Παλιό λιμάνι Πάτρας. |
Για την
μετατροπή της προσωρινής παραχώρησης των 3,5 χιλιομέτρων θαλάσσιου μετώπου σε
οριστική
«Προτείνουμε και
καλούμε το δημοτικό συμβούλιο να προκηρύξει άμεσα τη διενέργεια δημοψηφίσματος με θέμα τη μετατροπή
της προσωρινής παραχώρησης των 3.5 χιλιομέτρων θαλάσσιου μετώπου σε οριστική»,
αναφέρει ανακοίνωση της “ΡΑΠ – Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη”, μετά τις εξελίξεις στο
ζήτημα του λιμανιού, που φέρεται η κυβέρνηση να αθετεί την δέσμευσή της και να
παραχωρεί μόνον 300 μέτρα στην νότια λεκάνη του.
Στην ανακοίνωση της «ΡΑΠ
– Πάτρα ανθρώπινη Πόλη», αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Σε σχέση με το θέμα του θαλάσσιου μετώπου
επανερχόμαστε μετά τις πρόσφατες εξελίξεις θέλοντας να τονίσουμε ότι για άλλη
μια φορά γινόμαστε μάρτυρες μιας διελκυστίνδας μεταξύ μιας κυβέρνησης
αποφασισμένης να προωθήσει ιδιωτικά συμφέροντα σε βάρος των πολιτών και του
δημόσιου πλούτου και μιας δημοτικής αρχής ανήμπορης να αντιδράσει και να
εκφράσει το όραμα μιας πόλης που επιζητά επί σειρά ετών διέξοδο στη θάλασσα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι μόνες αντιδράσεις στις εξαγγελίες Βαρβιτσιώτη
περιορίζονται είτε σε ανούσιες συνεντεύξεις τύπου είτε σε επίκληση να έρθει το
θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, προφανώς για να βγει πάλι ένα δελτίο τύπου που να
επιβεβαιώνει παλιότερες αποφάσεις.
Παρατηρούμε,
όμως, ότι αυτό που επιχειρείται συστηματικά είναι να αποφευχθεί η συμμετοχή των
πολιτών στην διεκδίκηση ενός από τα σπουδαιότερα θέματα που θα ρυθμίσουν τη ζωή
της πόλης μας και των κατοίκων της για τα επόμενα πενήντα χρόνια.
Προτείνουμε
και καλούμε το δημοτικό συμβούλιο να προκηρύξει άμεσα τη διενέργεια δημοψηφίσματος
με θέμα τη μετατροπή της προσωρινής παραχώρησης των 3.5 χιλιομέτρων θαλάσσιου
μετώπου σε οριστική.
Δημοψήφισμα που
θα αναγκάσει όλους τους δημοτικούς συνδυασμούς και τους υποψήφιους Δημάρχους να
τοποθετηθούν ξεκάθαρα στο ζήτημα, χωρίς μισόλογα, προφάσεις και υπεκφυγές, όπως
άλλωστε έχουν υποχρέωση να κάνουν».
Η κυβέρνηση των μνημονίων, επεκτείνοντας την καταστροφική πολιτική της, ξεκινάει με διαδικασίες εξπρές την προσπάθεια ξεπουλήματος της πλειοψηφίας των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) και ανοίγει το δρόμο για την εκποίηση των λιμανιών της χώρας. Ποιο θα είναι το λιμάνι που θα ακολουθήσει; Η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο; Ποιο;
Χρησιμοποιούν το ΤΑΙΠΕΔ για να αποσιωπήσουν τις πολιτικές ευθύνες, που επωμίζονται από το έγκλημα που επιχειρείται σε βάρος της εθνικής οικονομίας, της αναπτυξιακής προοπτικής και του κοινωνικού ρόλου που επιτελούν τα λιμάνια.
Η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών που σχεδιάζει η κυβέρνηση είναι αντίθετη προς το συμφέρον της κοινωνίας, των μικρομεσαίων παραγωγικών φορέων, των εργαζομένων, της αυτοδιοίκησης. Είναι αντίθετη προς το δημόσιο συμφέρον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου