Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024

Παρά λίγο η σύγκρουση τρένων στον Κορινό Πιερίας



Τι απαντά ο ΟΣΕ για το νέο θρίλερ στον σιδηρόδρομο και πώς αποφεύχθηκε η τραγωδία

«Ο ΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό».

Με τα παραπάνω δεν διαψεύδει (αλλά επιβεβαιώνει) ο ΟΣΕ το νέο περιστατικό στον σιδηρόδρομο, καθώς αποφεύχθηκε στο «παρά πέντε» σύγκρουση τρένων στον Κορινό Πιερίας, σύμφωναμεμαποκαλυπτικό δημοσίευμα του 902.gr.

Στην ανακοίνωσή του o ΟΣΕ,  κάνει λόγο για «διερεύνηση του σχετικού περιστατικού». Όπως αναφέρει ο ΟΣΕ, «εξετάζουν πολύ προσεκτικά όλες τις σχετικές αναφορές».

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ έχει ως εξής:

«Σχετικά με δημοσίευμα που αναφέρεται σε παρ’ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία, τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ με την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος σηματοδότησης, εξετάζουν πολύ προσεκτικά όλες τις σχετικές αναφορές με σκοπό την πλήρη διερεύνηση του σχετικού περιστατικού.Τονίζεται ότι στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση καιτηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023.

Το συγκεκριμένο σύστημα έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας όπως απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ.

Με δεδομένη την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων που εγγυάται διεθνώς η λειτουργία συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό».

Τι συνέβη, σύμφωναμε τον 902.gr

Συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 17:00 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο Σταθμό του Κορινού, σύμφωνα με το 902.gr. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε προορισμό την Αθήνα και κινούνταν επίσης στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά με πράσινους σηματοδότες προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος. Συνομίλησαν άμεσα, σύμφωνα με τον 902.gr, μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν ακινητοποιημένος μπροστά τους και κατάφεραν να σταματήσουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς