Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεοδώρα Τζάκρη για το έγκλημα των Τεμπών:

 

«Βρισκόμαστε μπροστά σε μία χωρίς κανένα πρόσχημα προσπάθεια συγκάλυψης των βασικών υπευθύνων και κατάλυσης του κράτους δικαίου»

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ζητά την άρση της ασυλίας του κ. Καραμανλή και την παραπομπή του στο φυσικό δικαστή.

Η Γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κ. Θεοδώρα Τζάκρη κατά την τοποθέτησή της ως Κοινοβουλευτική Εκπρόσωπος στην Ολομέλεια της Βουλής για το πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής που διερεύνησε τα αίτια και τις ευθύνες για το έγκλημα στα Τέμπη, σημείωσε ότι το έγκλημα των Τεμπών ήταν το αποτέλεσμα της σύμπτωσης πολλών παραγόντων, που με ιδιαίτερη επιμέλεια κατάφερε ο κ. Καραμανλής να συνυπάρξουν και να οδηγήσουν στην εθνική τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

Η κ. Τζάκρη αναφέρθηκε στα βασικά συμπεράσματα της εξεταστικής επιτροπής:

1. Ότι το κεντρικό σύστημα ελέγχου στην Καρόλου ήταν έτοιμο τον Ιούλιο του 2019 και είχε πάψει να λειτουργεί.

2. Ότι το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα το οποίο λειτουργούσε τον Ιούλιο του 2019 και το οποίο καταστράφηκε από πυρκαγιά το καλοκαίρι του 2019 αλλά ουδέποτε αποκαταστάθηκε παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για μερικά καλώδια και μερικά μηχανήματα, εύκολα επισκευάσιμα.

3. Ότι το έγκλημα των Τεμπών είναι ένα έγκλημα ενός πελατειακού διεφθαρμένου κράτους με κορυφή του παγόβουνου τη φωτογραφική διάταξη μετάταξης του μοιραίου σταθμάρχη.

4. Ότι το έγκλημα των Τεμπών είναι πολιτικό έγκλημα απαξίωσης του δημοσίου με την κατάργηση της αρχής των δυο σταθμαρχών.

5. Ότι το σύστημα επικοινωνίας GSM-R, που ήταν έτοιμο (και πιστοποιημένο) από τον Ιούλιο του 2022, ουδέποτε λειτούργησε.

6. Για τη Σύμβαση 717 που τον Ιούλιο του 2019 ήταν υλοποιημένη κατά 68% και θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εντός του 2021, αλλά ουδέποτε ολοκληρώθηκε.

7. Ότι οι κκ Καραμανλής και Καραγιάννης χάρισαν στην Hellenic Train 700 εκ. € στερώντας σημαντικές επενδύσεις από τον ελληνικό σιδηρόδρομο.

8. Ότι οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο προειδοποιούσαν, με συνεχείς εκκλήσεις για τα θέματα ασφαλείας και για κάλυψη των κρίσιμων ειδικοτήτων, με εξώδικα και επιστολές.

9. Ότι ο Τριαντόπουλος ψεύδεται και η Πυροσβεστική τον διαψεύδει και ότι ο περιφερειάρχης έλαβε «εντολές άνωθεν» για το μπάζωμα του χώρου για απόκρυψη της εύφλεκτης ουσίας που μετέφερε το εμπορικό τρένο.

Και ένα χρόνο μετά από το τραγικό δυστύχημα, είμαστε μάρτυρες μιας κυβερνητικής επιχείρησης συγκάλυψης και κατάλυσης του κράτους δικαίου, ενορχηστρωμένης από το Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να πείσει ότι την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, των δορυφόρων, του gps και της υψηλής τεχνολογίας μοναδική αιτία του δυστυχήματος ήταν το ανθρώπινο λάθος.

Όμως η φωνή των 57 νεκρών που ακούστηκε σε όλη την Ευρώπη και το πάνδημο αίτημα του 1,5 εκατομμυρίου υπογραφών επιβάλλει την παραπομπή όλων των ενόχων στη δικαιοσύνη και την άρση της ασυλίας του κ. Καραμανλή για την παραπομπή του στο φυσικό δικαστή ώστε να διερευνηθούν μια σειρά από εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις επί Υπουργίας του.

 

 Θεοδώρα Τζάκρη για το έγκλημα των Τεμπών: Βρισκόμαστε μπροστά σε μία χωρίς κανένα πρόσχημα προσπάθεια συγκάλυψης των βασικών υπευθύνων και κατάλυσης του κράτους δικαίου

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της παρέμβασης της κ. Τζάκρη:

«Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές

Πέρασε ένας χρόνος από το έγκλημα των ΤΕΜΠΩΝ και βρισκόμαστε μπροστά σε μία χωρίς κανένα πρόσχημα προσπάθεια συγκάλυψης των βασικών υπευθύνων και κατάλυσης του κράτους δικαίου.

Γιατί τι άλλο εκτός από κατάλυση του κράτους δικαίου είναι η συγκάλυψή ενός εγκλήματος, που προκαλεί την οργή 1,5 εκατομμυρίου συμπολιτών μας που ζητούν να οδηγηθεί ο κύριος ένοχος, που δεν είναι άλλος από τον κ. Κ.Αχ.Καραμανλή, στο φυσικό του δικαστή για μια σειρά από εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις.

Και ενώ η ελληνική κοινωνία βοά πλέον και ζητά απόδοση δικαιοσύνης ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού προς τη μνήμη των αδικοχαμένων συνανθρώπων μας, ο κ. Καραμανλής κατά την ακρόασή του συνέχισε να κουνά το δάχτυλο προς τα μέλη της επιτροπής, προς τη Βουλή, προς το ελληνικό λαό, προς όλους όσους τολμούν να ρωτούν τα αυτονόητα: Γιατί δεν διασφάλισε την ασφάλεια των σιδηροδρόμων;

Γιατί αυτός δεν είναι που κραύγαζε λίγες μέρες πριν από το έγκλημα των Τεμπών, κουνώντας πάλι το δάχτυλο, σαν τοπικός ηγεμόνας της εποχής της φεουδαρχίας, πώς τολμάμε να τον ρωτάμε για την ασφάλεια και μάλιστα διοργάνωνε φιέστα για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων μαζί με τον κ. Μητσοτάκη.

Πέρασε ένας χρόνος μετά από το τραγικό δυστύχημα των ΤΕΜΠΩΝ και συνεχίζεται η απαξίωση και η εγκατάλειψη του πιο οικολογικού, οικονομικού και λαϊκού μέσου μετακίνησης.

Είναι αυτή η απαξίωση, που αποτελεί σταθερή επιλογή της ορμπανικής πλέον κυβέρνησης της ΝΔ, που υπηρετεί τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα εγχώρια και ξένα, και παραδίδει σε αυτά όλες τις δημόσιες υποδομές της χώρας, αφού πρώτα τις απαξιώσει με τραγικό τρόπο. Το ίδιο έκανε

· στην Παιδεία, με την κατάφορη και αναίσχυντη παραβίαση του άρθρου 16 και τη θέσπιση των ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

· στην δημόσια υγεία, με τις τραγικές ελλείψεις σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και τις κλειστές αίθουσες χειρουργείων με την νομοθέτηση των απογευματινών χειρουργείων, που θα γίνονται από εξουθενωμένους γιατρούς,

· Και στο κράτος δικαίου

Δεν έφταναν οι υποκλοπές των συνομιλιών της μισής κυβέρνησης και της ηγεσίας του στρατού, που δεν είχαν τη στοιχειώδη ευθιξία να προσφύγουν, δηλαδή δεν έφτανε το πανευρωπαϊκό σκάνδαλο παρακολουθήσεων, που διασύρει τη χώρα μας σε όλη την Ευρώπη, με δική σας ευθύνη, καθώς θίγει ευθέως βασικά δικαιώματα πάνω στα οποία βασίζεται η δημοκρατία, και τώρα έχουμε και ένα νέο εκτεταμένο σκάνδαλο, ένα σκάνδαλο της καθεστωτικής σας έπαρσης, ένα σκάνδαλο που πάλι προσπαθείτε να συγκαλύψετε, αυτό της διάθεσης των προσωπικών δεδομένων των Ελλήνων του Εξωτερικού από το Υπουργείο Εσωτερικών προς εν ενεργεία Ευρωβουλευτή.

Πόσοι εμπλέκονται σε αυτό το σκάνδαλο κύριε Βορίδη; Και σε πόσους άλλους υποψηφίους σας έχετε διαρρεύσει τα προσωπικά δεδομένα των αποδήμων, γιατί μόνο οι αφελείς πιστεύουν ότι τα είχε μόνο η κ. Ασημακοπούλου.

Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα η αρμόδια υπουργός θα είχε παραιτηθεί. Η κ. Κεραμέως έτσι κατανοεί την πολιτική ευθύνη; Γιατί η παραίτηση στελέχους μη εκλεγμένου, αλλά διορισμένου, όπως ο ΓΓ, δεν συνιστά ανάληψη της πολιτικής ευθύνης.

Έχει κόστος η δημοκρατία κ. Κεραμέως, αλλά εσείς αντιλαμβάνεστε το Υπουργείο Εσωτερικών, ως εσωτερικό τμήμα ή παράρτημα της ΝΔ. Εσείς υποστηρίζετε ότι δεν φταίτε, ότι δεν έγινε επί των ημερών σας. Δεν μπορεί για ένα τέτοιο σκάνδαλο να μην παραιτείται κανένας πολιτικός. Πάλι φταίει ένας υπάλληλος - υψηλόβαθμος αυτή τη φορά - όπως και στο έγκλημα των Τεμπών; Και πάλι προσπαθείτε να συσκοτίσετε την έρευνα.

Όμως δυστυχώς κ. Κεραμέως τα mail της κ. Ασημακοπούλου, την 1-Μαρτίου-2024, ακολούθησαν χρονικά και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα τα δικά σας επιβεβαιωτικά mail από το ΥΠΕΣ. Σύμπτωση κι αυτό όπως και με τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων των μαθητών από την πλατφόρμα Webex; Τόσες πολλές συμπτώσεις διαρροής προσωπικών δεδομένων κα. Κεραμέως; Όπου πηγαίνετε διαρρέουν τα προσωπικά δεδομένα!

Το ψήφισμα της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 7ης Φεβρουαρίου, ένα ψήφισμα που υπερψηφίστηκε από 4 πολιτικές ομάδες συμπεριλαμβανομένης και της ομάδας του Macron είναι κόλαφος για την κυβέρνησή σας, με χαρακτηρισμούς που μέχρι τώρα συνηθίζονταν μόνο για τις ανελεύθερες δημοκρατίες (illiberal),

Και μην ξεχνάτε ότι στον δείκτη για την ελευθερία του τύπου η Ελλάδα είναι τελευταία στην Ευρωπαϊκή Ένωση κάτω και από την Ουγγαρία, στον δείκτη διαφθοράς προτελευταία (24), στον δείκτη δημοκρατίας από ανεξάρτητους οργανισμούς στη θέση 22 και 24 αντίστοιχα, δηλαδή σύμφωνα με το ψήφισμα αυτό η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε όλους τους δείκτες!

Πόση ακόμα διάλυση μπορεί να αντέξει η ελληνική κοινωνία Κυρίες και Κύριοι Υπουργοί της ΝΔ και μέχρι πότε;

Γιατί όπως αποδεικνύουμε η κατάσταση απαξίωσης και διάλυσης στον ελληνικό σιδηρόδρομο δεν είναι το μοναδικό σύμπτωμα σήψης και διαφθοράς της κυβέρνησής σας.

Είναι ίδιας τάξης πολιτικό πρόβλημα με τα σκάνδαλα που προαναφέραμε.

Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές

Το έγκλημα των Τεμπών δεν προέκυψε από μόνο του, αλλά ήταν το αποτέλεσμα της σύμπτωσης πολλών παραγόντων, που με ιδιαίτερη επιμέλεια κατάφερε ο κ. Καραμανλής να συνυπάρξουν και να οδηγήσουν στην εθνική τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου του 23, τέσσερα (4) ολόκληρα χρόνια από την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από εσάς.

Ο Κ. Αχ. Καραμανλής υπήρξε ο μοιραίος υπουργός την περίοδο που στη χώρα μας έγινε ένα τραγικό και μοναδικό στην ιστορία του σιδηροδρόμου δυστύχημα, στο οποίο 57 νέοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και τα όνειρα τους, από τη σύγκρουση δύο τρένων, που έπρεπε να κινούνται σε διαφορετική γραμμή, γιατί ταυτόχρονα έγιναν μία σειρά από λάθη, που θα μπορούσαν να μην είχαν γίνει.

- Ένα χρόνο μετά τα ερωτήματα παραμένουν τραγικά αναπάντητα.

- Ένα χρόνο μετά είμαστε μάρτυρες μιας κυβερνητικής επιχείρησης συγκάλυψης, ενορχηστρωμένης από το Μέγαρο Μαξίμου.

- Ένα χρόνο μετά προσπαθείτε να πείσετε τον ελληνικό λαό με το πόρισμα σας ότι μοναδική αιτία ήταν το ανθρώπινο λάθος, την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, των δορυφόρων, του gps και την εποχή της υψηλής τεχνολογίας.

- Αγνοείτε ακόμη και την Ευρωπαία Εισαγγελέα που ζήτησε την ουσιαστική έρευνα.

- Ένα χρόνο μετά οι νεκροί των Τεμπών ζητούν δικαίωση, με την τιμωρία των ενόχων

- Ένα χρόνο μετά το συλλογικό τραύμα από το ομαδικό έγκλημα μένει ανοικτό και το συλλογικό πένθος βαρύ

- Και να ξέρετε, η θλίψη γίνεται λαϊκή οργή, που δεν ανέχεται άλλο την επιδεικτική ατιμωρησία των ενόχων, όσο και αν τα ελεγχόμενα ΜΜΕ κρύβουν την πραγματικότητα κάτω από το χαλί ή το χάλι της λεγόμενης ενημέρωσης.

Οι νεκροί των Τεμπών βαραίνουν στη συλλογική μας μνήμη και ζητούν επιτακτικά δικαίωση, ζητούν με δυνατή φωνή που ακούστηκε σε όλη τη χώρα και έφτασε και ως τις Βρυξέλλες τη λυτρωτική τιμωρία.

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα, οι απαντήσεις δεν δίνονται, οι ένοχοι κρύβονται, αλλά ο λαός βλέπει την τραγική αλήθεια και απαιτεί Δικαιοσύνη με 1,5 εκατομμύριο υπογραφές.

Τι αποδείξαμε στην Εξεταστική:

1. ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΛΟΥ

HΝΔ παρέλαβε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, μετά από πολλά χρόνια μια διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας – Θεσσαλονίκης, γεγονός που αύξανε το επίπεδο ασφάλειας του σιδηροδρόμου.

Ένα βασικό στοιχείο του πολλαπλού συστήματος ασφαλείας που παραλάβατε (7/2019) ήταν το κεντρικό δευτεροβάθμιο σύστημα ελέγχου που είχε πλήρη εικόνα για όλα τα τρένα που κινούνται σε όλο δίκτυο, σε κοινή λειτουργία στην Καρόλου, μεταξύ ΟΣΕ/HT

Γνώριζε ο κ. Καραμανλής, ότι το κεντρικό σύστημα ελέγχου είχε πάψει να λειτουργεί;

Μπορεί και δικαιούται ένας υπουργός να αγνοεί και επομένως να αδιαφορεί εγκληματικά για τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν την ασφάλεια ενός συστήματος στο οποίο προΐσταται; Η αδιαφορία σας για τα συστήματα ελέγχου που αφορούν συμπολίτες μας ισοδυναμεί με έγκλημα κ. Καραμανλή! Το έγκλημα των Τεμπών έχει ονοματεπώνυμο, είναι έγκλημα Καραμανλή και ΝΔ!

Αν λειτουργούσε το κεντρικό σύστημα ελέγχου, δηλαδή αν στην Καρόλου έβλεπαν ότι τα τρένα κινούνται επί 11λεπτά μετωπικά, δεν θα είχαν αποσοβήσει το δυστύχημα;

 

2. ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

Παραλάβατε τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το οποίο λειτουργούσε τον 7ο του 2019 και είχε την εποπτεία 5-6 σταθμών από τις δύο πλευρές του δικτύου, δηλαδή επιτηρούσε 170 χιλιόμετρα συνολικά, στελεχωμένο διαρκώς με σταθμάρχες τηλεδιοίκησης, σε διακριτό κτίριο από τους άλλους σταθμάρχες.

Το σύστημα αυτό καταστράφηκε από πυρκαγιά το καλοκαίρι του 2019.(Επρόκειτο για μερικά καλώδια και μερικά μηχανήματα, εύκολα επισκευάσιμα).

Ένα έργο πολύ πιο φτηνό από τα μπαζώματα που κάνατε μέσα σε 3 μέρες για να κρύψετε τα στοιχεία που βρίσκονταν στο χώρο του εγκλήματος.

Γιατί από το 2019 δεν έδωσε ποτέ εντολή για άμεση αποκατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης Λάρισας ο κ. Καραμανλής και γιατί δεν ενδιαφέρθηκε κανείς επί τέσσερα χρόνια να διαπιστώσει την αποκατάσταση και επαναλειτουργία του;

Δεν πιστεύετε κύριοι της ΝΔ, ότι αν το τοπικό σύστημα τηλε-ελέγχου Λάρισας λειτουργούσε, όπως λειτουργούσε επί ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή αν είχε επιδιορθωθεί το πρόβλημα που προέκυψε με τη φωτιά και το σύστημα ήταν σε λειτουργία, θα είχε αποσοβηθεί το δυστύχημα;

Και αν ναι, δεν έχει απόλυτη ευθύνη ένας υπουργός που αδιαφορεί για ένα τέτοιο δομικό στοιχείο του συστήματος ασφαλείας των τρένων;

 

3. ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ – Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Η προσπάθεια που έγινε αρχικά από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, ήταν να αποδοθούν όλα στο ανθρώπινο λάθος ενός σταθμάρχη, λες και η ασφάλεια ενός ολόκληρου σιδηροδρομικού δικτύου εξαρτάται από ένα άτομο.Διότι αν ίσχυε αυτό, είχατε αφήσει την ασφάλεια τόσων επιβατών να κρέμεται κυριολεκτικά από μία κλωστή και μάλιστα προβληματική!

-Πρόκειται όμως για ένα λάθος συνολικά του σιδηροδρόμου ως συστήματος, που διοικείται από το Υπουργείο Μεταφορών, τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για να μπορέσει όμως ο μοιραίος σταθμάρχης να μεταταχθεί σε αυτή τη θέση, δηλαδή του σταθμάρχη, από υπάλληλος μεταφορών, καταργήθηκε με απόφαση[1] του Υπουργού Καραμανλή το όριο ηλικίας 48 ετών, και έτσι μπόρεσε ο συγκεκριμένος να πάρει αυτή τη θέση!

Γιατί άλλαξε ο κ. Καραμανλής, με φωτογραφική διάταξη το όριο που έθετε ο ΟΣΕ για τις μετατάξεις;

-Πως επιλέχθηκε εν συνεχεία ένας άνθρωπος από υπάλληλος μεταφοράς αποσκευών, με αντίστοιχη εμπειρία, να γίνει σταθμάρχης και μάλιστα σε έναν κεντρικό σταθμό;

Γιατί εξέδωσε την φωτογραφική υπουργική απόφαση, αφού ο σταθμάρχης είχε κάνει την αίτηση μετάταξης, (που θα έπρεπε να έχει απορριφθεί) και γιατί η αίτηση αυτή δεν απορρίφθηκε προηγουμένως, αφού όταν έκανε την αίτηση δεν είχε τα προσόντα;

Αν δεν είχε υπογράψει τη μετάταξη, δηλαδή αν δεν είχε κάνει ο κ. Καραμανλής το μοιραίο ρουσφέτι, θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα των Τεμπών και θα είχαν σωθεί 57 νέοι συμπολίτες μας;

4. ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ: Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ

Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ:

Επί ΣΥΡΙΖΑ σε όλες τις βάρδιες (24/7) υπηρετούσαν δύο σταθμάρχες. Αν λάβουμε υπόψη και τους σταθμάρχες τηλεδιοίκησης, είναι απολύτως βέβαιο και φαίνεται από τα βαρδιόχαρτα, η ταυτόχρονη ύπαρξη των δύο σταθμαρχών στο σταθμό. Συνεπώς η ΝΔ παρέλαβε ένα σύστημα ασφαλείας, όπου τα πράγματα δεν ήταν αφημένα στην τύχη τους.

Γιατί δεν κράτησε ο κ. Καραμανλής την αρχή των δύο σταθμαρχών, πάγια τακτική που ενισχύει την ασφάλεια;

Γιατί μείωσε δραματικά τον αριθμό των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο, από 1200 σε 700 εις βάρος βεβαίως και της ασφάλειας;

Ποιος δεν πιστεύει ότι αν υπήρχαν δύο - αντί για έναν –σταθμάρχες θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα των Τεμπών;

 

5. ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ GSM-R)

Η ΝΔ παρέλαβε έτοιμο για λειτουργία, το σύστημα επικοινωνίας GSM-R, που ήταν έτοιμο από τον 7/2022 κι αν λειτουργούσε θα επέτρεπε τη διαρκή επικοινωνία ανάμεσα σε μηχανοδηγούς, σταθμάρχες, ομαδικές κλήσεις, κ.λ.π.

Γιατί το GSM-R, που ήταν έτοιμο και πιστοποιημένο από τη ΡΑΣ από τον 7/2022 δεν τέθηκε σε λειτουργία κ. Καραμανλή;

Αν λειτουργούσε και μόνο το σύστημα αυτό, όλοι οι σιδηροδρομικοί παράγοντες που βρίσκονταν σε υπηρεσία εκείνη τη στιγμή θα άκουγαν σε πραγματικό χρόνο τις συνομιλίες, και θα προλαμβανόταν η σύγκρουση των τρένων και η απώλεια τόσων ανθρώπων;

 

6. Η ΣΥΜΒΑΣΗ 717–ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ – ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ

Ε. Συνεπώς παραδίδεται τον ΙΟΥΛΙΟ του 2019:

· Το έργο της σύμβασης 717 υλοποιημένο κατά 68%

· Μία σύμβαση πλήρως καθαρή, με όλες τις μελέτες υπογεγραμμένες (σύμφωνα με τιε απαιτήσεις της ΕΔΕΛ)

· Με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου

· Η σύμβαση αυτή μετά την υπογραφή της που έπρεπε να γίνει από τη νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ (του ΝΟΕ του 2019(+ 14 μήνες που ενέκρινε το ελεγκτικό συνέδριο) ΘΑ ΕΛΗΓΕ εντός του 2021)

Ερώτημα (με βάση κείμενο της ευρωπαίας εισαγγελέως)

- Γιατί ο κ. Καραμανλής, με απόφασή του, έδωσε για καθυστερήσεις 3,5 εκ. στους εργολάβους, και ενώ υπήρχε καθεστώς ειδικής εντολής (από το Μάιο 2019)[2], γεγονός που επισημαίνεται και στο κείμενο της εισαγγελέως;

- Γιατί παρέτεινε τη σύμβαση κατά 3 χρόνια, μέχρι το τέλος του 2023, με αποτέλεσμα να μην είναι έτοιμο το έργο και σε λειτουργία, όταν έγινε το μεγάλο δυστύχημα των ΤΕΜΠΩΝ;

- Αν δεν παρέτεινε τη σύμβαση θα μπορούσε να δώσει για καθυστερήσεις 3,5 εκ. στους εργολάβους;;;

Αν είχε παραδοθεί το έργο της σύμβασης 717 και ήταν σε λειτουργία, θα είχε αποσοβηθεί το δυστύχημα των Τεμπών;

7. Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΧΑΡΙΖΕΙ 700 ΕΚ. ΣΤΗΝ HELLENIC TRAIN – ΓΙΑΤΙ;

- Στο μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψε η ΗΤ με το ελληνικό δημόσιο, τον Νοέμβριο του 2019, προβλέπονταν να επενδυθούν 700 εκατομμύρια από την εταιρεία.

Γιατί στην τελική σύμβαση δεν είχε συμπεριληφθεί τέτοιος όρος και είχε απαλειφθεί και η εφαρμογή του ETCS;

Είχε το δικαίωμα ο κ. Καραμανλής και ο κ. Καραγιάννης να στερήσει το μεγάλο αυτό ποσό από τον ελληνικό σιδηρόδρομο;

Γιατί δεχόταν η ιταλική εταιρία - με την ιταλική εμπειρία στα τρένα - να λειτουργεί χωρίς τα προβλεπόμενα συστήματα ασφαλείας, χωρίς να λέει τίποτα;

Γιατί η Hellenic Train λαμβάνει συνεχώς εξαιρέσεις σε ό,τι αφορά τη χάρτα δικαιωμάτων των επιβατών;

Στην Ιταλία - η ίδια εταιρία - θα λειτουργούσε τα τρένα με τέτοιες ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας;

8. ΟΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΗΧΗΡΕΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο προειδοποιούσαν, με συνεχείς εκκλήσεις για τα θέματα ασφαλείας και για κάλυψη των κρίσιμων ειδικοτήτων, με εξώδικα και επιστολές.

Ο υπουργός δεν δέχτηκε να τους ακούσει ούτε μία φορά.

Αν είχαν ανταποκριθεί στις εκκλήσεις των εργαζομένων και είχαν επιλύσει τα προβλήματα που με ένταση μετέφεραν, δεν θα είχε αποσοβηθεί το δυστύχημα των Τεμπών;Η ΝΔ κάνοντας κατάχρηση της κυβερνητικής της πλειοψηφίας δεν κάλεσε ποτέ τον πρόεδρο των Μηχανοδηγών, τον κ. Γενιδούνια να καταθέσει στην Εξεταστική Επιτροπή.

9.- ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ – ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΣΑ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΝΩΘΕΝ – ΜΠΑΖΩΜΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΗΣ ΕΥΦΛΕΚΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΡΕΝΟ

Δεδομένα:

Αμέσως μετά το δυστύχημα και ενώ ήταν προφανές ότι έπρεπε να δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος, ο περιφερειάρχης κ. Αγοραστός μπάζωσε το χώρο του δυστυχήματος.

Ο ίδιος ο πρώην περιφερειάρχης δήλωσε ότι πήρε εντολή «άνωθεν».

Σε κάθε χώρο δυστυχήματος, ο χώρος φράσσεται και φυλάσσεται, μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες έρευνες. Όχι όμως στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.

Ο κ. Καραμανλής και πάλι, δεν είχε συστήσει την Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων.

Ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Τριαντόπουλος ισχύριστηκε ότι η διαμόρφωση του χώρου έγινε από το συντονιστικό όργανο μετά από αίτημα της Πυροσβεστικής υπηρεσίας.

Παράλληλα στο χώρο του εγκλήματος των ΤΕΜΠΩΝ, που θα έπρεπε να φυλάσσεται και όχι να καταστρέφονται τα στοιχεία, ανιχνεύθηκε ξυλόλιο.

Ειδικότερα, τα μέλη της επιτροπής των ανεξάρτητων πραγματογνωμόνων που όρισαν οι οικογένειες των θυμάτων, διαπίστωσαν πως η έκρηξη και το «μανιτάρι» φωτιάς που κατέγραψαν κάμερες ασφαλείας, ήταν αποτέλεσμα της ύπαρξης ξυλολίου που υπήρχε στην εμπορική αμαξοστοιχία[3] (ΒΗΜΑ)

Πιο συγκεκριμένα ανιχνεύτηκε η ύπαρξη ξυλολίου σε 7 διαφορετικά σημεία, τόσο στο χώμα στην περιοχή της σύγκρουσης όσο και στις εξωτερικές επιφάνειες των μηχανών.

Πραγματογνώμονας υποστηρίζει ότι κάποιο από τα δύο τρένα μετέφεραν από 2-5 κυβ. μέτρα.

Ερωτήματα

(ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ)

1. Αληθεύει ότι ο κ. Αγοραστός πήρε εντολή «άνωθεν»; Και όταν λέει ο περιφερειάρχης «δεν ξέρω, δεν γνωρίζω, εκτελούσα εντολές», από ποιον παίρνει εντολές ένας Περιφερειάρχης; Εννοεί το Μαξίμου και τον Πρωθυπουργό;

2. Σε γραπτή απάντηση του κ. Αγοραστού, προς εξώδικο της κας. Καρυστιανού, απάντησε “εγώ ακολουθούσα εντολές, οι οποίες ήρθαν από τον κύριο Τριαντόπουλο. Έγιναν δύο συνεδριάσεις και μου δόθηκε αυτή η εντολή”» (αναφορά καςΚαρυστιανού). Γιατί λοιπόν κρύβεται ο κ. Τριαντόπουλος;;

3. Ο κ. Τριαντόπουλος ρίχνει την ευθύνη στην Πυροσβεστική. Ακατανόητο. Τι δουλειά όμως έχει η πυροσβεστική να μπαζώσει το χώρο ενός δυστυχήματος και να το επιβάλει μάλιστα άμεσα και στον Περιφερειάρχη;;

4. Ποιος πιστεύει πια τα προφανή ψεύδημιας κυβέρνησης, που συγκαλύπτει ένα έγκλημα;;

5. Την πικρία του για όσα δήλωσε στην Ολομέλεια της Βουλής ο Χρήστος Τριαντόπουλος- εξέφρασε ο Ευάγγελος Φαλάρας, Συντονιστής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, διαψεύδοντας ότι η Πυροσβεστική είχε οποιαδήποτε συμμετοχή στο τσιμέντωμα. Δηλαδή επίσημα η πυροσβεστική διαψεύδει τον υφυπουργό!!

 

ΞΥΛΟΛΙΟ – ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΥΦΛΕΚΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΟΥΣΙΑΣ

6. Αν η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε ξυλόλιο, πού καταγράφτηκε αυτή η μεταφορά, σε ποια έγγραφα της HellenicTrain;

7. Τηρήθηκαν τα σχετικά πρωτόκολλα ή πρόκειται για παράνομη μεταφορά, κοινώς λαθρεμπόριο μιας εύφλεκτης ουσίας; Διότι τα πρωτόκολλα είναι πολύ αυστηρά σε αυτή την περίπτωση και οι ευθύνες της HellenicTrainανυπολόγιστη!

8. Γιατί η επίσημη έρευνα της πολιτείας δεν στράφηκε προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά αντίθετα έτρεξε με διαδικασίες κατεπείγοντος να αναθέσει ένα έργο 600 χιλ. ευρώ και να εξαφανίσει τα στοιχεία; Ποιους προστατεύει η κυβέρνηση;

9. Γιατί οι αρχές σκέφτηκαν με καθυστέρηση ενός έτους(!!!) να ζητήσουν το βίντεο από τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας στη Θεσ/νίκη;; Γιατί δεν σκέφτηκαν να ζητήσουν κατραγραφικό υλικό όλο αυτό το διάστημα;; (Τώρα πάνω του έχει γραφεί και άλλο υλικό και προφανώς το επίμαχο έχει καλυφθεί)

Συνεπώς δόθηκε κυβερνητική εντολή συγκάλυψης. Το φορτίο δεν ήταν δηλωμένο. Η έκρηξη πιθανόν να οφείλεται στις εύφλεκτες και παράνομες ουσίες, η ανακάλυψη των οποίων συσκοτίστηκε ταχέως – εντός πέντε ημερών – και επιμελώς. Χάθηκαν κρίσιμα αποδεικτικά στοιχεία. Η δικαιοσύνη είναι απούσα και στη συνείδηση πλέον του ελληνικού λαού, ο οποίος συλλέγει υπογραφές και στρέφεται στην Ευρώπη.

 

ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗ

Η φωνή των 57 νεκρών ακούστηκε σε όλη την Ευρώπη, με τη συνταρακτική ομιλία της κ. Καρυστιανού, ως συλλογική φωνή όλων των θυμάτων, όλων των γονέων, καθενός και καθεμίας από εμάς.

Όλη η Ευρώπη άκουσε ότι το Κράτος δικαίου δεν λειτουργεί στην Ελλάδα.

Όλη η Ελλάδα είναι βέβαιη για ένα ακόμη έγκλημα, αυτό της συγκάλυψης των ενόχων και της συνεπαγόμενης ασέβειας στη μνήμη των νεκρών.

Η εισηγήτρια της επιτροπής Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου ανακοίνωσε ότι η υπόθεση θα παραμείνει ανοιχτή και πρόκειται να εξετασθεί από δύο επιτροπές (LIBE, TRAN)

Επειδή λοιπόν έχει προκύψει το πάνδημο αίτημα του 1,5 εκ. υπογραφών για παραπομπή των ενόχων στη δικαιοσύνη και επειδή σύμφωνα με γνωμοδότηση έγκριτων νομικών τα δια παραλείψεως τελούμενα εγκλήματα των Υπουργών, σύμφωνα με τα παραπάνω, δικάζονται από τον φυσικό τους δικαστή ζητούμε την άρση της ασυλίας του κ. Καραμανλή και την παραπομπή του στο φυσικό δικαστή, για διερεύνηση εγκλημάτων δια παραλείψεως τελούμενα.

Κάτι που ο κ. Καραμανλής όφειλε να ζητήσει μόνος του.

Θέλει όμως τόλμη και αρετή η δημοκρατία και όχι τις μοιραίες μαριονέτες του συγχρόνου πολιτικού θεάτρου σκιών».

 - [2] Σημειώνεται ότι επί ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε δοθεί ούτε 1 ευρώ για καθυστερήσεις.

 Φωτογραφία: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς