ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Πελετίδης: Υπό προϋποθέσεις το θαλάσσιο πρόσωπο!

21-1-2012, φωτογραφία αρχείου. Η εφημερίδα ΑΥΓΗ για τα γεγονότα από την μάχη των Πατρινών, επί δημαρχίας Δημαρά, που έκοψε τα κάγκελα της μάντρας που ακόμη επί επτά χρόνια δημαρχίας Πελετίδη, χωρίζει τους Πατρινούς από την θάλασσα, στην παραλία της πόλης.  

 

«1. Να φύγει το εμπορικό τμήμα του παλιού λιμανιού

2. Να απαλλοτριωθεί η μελλοντική οδός Καραμανλή για να ολοκληρωθεί η διάνοιξή της, ούτως ώστε να κλείσει η Ηρώων Πολυτεχνείου...»

«Προσέξτε πως αυτοαναιρείται από το Δήμαρχο Πατρέων η μέχρι τώρα διαδικασία με τις μακέτες» επισημαίνει ο Konstantatos Helias από το Συντονιστικό της ΩΡΑΣ ΠΑΤΡΩΝ,  με χθεσινή του ανάρτηση, από την προσωπική του σελίδα στο fb.

(Δηλαδή φτιάχνουμε μακέτες, τις προβάλλουμε πομπωδώς, ότι να έτσι θα είναι το θαλάσσιο πρόσωπο της πόλης, αλλά προσοχή μην με κατηγορήσετε ότι κοροϊδεύω; Μόνον υπό προϋποθέσεις θα γίνει η ανάπλαση.

Και ποιες είναι αυτές; Γιατί δεν μας τις θέσατε υπόψη στην προεκλογική περίοδο; θα ρωτήσει εύλογα κάποιος ψηφοφόρος, αναρωτιέται ο διαχειριστής του Istologiou G. Mosxou.  

Διαβάστε όμως προσεκτικά, τι λέει ο κ. Πελετίδης στον δημοσιογράφο για να μας τα μεταφέρει).

«Αναφέρει στη συνέντευξη (που έδωσε ο κ. Πελετίδης στον δημοσιογράφο της Πελοποννήσου  Χρ. Βεργανελάκη) ότι προκειμένου να υποβληθεί πρόταση χρηματοδότησης πρέπει να προηγηθούν δύο βασικές προϋποθέσεις:

1. Να φύγει το εμπορικό τμήμα του παλιού λιμανιού

2. Να απαλλοτριωθεί η μελλοντική οδός Καραμανλή για να ολοκληρωθεί η διάνοιξή της, ούτως ώστε να κλείσει η Ηρώων Πολυτεχνείου...

Βεβαίως, μέχρι τώρα αυτά δεν είχαν προβληθεί αρκετά στον Πατρινό για να καταλάβει το....χρονοδιάγραμμα και πίστευε ουσιαστικά ότι η ανάπλαση θα ξεκινήσει άμεσα....

Πάμε και στις άλλες αναιρέσεις:

Αντιδρούν εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, γιατί στις μελέτες δεν εμφανιζόταν η διέλευση του τρένου και αυτό εντοπίστηκε και σε κάποιες ανακοινώσεις παρατάξεων, κατηγορώντας όποιον το επισημαίνει, σαν εχθρό της υπόγειας διέλευσης...

Να θυμίσουμε ότι τις κωλοτούμπες μόνο η δημοτική αρχή τις κάνει, αφού μέχρι πριν λίγα χρόνια ζήταγε την περιμετρική διέλευση του τρένου, αλλά και για το κτήριο του τελωνείου ενώ τώρα υποστηρίζει ότι είναι προς κατεδάφιση, παλαιότερα ζητούσε να γίνει φοιτητική εστία...

Μάλλον είναι πάγια τακτικής της να έχει διαφορετικές απόψεις, όταν είναι να ζητάει, ανάλογα και από ποιον το ζητάει».

Και παραθέτει τον σύνδεσμο, που βγάζει στην εφημερίδα

https://pelop.gr/peletidis-stin-p-gia-to-paraliako.../

Για διευκόλυνση του αναγνώστη το Istologio G. Mosxou παραθέτει ολόκληρη  την αναφορά Πελετίδη, δημάρχου Πατρέων, προς τον δημοσιογράφο:

 


 

Μεταφορά του λιμανιού - Απαλλοτρίωση στην Αγυιά

«Δύο πολύ σημαντικές ειδήσεις έβγαλε η συζήτηση που είχε η ''Πελοπόννησος'', με τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη, για το υπό διαμόρφωση και κατασκευή νέο παραλιακό μέτωπο της Πάτρας. Η πρώτη, ότι αισθάνεται απολύτως σίγουρος και ήσυχος για εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, μέσω ΕΣΠΑ, του έργου που θ’ αλλάξει τη φυσιογνωμία της πόλης.

Και η δεύτερη, ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα πρέπει να τρέξουν 2 καίριες παρεμβάσεις: αφενός η μεταφορά του «παλιού» εμπορικού λιμανιού στο χώρο του νέου λιμανιού και αφετέρου η απαλλοτρίωση της οδού Καραμανλή στην Εξω Αγυιά, αφού θα μετατραπεί σε κομβικό οδικό άξονα με βάση τον σχεδιασμό για το κομμάτι του παραλιακού μετώπου προς την πλευρά της Πλαζ.

Οι άξονες της κουβέντας με τον κ. Πελετίδη ήταν σαφείς:

1. ΣΕ ΤΙ ΥΨΟΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ η χρηματοδότηση του νέου παραλιακού μετώπου και κατά πόσο είναι εξασφαλισμένη.

Η χρηματοδότηση είναι, θεωρώ, εξασφαλισμένη. Από 1η Μαρτίου του 2022 το νέο ΕΠΣΑ θα αρχίσει να δέχεται αιτήματα και μέχρι τότε εμείς θα είμαστε πανέτοιμοι με την πλήρη πρότασή μας. Το ύψος της χρηματοδότησης θα εξαρτηθεί από την οριστική μελέτη του έργου. Ομως είναι σίγουρο ότι τα χρήματα θα φτάσουν για το έργο, με βάση τη χρηματοδότηση που προβλέπεται. Σε αυτό δεν έχω καμία ανησυχία».

2. ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ που επείγει να τρέξουν, ώστε να τρέξει και η τελική πρόταση:

Μέχρι να φτάσουμε στο τελικό στάδιο της κατάθεσης του αιτήματός μας, πρέπει να προηγηθούν δύο βασικές

προϋποθέσεις.

Πρώτον, να φύγει το εμπορικό τμήμα του λιμανιού. Να φύγει από το κομμάτι που θα αξιοποιηθεί ως παραλιακό μέτωπο και να μεταφερθεί στο χώρο του νέου λιμανιού. Καταλαβαίνετε ότι δεν είναι δυνατόν να αλλάξει όψη το παραλιακό μέτωπο δεξιά κι αριστερά και στη μέση να μείνει το εμπορικό τμήμα του λιμανιού. Αναφέρομαι στο κομμάτι από τον μόλο της Αγίου Νικολάου μέχρι την οδό Θεσσαλονίκης, εκεί που ξεκινάει η Μαρίνα. Αυτό το κομμάτι δεν έχει παραχωρηθεί ακόμα στο δήμο ώστε να ενταχθεί κι αυτό στο νέο παραλιακό μέτωπο, καθώς η ανάπλαση που σχεδίασαν οι μελετητές προβλέπει και τον συγκεκριμένο χώρο μέσα στο σχέδιο. Η προηγούμενη Κυβέρνηση είχε δεσμευτεί ότι εφόσον φτιαχνόταν το νέο λιμάνι, δεν θα χρειαστεί το υπάρχον τμήμα και θα αποδοθεί στον δήμο. Σε μια από τις επόμενες συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου θα θέσουμε το θέμα της άμεσης απομάκρυνσης του εμπορικού τμήματος του λιμανιού και της μεταφοράς του στο νέο λιμάνι.

Και κάτι ακόμα: θα απαλλοτριωθεί η οδός Καραμανλή για να ενταχθεί στο σχέδιο και το άλλο κομμάτι, της Αγυιάς. Να το πω απλά: με βάση την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, δεν θα κατεβαίνει πλέον ο κόσμος με το αυτοκίνητό του στο πρώην κολυμβητήριο κατεβαίνοντας την Κανελλοπούλου μέχρι την Ηρώων Πολυτεχνείου, στη διασταύρωση. Ολος αυτός ο χώρος θα έχει μετατραπεί σε πάρκο. Αρα, θα κατεβαίνουν τα αυτοκίνητα την Κανελλοπούλου, θα πιάνουν την οδό Καραμανλή, παράλληλα με την Ηρώων Πολυτεχνείου, και θα πέφτουν περίπου στο ύψος του ξενοδοχείου ∆ελφίνι, στην Ηρώων Πολυτεχνείου. Αυτός θα είναι ο βασικός οδικός άξονας της περιοχής.

3. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΟ ΕΡΓΟ της ανάπλασης του νέου παραλιακού μετώπου προκαλέσει, έμμεσα, «φάγωμα» άλλων, μικρότερων έργων στην Πάτρα, επειδή ένα πολύ μεγάλο κομμάτι από το ΕΣΠΑ θα πάει στην ανάπλαση;

H χρηματοδότηση η δική μας δεν γίνεται από μία πηγή μόνο: παίρνουμε χρήματα και από το πρόγραμμα ∆ημοσίων Επενδύσεων, από το Πράσινο Ταμείο, από προγράμματα Υπουργείων.

Εκτός αυτού, τα περισσότερα από τα κομβικά έργα που ονειρευόταν η Πάτρα βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, έχοντας αξιοποιήσει τα χρηματοδοτικά εργαλεία που είχαμε στη διάθεσή μας.

Ολα τα έργα είναι εξασφαλισμένα. ∆εν υπάρχουν, λοιπόν, μεγάλα κενά σε έργα, ώστε να μας δημιουργείται προβληματισμός. Και για ό,τι προκύψει από δω και στο εξής, αφού σίγουρα θα γίνουν κι άλλα έργα στην πόλη, θα αναζητήσουμε νέες πηγές χρηματοδότησης. Υπάρχουν όμως και χρηματοδοτήσεις από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Κι από ‘κει θα ζητήσουμε. Πού θα πάνε, δηλαδή, αυτά τα χρήματα τουΤαμείου; ∆εν θα πέσουν κάποια στη δική μας περιοχή; Θα εξαφανιστούν αυτά τα χρήματα; ∆εν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. Ναι, ποντάρουμε, εάν χρειαστεί, και στο Ταμείο Ανάκαμψης, αφού μιλάμε για έργα με τόσο μεγάλη κοινωνική διάσταση».

(Χρήστος Βεργανελάκης Πελοπόννησος 7-10-2021).

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: