ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

ΠΟΜΕΚ: Να αντιμετωπιστεί η αθέμιτη στάση τραπεζών


Διάφορα πιστωτικά ιδρύματα, τράπεζες, παρεμβάλλουν εμπόδια στους δανειολήπτες

Πλήθος καταγγελιών δέχονται οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση", όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της.


Το τελευταίο χρονικό διάστημα όπως αναφέρει, υπερχρεωμένοι δανειολήπτες, συναντούν εμπόδια από τις τράπεζες, ενώ προσπαθούν να συλλέξουν τα απαιτούμενα εκ του Νόμου απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να υπαχθούν στη διαδικασία για τη ρύθμιση των οφειλών τους ως υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα (Νόμος Κατσέλη), μετά την τροποποίηση του Νόμου αυτού τον Αύγουστο 2015 και πριν την καταληκτική ημερομηνία, που έθεσε ο νομοθέτης προσφάτως, θέτοντας ως καταληκτική ημερομηνία για την υπαγωγή τους σύμφωνα με τις παλαιότερες ευεργετικές διατάξεις την 31η Δεκεμβρίου 2015.

Διάφορα πιστωτικά ιδρύματα (π.χ. Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Eurobank, Alpha Bank, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, κλπ), καθυστερούν δραματικά στη χορήγηση τόσο των δανειακών συμβάσεων, όσο και των αναλυτικών καταστάσεων οφειλών, που σύμφωνα με το Ν.3869/2010 οφείλουν απαρέγκλιτα να χορηγούν εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών, από την κατάθεση της αίτησής τους για τη χορήγηση της βεβαίωσης αυτής, επικαλούμενες δήθεν καταστάσεις ανωτέρας βίας, έλλειψης προσωπικού κλπ.

Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" ζητά από την Κυβέρνηση να παρέμβει δραστικά και να παρατείνει την καταληκτική προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων υπερχρεωμένων καταναλωτών σύμφωνα με το παλαιό ευνοϊκότερο καθεστώς, για χρονικό διάστημα πέραν της 31ης-12-2015.
ΠΟΜΕΚ: Να καταστείλει η αθέμιτη προς τους δανειολήπτες συμπεριφορά των τραπεζών Πλήθος καταγγελιών δέχονται οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, το τελευταίο χρονικό διάστημα από υπερχρεωμένους δανειολήπτες, οι οποίοι προσπαθούν εναγωνίως να συλλέξουν τα απαιτούμενα εκ του Νόμου απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να υπαχθούν στη διαδικασία για τη ρύθμιση των οφειλών τους ως υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα (Νόμος Κατσέλη), μετά την τροποποίηση του Νόμου αυτού τον Αύγουστο 2015 και πριν την καταληκτική ημερομηνία, που έθεσε ο νομοθέτης προσφάτως, θέτοντας ως καταληκτική ημερομηνία για την υπαγωγή τους σύμφωνα με τις παλαιότερες ευεργετικές διατάξεις την 31η Δεκεμβρίου 2015. AdTech Ad Ειδικότερα σύμφωνα με την ΠΟΜΕΚ, διάφορα πιστωτικά ιδρύματα (π.χ. Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Eurobank, Alpha Bank, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, κλπ), καθυστερούν δραματικά στη χορήγηση τόσο των δανειακών συμβάσεων, όσο και των αναλυτικών καταστάσεων οφειλών, που σύμφωνα με το Ν.3869/2010 οφείλουν απαρέγκλιτα να χορηγούν εντός προθεσμίας ΔΕΚΑ ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ από την κατάθεση της αίτησής τους για τη χορήγηση της Βεβαίωσης αυτής, επικαλούμενες δήθεν καταστάσεις ανωτέρας βίας, έλλειψης προσωπικού κλπ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί υπερχρεωμένος δανειολήπτης, ο οποίος ενώ κατέθεσε αίτηση για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης οφειλών και χορήγηση αντιγράφων δανειακών συμβάσεων την 02α-10-2015 σε τοπικό Υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, δεν έχει λάβει έως σήμερα καμία απάντηση, σε ερώτηση δε του καταναλωτή σε υπάλληλο της Τραπέζης περί του χρόνου χορήγησης των εν λόγω δικαιολογητικών, η απάντηση αυτού ήταν ότι: «Υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας! Μπορεί να μην τα λάβετε ούτε έως το τέλος της χρονιάς!». Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πολλά Ειρηνοδικεία της επαρχίας έως πρόσφατα δεν ελάμβαναν αιτήσεις υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων ήδη από τον Αύγουστο του 2015, ουσιαστικά στερούν το δικαίωμα από τον υπερχρεωμένο δανειολήπτη να υπαχθεί στο Ν.3869/2010 και να ρυθμίσει τις οφειλές του, προστατεύοντας παράλληλα την κύρια κατοικία του. Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" ζητά από την Κυβέρνηση να παρέμβει δραστικά, προκειμένου να καταστείλει την αθέμιτη αυτή συμπεριφορά των πιστωτικών ιδρυμάτων και να επιβάλει την τήρηση του νόμου, καθώς και να παρατείνει την καταληκτική προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων υπερχρεωμένων καταναλωτών σύμφωνα με το παλαιό ευνοϊκότερο καθεστώς, για χρονικό διάστημα πέραν της 31ης-12-2015.

www.dikaiologitika.gr
ΠΟΜΕΚ: Να καταστείλει η αθέμιτη προς τους δανειολήπτες συμπεριφορά των τραπεζών Πλήθος καταγγελιών δέχονται οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, το τελευταίο χρονικό διάστημα από υπερχρεωμένους δανειολήπτες, οι οποίοι προσπαθούν εναγωνίως να συλλέξουν τα απαιτούμενα εκ του Νόμου απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να υπαχθούν στη διαδικασία για τη ρύθμιση των οφειλών τους ως υπερχρεωμένα φυσικά πρόσωπα (Νόμος Κατσέλη), μετά την τροποποίηση του Νόμου αυτού τον Αύγουστο 2015 και πριν την καταληκτική ημερομηνία, που έθεσε ο νομοθέτης προσφάτως, θέτοντας ως καταληκτική ημερομηνία για την υπαγωγή τους σύμφωνα με τις παλαιότερες ευεργετικές διατάξεις την 31η Δεκεμβρίου 2015. AdTech Ad Ειδικότερα σύμφωνα με την ΠΟΜΕΚ, διάφορα πιστωτικά ιδρύματα (π.χ. Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Eurobank, Alpha Bank, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, κλπ), καθυστερούν δραματικά στη χορήγηση τόσο των δανειακών συμβάσεων, όσο και των αναλυτικών καταστάσεων οφειλών, που σύμφωνα με το Ν.3869/2010 οφείλουν απαρέγκλιτα να χορηγούν εντός προθεσμίας ΔΕΚΑ ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ από την κατάθεση της αίτησής τους για τη χορήγηση της Βεβαίωσης αυτής, επικαλούμενες δήθεν καταστάσεις ανωτέρας βίας, έλλειψης προσωπικού κλπ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί υπερχρεωμένος δανειολήπτης, ο οποίος ενώ κατέθεσε αίτηση για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης οφειλών και χορήγηση αντιγράφων δανειακών συμβάσεων την 02α-10-2015 σε τοπικό Υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, δεν έχει λάβει έως σήμερα καμία απάντηση, σε ερώτηση δε του καταναλωτή σε υπάλληλο της Τραπέζης περί του χρόνου χορήγησης των εν λόγω δικαιολογητικών, η απάντηση αυτού ήταν ότι: «Υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας! Μπορεί να μην τα λάβετε ούτε έως το τέλος της χρονιάς!». Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πολλά Ειρηνοδικεία της επαρχίας έως πρόσφατα δεν ελάμβαναν αιτήσεις υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων ήδη από τον Αύγουστο του 2015, ουσιαστικά στερούν το δικαίωμα από τον υπερχρεωμένο δανειολήπτη να υπαχθεί στο Ν.3869/2010 και να ρυθμίσει τις οφειλές του, προστατεύοντας παράλληλα την κύρια κατοικία του. Για τους λόγους αυτούς η ΠΟΜΕΚ "Η Παρέμβαση" ζητά από την Κυβέρνηση να παρέμβει δραστικά, προκειμένου να καταστείλει την αθέμιτη αυτή συμπεριφορά των πιστωτικών ιδρυμάτων και να επιβάλει την τήρηση του νόμου, καθώς και να παρατείνει την καταληκτική προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων υπερχρεωμένων καταναλωτών σύμφωνα με το παλαιό ευνοϊκότερο καθεστώς, για χρονικό διάστημα πέραν της 31ης-12-2015.

www.dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: