Ο
αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Γιώγος Κατρούγκαλος με δημοσίευση του
στα social media σημειώνει ότι «με την ανταλλαγή των ρηματικών
διακοινώσεων τέθηκε σε ισχύ η Συμφωνία των Πρεσπών» επισημαίνοντας ότι
ξεκινά μια νέα εποχή σταθερότητας και ειρήνης στην περιοχή, φιλίας και
συνεργασίας με τη Βόρεια Μακεδονία.
Στέλνει μάλιστα το μήνυμα: «Ας είναι σήμερα η απαρχή μιας μακράς φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το παρελθόν μας, αλλά μπορούμε και θα διαμορφώσουμε το μέλλον της φιλίας, της εταιρικής σχέσης και της συνεργασίας μας».
Ο κ. Ντιμιτρόφ εμφανίζεται πλέον, στο προφίλ του στο τουΐτερ, ως υπουργός Εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου