Πλέον απομένει μόνο η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης ανάμεσα στο Δήμο Πατρέων και το υπουργείο Οικονομικών. Μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών Νίκος Κοντοές δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τις εξελίξεις.
«Ε είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι εδώ στον ΟΛΠΑ, το ΔΣ και οι εργαζόμενοι που είχαν συμμετοχή σε όλη αυτή την προσπάθεια. Ένα καθολικό αίτημα της πόλης μας, το φορέων και των πολιτών, μετά από πολλά χρόνια έχει μπει στο τελικό στάδιο υλοποίησής του. Για να γίνει υπήρξε ισχυρή πολιτική βούληση, γιατί πέρα από την επίμοχθη εργασία μας, κανένας χειρισμός όσο και περίτεχνος και αν ήταν δεν θα μπορούσε να αποδώσει εάν δεν υπήρχε η ισχυρή πολιτική βούληση των εποπτευουσών Αρχών», σχολίασε.
Εξηγώντας στην συνέχεια τι σημαίνει η συγκεκριμένη δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως πρόσθεσε: «Σημαίνει ότι 270στρ. απελευθερώνονται από κάθε είδους δέσμευση που είχαν με τον ΟΛΠΑ, προκειμένου να αποδοθούν στο Δήμο. Απομένει η υπογραφή της οριστικής παραχώρησης των εκτάσεων μεταξύ του υπουργείου Οικονομικών και του Δήμου Πατρέων. Θέλω να θυμίσω όμως ότι ακόμα και αυτή την στιγμή που μιλάμε διαχειριστής του χώρου είναι ο Δήμος Πατρέων και κανείς δεν το αμφισβητεί πλέον. Εμείς είχαμε ανακαλέσει προηγούμενη απόφαση του ΟΛΠΑ που είχε αμφισβητήσει την σύμβαση προσωρινής παραχώρησης του 2012. Επομένως ο Δήμος από τον Οκτώβριο διαχειρίζεται ακώλυτα αυτή την περιοχή των 270στρ. τα οποία καλείται να τα εντάξει στον πολεοδομικό του σχεδιασμό».
Υπογράμμισε δε ότι μετά από μια κουβέντα που έκανα με τον κ. Δήμαρχο, ο Κώστας Πελετίδης σκοπεύει άμεσα να έχει συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να δρομολογήσει τις διαδικασίες σύνταξης και υπογραφής της σύμβασης οριστικής παραχώρησης.
«Είναι σαφές ότι η συμφωνία είναι επί των ορίων και είναι απολύτως θεμελιωμένη και χωρίς αμφισβήτηση. Πετύχαμε μια συνθετική λύση που αφήνει ωφελημένες και τις δύο πλευρές. Ο Δήμος περιλαμβάνει 270στρ για να τα εντάξει στον πολεοδομικό του σχεδιασμό και αν αυτά συνδυαστούν με την υπογειοποίηση της γραμμής του τρένου που όπως φαίνεται μπορούν να συνδυαστούν, τότε του δίνεται μια δυνατότητα για μια παρέμβαση-σταθμό η οποία μπορεί να αλλάξει το παραλιακό μέτωπο της πόλης.
Θα είναι ίσως, δυνητικά τουλάχιστον, η μεγαλύτερη μετά τον αρχικό του σχεδιασμό που υπήρξε το 1828 στο σχέδιο πόλης από τον Σταμάτη Βούλγαρη. Αυτή την ευκαιρία η πόλη και οι φορείς δεν πρέπει να την χάσουν. Επειδή αυτός ο σχεδιασμός δεν μπορεί να υλοποιηθεί από την μία μέσα στην άλλη, θέλει ένα βάθος, πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης, διαλόγου κι ευρύτερης συμφωνίας για να πάμε στην πόλη του αύριο και στην πόλη που επιθυμούμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου