Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Στο 0,7% η μετακίνηση με ποδήλατο στην Πάτρα

 


Αποδεικνύεται, ότι ο καλύτερος «εκπρόσωπος» των συμφερόντων εταιρειών καυσίμων, είναι η Δημοτική Αρχή της Λαϊκής Υποκρισίας στην Πάτρα

 Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στην Πάτρα.

Στην εκδήλωση εκτός των προτάσεων που κατατέθηκαν έγινε και αναφορά με στοιχεία για το μεταφορικό μέσο που μετακινούνται οι Πατρινοί.

Δυστυχώς, με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν η Δημοτική Αρχή της Λαϊκής Υποκρισίας θα έπρεπε, όχι μόνο να ντρέπεται, αλλά να έχει πάει να «πουλήσει» κουπόνια οικονομικής ενίσχυσης για το πολιτικό τους κόμμα, στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στα ορυκτά καύσιμα.

Δεν νομίζω να υπάρχει άλλη πόλη στην Ελλάδα όπου οι κάτοικοί της, να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο σε ποσοστό 79,6% έναντι του ποδηλάτου με 0,7%.

Είναι άλλη μία «επιτυχία» και μαύρη σελίδα της Δημοτικής Αρχής Πελετίδη στα εννέα χρόνια που βρίσκεται στον Δήμο.

Και τι ειρωνεία.

Οι καλύτεροι εκπρόσωποι για τα συμφέροντα π.χ. του κάθε Βαρδινογιάννη, Λάτση, και των πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο καυσίμων.

Καλούν τις Κυβερνήσεις με ανακοινώσεις και Δελτία Τύπου να καταργηθεί ο ΦΠΑ και ο ΕΦΚ στα καύσιμα και δεν κάνουν μια απλή κίνηση.

Να δώσουν διέξοδο για τις καθημερινές μετακινήσεις των δημοτών με ποδήλατο.

Να δημιουργήσει ένα δικτύων ποδηλατικών διαδρομών, ώστε να καλύπτονται οι καθημερινές ανάγκες των μετακινούμενων με έμφαση στη διασύνδεση σημείων προέλευσης – προορισμού, όπως αθλητικές εγκαταστάσεις, μουσεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, σχολεία, σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, χώροι αναψυχής, σταθμοί μέσων μαζικής μεταφοράς, κ.λ.π.

Μια μετακίνηση με ασφάλεια για τους ποδηλάτες στην Πάτρα και όχι να αποτελούν εν’ δυνάμει Μελλοθάνατοι.

Και επειδή στο παραμύθι της Λαϊκής Υποκρισίας περί έλλειψης χρηματοδοτήσεων για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων στην Πάτρα, θα αναφέρω ότι άλλη Δήμοι προχώρησαν στην κατασκευή ποδηλατοδρόμων με ελάχιστα χρήματα.

Επέλεξαν να τοποθετήσουν και να τον χωρίσουν με κορίνες ή Διαχωριστή λωρίδων από πολυουρεθάνιο διαφόρων τύπων και μεγεθών.

Στην Πάτρα επιλέχθηκε να χωριστεί ο ποδηλατόδρομος από τον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με επικίνδυνο κράσπεδο από μπετόν, μέθοδος που καταγγέλθηκε το 2012 στο Χαλάνδρι και εγκαταλείφθηκε.

                Νιώθω όμως και μια θυμηδία για το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν τις Δημοτικές εκλογές, δεν ακούγεται τίποτα στο δημόσιο διάλογο των παρατάξεων που συμμετέχουν, για την προώθηση ως μέσο μετακίνησης το ποδήλατο.

                Όχι μόνο ως οικολογικό μέσο μετακίνησης ή στην άθληση και βελτίωση της υγείας μας.

Αλλά και στη στήριξη του οικογενειακού μας προϋπολογισμού, που «κατατρώγετε» από την αύξηση τιμών σε όλα τα είδη.

    

                                ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

         Συνδικαλιστής ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ,

         Πολύτεκνου και μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΔΗΠ,

               Εκπρόσωπος της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς