ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Η Σία Αναγνωστοπούλου στο «Πρώτο Πρόγραμμα»

«Είναι μια ιστορική στιγμή για την Ελλάδα, για την FYROM και για όλη την περιοχή των Βαλκανίων. Μετά από 27 χρόνια επιτέλους έφτασε η στιγμή για να λυθεί το ζήτημα και να ανοίξει ο δρόμος για μια άλλη συνεργασία και ανάπτυξη, ειρήνη και αλληλεγγύη στην περιοχή των Βαλκανίων.  Δεν μπορεί θέματα εξωτερικής πολιτικής να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο από τη ΝΔ. Η ΝΔ διαφωνεί γιατί έχει θέματα δικά της και κάνει πολιτικό λαϊκισμό», τόνισε η βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Σία Αναγνωστοπούλου, μιλώντας στο «Πρώτο Πρόγραμμα» και στους Μαρία Γεωργίου και Βαγγέλη Παπαδημητρίου για τη συμφωνία με την ΠΓΔΜ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: