Του ήρθε του «πολιτισμένου» να αφήσει τον... πολιτισμό του σε μία γωνιά του εξωτερικού δαπέδου του Δημοτικού Θεάτρου. Κατέβασε το εσώρουχό του και με όλη την άνεση της αναισθησίας του, αφόδευσε!
Αν μη τι άλλο η καθαριότητα των δημοσίων χώρων αποτελεί δείγμα πολιτισμού. Πολύ περισσότερο όταν αυτός ο... πολιτισμός αποτυπώνεται πάνω σε έργα διαχρονικά, που μας άφησε κληρονομιά ο μεγάλος άνδρας του Πολιτισμού ο Ερν. Τσίλερ και που μόχθησαν για την εγκατάστασή τους στην πόλη μας κάποτε δυτική πύλη του Πολιτισμού οι έμποροι της αστικής τάξης της Πάτρας του πιο προηγούμενου αιώνα. Πρόκειται για το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, που αντίστοιχό του υπάρχει μπόνον στην Σύρο. Και που καθημερινά δείχνουμε ΄ποσο το σεβόμαστε! Γκράφιτι ζωγραφίζονται στα μάρμαρά του για να αποτυπώνουν την δεινότητά τους οι καλλιτέχνες της μπούρδας! Αφισες επικολλούνται για να διαφημίσουμε την επαναστατικότητα της άποψής μας και άλλα διότι ο Δημος δεν φρόντισε να φτιάξει έναν δημόσιο χώρο μάντρα ή ότι άλλο για να ξεδίνουν οι νεαροί τις επιθυμίες τους! Αλλά γιατί να φτιάξει, όταν ο ίδιος χρησιμοποιεί την πρόσοψη του Θεάτρου για να δίξει την επαναστατικότητά του στον Αμερικανό πρεσβευτή; Αυτόν τον πρεσβευτή με τον οποίο συμβρέθηκε στα εγκαίνια του παραλιακού ξενοδοχείου της Πάτρας, πριν λίγα χρόνια!
Αλλά τοότο εδώ πως να το χαρακτηρίσουμε; Του ήρθε του «πολιτισμένου» να αφήσει τον... πολιτισμό του σε μία γωνιά του εξωτερικού δαπέδου του Δημοτικού Θεάτρου. Κατέβασε το εσώρουχό του και με όλη την άνεση της αναισθησίας του, αφόδευσε και τα περιττώματά του μας τα άφησε για ενθύμιο σε δημόσια θέα!
Και που να ζούσε ο Τσίλερ να τα έβλεπε, τέτοια χάλια! Η γαϊδουριά στο μεγαλείο της! Συνάμα με την βρωμιά του χώρου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου