ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024

Β. Αϊβαλής: Όνειδος η απόρριψη υπογειοποίησης

 Β. Αϊβαλής: Όνειδος η απόρριψη υπογειοπο...

 

Να τηρήσει ο Πρωθυπουργός τις δεσμεύσεις του και να αναλάβει πρωτοβουλίες για ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του έργου!

 

Όνειδος είναι η απόρριψη της υπογειοποίησης του τρένου στη γραμμή Ρίο-Πάτρα, καταγγέλλει ο Βασ. Αϊβαλής. Σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της παράταξης "Πάτρα, Σπουδαία και Πάλι", αναφέρει:

"Η νέα απόρριψη του αιτήματος υπογειοποίησης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από την Πόλη της Πάτρας αποτελεί όνειδος για την περιοχή αλλά και την Κυβέρνηση, η οποία έχει εδώ και καιρό δεσμευτεί για την έγκριση του εν λόγω έργου και μάλιστα από τα πιο επίσημα χείλη εκείνα του Πρωθυπουργού, ο οποίος σας θυμίζω ότι μετά την προηγούμενη απόρριψη του αιτήματος από την ΕΕ για ένταξη του έργου στο CEF, είχε δεσμευτεί ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ότι θα έβαζε πλάτη για την έγκρισή του.

Ταυτόχρονα, αποτελεί και τη λύση του μυστηρίου της μυστικοπάθειας, στα πλαίσια μιας άριστης συνεργασίας,  που υπήρξε στην συνάντηση της τότε Υφυπουργού Υποδομών και του Δημάρχου Πατρέων στο Δημαρχείο παρουσία ανώτατων στελεχών των σιδηροδρόμων στην χώρα (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, κλπ), όταν  η τ. Υφυπουργός απάντησε για ένα σωρό ζητήματα ΠΛΗΝ του κυρίαρχου σχετικά με τις εξελίξεις , δηλαδή πλην της υπογειοποίησης της  Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από την πόλη  της Πάτρας.

Και για να τελειώνουμε…

Χωρίς κρυφές ατζέντες και υπόγειες τοποθετήσεις.

Η πόλη δεν μπορεί να περιμένει για ακόμη μία φορά άλλα δύο – τρία χρόνια για νέα υποβολή στο CEF για πιθανή ένταξη. Όλοι θα πρέπει να ενημερωθούμε για το σχέδιο που υποβλήθηκε στην ΕΕ για χρηματοδότηση και κυρίως τους λόγους απόρριψής του.

Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να αναληφθεί πρωτοβουλία από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να υπάρξει ένταξη χρηματοδότησης για την υπογειοποίηση του έργου από την ΕΕ τηρώντας τις δεσμεύσεις του προς τον λαό της περιοχής.

Μια υπογειοποίηση η οποία θα πρέπει να είναι η μέγιστη δυνατή και σε καμία περίπτωση μικρότερη από τα 5,2 Km (από Κανελλοπούλου έως το Νέο Λιμάνι) που πέτυχε το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας και η, εκτός των άλλων, παρούσα Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών δεσμεύτηκαν απέναντί στον Πατραϊκό λαό ότι θα υλοποίησουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια: