλος μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7» για την 1η φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας με σκάφη τύπου J/24 (5 ατόμων), αλλά επισημαίνοντας παράλληλα και τα οφέλη, που αποκόμισε η πόλη από αυτή την διοργάνωση.
 
Η επιλογή του ελλιμενισμού σε κεντρικό σημείο της πόλης και του στίβου να είναι παράκτιος και δίπλα από το λιμάνι ικανοποίησε την επιθυμία των ανθρώπων του Ιστιοπλοικού Ομίλου Πατρών να προσφέρουν, εκτός από όμορφο θέαμα στην πόλη, και προβολή, καθώς η Πάτρα μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και στο κέντρο τέτοιες διοργανώσεις ,ενώ η δυνατότητα να έχει παράκτιο στίβο κατά μήκος της ακτής αποτελεί μια μοναδικότητα που λίγες πόλεις διαθέτουν. Για την επιτυχία της διοργάνωσης σημαντική ήταν και η συμβολή, αλλά και η συνεργασία, που είχαν με τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών, ο οποίος «έλυσε» στους διοργανωτές σοβαρά προβλήματα, που προέκυψαν σε επίπεδο διοργάνωσης και υποδομών.  
 
«Η Πάτρα δεν έχει υποδομές για ιστιοπλοϊα και για γιότινγκ, είμαστε πάρα πολλά χρόνια πίσω... Σε περίοδο κρίσης αυτή η επιχειρηματική δραστηριότητα μεταφράζεται σε θέσεις εργασίας. Για να εισπράξεις από μια διαδικασία τουριστική, πρέπει να έχεις υποδομές» ξεκαθάρισε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Ο.Πάτρας.
 
Δεν είναι όμως μόνο η Πάτρα, που στερείται υποδομές, αλλά και άλλες περιοχές της Δυτικής Ελλάδας. Αυτό, που ανέφερε, ο κ. Καλογερόπουλος είναι ότι εκτός από τις υποδομές, που θα εισπράξουν από τον ελλιμενισμό, «υπάρχουν οι άνθρωποι στην συντήρηση των σκαφών αυτών, που θα δουλέψουν στις επισκευές. Αυτοί, που είναι απολυμένοι από εξειδικευμένα εργοστάσια της Πάτρας, οι οποίοι θα βρουν δουλειά σε αντίστοιχες τέτοιες δραστηριότητες. Αυτό, που μας ενδιαφέρει είναι να μπορούμε να εισπράξουμε μελλοντικά, για να φτιάξουμε τις υποδομές, για να εισπράξουμε».
 
Το Ιόνιο διαθέτει συνολικά 15.000 σκάφη διαφόρων μεγεθών , τα οποία έρχονται και τον Σεπτέμβριο φεύγουν και ελλιμενίζονται αλλού, όπως και συντηρούνται, που σημαίνει ότι η Δυτική Ελλάδα χάνει θέσεις εργασίας λόγω έλλειψης υποδομών. «Σε αυτή την διαδικασία ένας αγώνας μιας κλάσης, που θα κρίνει το Πανευρωπαϊκό με πληρώματα από όλη την Ευρώπη, αυτοί είναι οι άνθρωποι, που θα στελεχώσουν το γιότινγκ αργότερα, είναι η διαφήμιση και αυτοί, που θα προβάλλουν τον τόπο μας», ξεκαθάρισε ο κ. Καλογερόπουλος.
 
Όσον αφορά τα αγωνιστικά, επικράτησε το σκάφος του Ναυτικού Ομίλου Γαζίου Κρήτης «ΚΙΚΑ», με 2ο του σκάφος του Ναυτικού Ομίλου Παλαιού Φαλήρου «J MANIA» και 3ο το σκάφος του Πανεπιστημίου Κρήτης «PHYSALIA PHYSALIS». Επίσης εις μνήμην του μέλους και αθλητή του Ομίλου Ντάνου Λυγίζου διεξήχθη αγώνας με εκκίνηση την περιοχή του Ρίου, με διαδρομή Ρίο-Τριζόνια και την Δευτέρα, ανήμερα του Αγίου Πνεύματος πραγματοποιήθηκε η επιστροφή των σκαφών. Τέλος, να αναφέρουμε ότι στην 1η φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος συμμετείχαν 50 άτομα σε 9 σκάφη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: