Και ο Β. Λεβέντης στις επόμενες εκλογές βλέπει Θεοδωράκη και Βενιζέλο στη Ν.Δ.
Την ανάγκη συγκρότησης φορέα του «προοδευτικού Κέντρου», ο οποίος θα ανασχέσει τον «τεχνητό διπολισμό» μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ., επισημαίνει ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Ευάγγελος Βενιζέλος. Και ο Β. Λεβέντης προβλέπει, ότι λόγω δημοσκοπικής κατάρρευσης, στις επόμενες εκλογές ο Σταύρος Θεοδωράκης θα ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ και «πιθανώς και ο Βενιζέλος».
Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σε άρθρο του στο Βήμα της Κυριακής διευκρινίζει ότι δεν εκφράζει προσωπική άποψη ανάμεσα σε άλλες ή σε αντίθεση με την ιδέα της συσπείρωσης της Κεντροαριστεράς ή της Σοσιαλδημοκρατίας, καθώς υπενθυμίζει ότι η συγκρότηση του προοδευτικού Κέντρου συνιστά ομόφωνη απόφαση του συνεδρίου του κόμματος για συγκρότηση σχήματος με «προοδευτικές, ριζοσπαστικές, δημοκρατικές, οικολογικές και μεταρρυθμιστικές δυνάμεις».
Όπως σημειώνει, η απόφαση του συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ εφαρμόζει στην Ελλάδα αυτό που εδώ και χρόνια έχει κάνει το Ευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό Κόμμα, το οποίο προσέθεσε στον τίτλο του και τους «Δημοκράτες». Στο δε Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συγκροτήθηκε η «Προοδευτική Συμμαχία των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών και Δημοκρατών», ακριβώς για να περιληφθούν δυνάμεις που δεν αυτοτοποθετούνται στο χώρο του Σοσιαλισμού ή της Σοσιαλδημοκρατίας, αλλά σε έναν ευρύτερο προοδευτικό δημοκρατικό χώρο.
«Το ζητούμενο άλλωστε πρακτικά είναι να διασφαλισθεί τουλάχιστον η σύμπραξη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ / ΔΗΜΑΡ / Κινήσεις ) με το Ποτάμι που εφάπτεται και με τον πολιτικά και κοινωνικά φιλελεύθερο χώρο και καλύπτεται από την έννοια του Προοδευτικού Κέντρου», τονίζει ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος επισημαίνει το ενδιαφέρον του και για την εκλογική και κοινωνική βάση της Ένωσης Κεντρώων.
«Διαδικασίες που κινούνται και κυρίως ολοκληρώνονται με τις υφιστάμενες δυνάμεις ΠΑΣΟΚ / ΔΗΜΑΡ, αδιαφορώντας για τις άλλες κοινοβουλευτικές οντότητες του μεσαίου χώρου, δεν προσφέρουν κάτι στον θεμελιώδη στόχο της συγκρότησης ενός ισχυρού τρίτου πόλου, που σπάει τον τεχνητό διπολισμό και δίνει προοπτική εναλλακτικής κυβερνητικής λύσης υπέρ του εθνικού συμφέροντος», τονίζει ο πρώην υπουργός.
Ο ίδιος αναφέρει ότι ο τελικός λόγος ανήκει στη βάση, μέσω ενός ιδρυτικού συνεδρίου, ωστόσο, υπογραμμίζει ότι έχει μεγάλη σημασία «να δημιουργηθούν προϋποθέσεις εμπιστοσύνης και συμπόρευσης μεταξύ των ηγεσιών των επί μέρους οργανωτικών οντοτήτων του μεσαίου χώρου και να αναληφθούν το ταχύτερο πρωτοβουλίες συντονισμένης κοινοβουλευτικής δράσης».
Και ο Β. Λεβέντης στις επόμενες εκλογές βλέπει Θεοδωράκη και Βενιζέλο στη Ν.Δ.
«Τον Μάρτιο θα έχουμε οικουμενική», εκτιμά ο Βασίλης Λεβέντης σε
συνέντευξή του στην εφημερίδα RealNews, σημειώνοντας ότι μόνο σε μια
τέτοια περίπτωση θα αναγκαστούν οι ξένοι να χαλαρώσουν λίγο το
πρόγραμμα, το οποίο «διαφορετικά δεν βγαίνει».
Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων τονίζει ότι οι θεσμοί φεύγουν απογοητευμένοι από την Ελλάδα διότι «αντί να κάνουμε μεταρρυθμίσεις, ψάχνουμε δικαιολογίες για να μη γίνουν. Αντί να αποφασίσουμε μια και έξω να τσιτωθούμε λίγο, να κάνουμε μεταρρυθμίσεις, είμαστε όλο δικαιολογίες».
Ο ίδιος δηλώνει ότι δεν στηρίζει τι απεργίες και τα μπλόκα, καθώς «στρέφονται κατά άλλων κοινωνικών τάξεων», ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται να ψηφίσει άλλον εκλογικό νόμο εκτός από την απλή αναλογική.
Προβλέπει, επίσης, ότι λόγω δημοσκοπικής κατάρρευσης, στις επόμενες εκλογές ο Σταύρος Θεοδωράκης θα ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ.
«Πιθανώς και ο Βενιζέλος», προσθέτει, ενώ δεν αποκλείει και συνεργασία της Φώφης Γενημματά με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων τονίζει ότι οι θεσμοί φεύγουν απογοητευμένοι από την Ελλάδα διότι «αντί να κάνουμε μεταρρυθμίσεις, ψάχνουμε δικαιολογίες για να μη γίνουν. Αντί να αποφασίσουμε μια και έξω να τσιτωθούμε λίγο, να κάνουμε μεταρρυθμίσεις, είμαστε όλο δικαιολογίες».
Ο ίδιος δηλώνει ότι δεν στηρίζει τι απεργίες και τα μπλόκα, καθώς «στρέφονται κατά άλλων κοινωνικών τάξεων», ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν πρόκειται να ψηφίσει άλλον εκλογικό νόμο εκτός από την απλή αναλογική.
Προβλέπει, επίσης, ότι λόγω δημοσκοπικής κατάρρευσης, στις επόμενες εκλογές ο Σταύρος Θεοδωράκης θα ενταχθεί στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΝΔ.
«Πιθανώς και ο Βενιζέλος», προσθέτει, ενώ δεν αποκλείει και συνεργασία της Φώφης Γενημματά με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου