ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Δήλωση Κανελλάκη: Η Πάτρα μπορεί στον «Πεπανό»


Νίκος Κανελλάκης, νέος πρόεδρος ΠΕΑΚ.

Ο πρόεδρος του ΠΕΑΚ Πάτρας κ. Νίκος Κανελλάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η επιτυχής, τόσο οργανωτικά, όσο και αγωνιστικά, διεξαγωγή του πανελληνίου πρωταθλήματος κολύμβησης παίδων/κορασίδων και εφήβων/νεανίδων, το οποίο φιλοξενήθηκε στο κολυμβητήριο «Α. Πεπανός», το διάστημα 13-16 Ιουλίου, αποδεικνύει ότι η Πάτρα είναι σε θέση να φιλοξενήσει άψογα αγώνες υψηλού επιπέδου.

Επί τέσσερις ημέρες, το δημόσιο κολυμβητήριο της Πάτρας λειτούργησε σχεδόν αδιάλειπτα υποδεχόμενο 1.100 αθλητές και αθλήτριες, οι οποίοι βρέθηκαν στην πισίνα.
Παρόλη την επιβάρυνση των εγκαταστάσεων όλα λειτούργησαν σωστά, γεγονός που αποδεικνύει ότι το κολυμβητήριο «Α. Πεπανός», μπορεί να φιλοξενήσει με επιτυχία μεγάλες ναυταθλητικές διοργανώσεις και στο μέλλον.
Η διεξαγωγή του πανελληνίου πρωταθλήματος κολύμβησης παίδων/κορασίδων και εφήβων/νεανίδων, έδωσε παράλληλα μια ανάσα στην τοπική οικονομία, καθώς πάνω από 3.000 άτομα (αθλητές, προπονητές, συνοδοί, γονείς, κτλ.) βρέθηκαν στην Πάτρα, το τετραήμερο των αγώνων.
Εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του ΠΕΑΚ Πάτρας, εκφράζω την ικανοποίηση μας για την επιτυχία των αγώνων, η οποία αναγνωρίστηκε από τους διοργανωτές, την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας και τη ΝΕΠ με τους οποίους είχαμε άψογη συνεργασία, τους αθλητές και τους θεατές και δηλώνω ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε η Πάτρα να φιλοξενήσει και άλλες σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: