Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Οι ταξιτζήδες ζητούν παρεμβάσεις στα Ταμπάχα


Κυκλοφοριακό χάος προκαλούν τα φανάρια 

Μια απλή ρύθμιση των φαναριών στην έξοδο της Μικρής Περιμετρικής στα Ταμπάχανα δεν αρκεί για να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα που προκαλείται στην περιοχή εκτιμά μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο πρόεδρος των ιδιοκτητών Ταξί και των επαγγελματοβιοτεχνών της Πάτρας, Παναγιώτης Σκέντζος. 


Σε σχετική της ανακοίνωση η  Ομοσπονδία Επαγγελματικών - Βιοτεχνικών - Εμπορικών Σωματείων Νομού Αχαΐας για τη μίνι Περιμετρική αναφέρει μεταξύ άλλων ότι μια πρώιμη ανάγνωση της κατάστασης δείχνει ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν επεμβάσεις. Κουβέντα όμως δεν αναφέρει για τον αποκλεισμό της συνοικίας Εβραιομνημάτων και για το ξεβούλωμα της οδού Τισσαμένους, που θα μπορούσε με κατάλληλη  παρέμβαση να αποσυμφορήσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα των Ταμπαχάνων

Συγκεκριμένα θα πρέπει να επαναρυθμιστούν οι φωτεινοί σηματοδότες του κόμβου Κουρτέση καθώς και να αλλάξουν οι είσοδοι του σχολικού συγκροτήματος. Και βεβαίως θα πρέπει να δοθεί λύση στην είσοδο της Μίνι Περιμετρικής στα Ταμπάχανα, σημείο στο οποίο δημιουργείται κυκλοφοριακή επιβάρυνση, με τις οδούς 3ου Ορειβατικού, Μεσσάτιδος και 12ου Συντάγματος να υφίστανται τις συνέπειες.

Αυτό όμως που πρέπει οπωσδήποτε να προσέξουν οι ιθύνοντες είναι ο κυκλοφοριακός αποκλεισμός δύο μεγάλων συνοικιών, της «Αρόης» και των «Συνόρων», γεγονός που θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στην εμπορική κίνηση, την επιβίωση των επιχειρήσεων, αλλά κυρίως θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στη ποιότητα ζωής των κατοίκων των άνω περιοχών.

Όπως επισημαίνει ο κ. Σκένζος: «Πρέπει να γίνουν άμεσα παρεμβάσεις. Γιατί δεν έγινε ο κυκλικός κόμβος στα Ταμπάχανα είναι ένα ερώτημα. Δεν το είχαν εκτιμήσει; Και να ρυθμιστούν τα φανάρια δεν θα βοηθήσει, δεν αλλάζει αυτό το καθεστώς. Όσο και να ρυθμιστούν είναι τόσο μεγάλος ο φόρτος σε αυτό το σημείο που δεν γίνεται τίποτα, εκτός εάν διοχετεύσουν ένα μέρος της κίνησης της καθόδου προς την πόλη από την πλευρά των Συνόρων, στο τέρμα Γερμανού δίπλα από την Αγ. Παρασκευή. Εκεί χρειάζεται μια μικρο-παρέμβαση ώστε να φεύγουν τα αυτοκίνητα προς Γούναρη και Γεωργίου Ρούφου και όσοι θέλουν να πάνε Περιμετρική να στρίβουν δεξιά. Έτσι θα μειώσουν κατά 50% την κίνηση. Για την Αρόη δεν υπάρχει πραγματικό σημείο για να διαφύγεις».

Παράλληλα χαρακτηρίζει «παράδοξο» το γεγονός ότι όσοι βγαίνουν από την Περιμετρική στα Ταμπάχανα δεν μπορούν να στρίψουν αριστερά για Σύνορα, Αρόη κτλ. «Ένα από τα παράδοξα που δεν έχει προβλεφθεί είναι να μην μπορείς να στρίψεις αριστερά από την περιμετρική προς την 12ου Συντάγματος. Το πρόβλημα αυτό είναι άλυτο, σκεφτείτε να υπήρχε η δυνατότητα να στρίψεις αριστερά τι θα συνέβαινε. Ο κόμβος λύνει όλα τα προβλήματα. Υπάρχει μια μικρή πλατεία, θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος και να είναι κόμβος. Έχουμε δει όπου υπήρχε τέτοιο πρόβλημα, π.χ. στο Κουκούλι όπου κάποτε ήταν πολύ μεγαλύτερο το πρόβλημα, λύθηκαν με τον κυκλικό κόμβο.

Δεν λένε ότι έκαναν λάθος στον σχεδιασμό την στιγμή που γκρέμισαν σπίτια στην 3η Ορειβατικού. Μπορούσαν να κάνουν μεγαλύτερες παρεμβάσεις, τους ξέφυγε. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Ας έκαναν μεγαλύτερες απαλλοτριώσεις από την αρχή, δεν το προέβλεψαν. Δυστυχώς ήταν πρόχειρη η μελέτη τους. Πρέπει γρήγορα να γίνει τώρα μια παρέμβαση», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Σκέντζος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς