Γ. Ρώρος: Ευτυχώς, υπήρξε και η δήλωση της Υφυπουργού Μεταφορών κ. Χριστίνας Αλεξοπούλου ότι κάποιοι έχουν ευθύνη για την καθυστέρηση όλα αυτά τα χρόνια!
«Ούτε μία κινητοποίηση, ούτε μία πορεία από τη Δημοτική αρχή Πελετίδη προς τον υπουργό κ. Καραμανλή. Αναμένουμε ότι σύντομα θα ξεκινήσει το γαϊτανάκι τώρα, προεκλογική περίοδο έχουμε εξάλλου. Με αυτά και με τα άλλα η Πάτρα, παραμένει μία πόλη, που δεν έχει οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες, σύντομα θα έχει ένα αναξιοποίητο, νεκρό λιμάνι, ενώ μόλις από την πρόσφατη επίσκεψη ακούσαμε για επιδοτήσεις των ΚΤΕΛ, για το θέμα του τρένου ωστόσο που θα αποτελέσει κινητήριο έναυσμα για την τοπική κοινωνία κουβέντα...».
Τα παραπάνω τονίζονται από την Ώρα Πατρών του Γιώργου Ρώρου, σχετικά με την δυσμενή πορεία υλοποίησης του έργου της Πατρών-Πύργου, η οποία τουλάχιστον θα είχε παραδοθεί εντός του 2023, εάν δεν ακύρωνε τις εργολαβίες το 2019, όταν ανέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή.
Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρονται τα παρακάτω:
«Με τον αρμόδιου Υπουργό & Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταϊκούρα και κα Αλεξοπούλου, να επισκέπτονται από μακέτας στα Καμίνια την Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου μπροστά σε ωραίες φωτογραφίες και ντεκόρ, διαβεβαίωσαν τους Πατρινούς ότι το έργο έχει υλοποιηθεί 20%, λες και τα έργα γίνονται από τεχνητή νοημοσύνη.
Πολύ ωραίες ζωγραφιές για να είναι αληθινές.
Ευτυχώς, υπήρξε και η δήλωση της Υφυπουργού Μεταφορών κ. Χριστίνας Αλεξοπούλου ότι κάποιοι έχουν ευθύνη για την καθυστέρηση όλα αυτά τα χρόνια.
Προφανώς εννοούσε την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου που απένταξε το έργο το 2013, αφού δεν είχε το προσδοκόμενο κέρδος για τη "φίλη" εταιρεία Ολυμπία Οδό που είχε αναλάβει το Κόρινθος- Πάτρα
Έπρεπε να πάρει το νήμα από την αρχή η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την τετραετία 2015-2019.
Το έργο είχε προχωρήσει στο τέλος του 2019 σε ποσοστό 10-15% και το 2023 θα είχε παραδοθεί, αν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν σταματούσε, μόλις ανέλαβε. τις εργολαβίες.
Το παρέδωσε βέβαια και πάλι στην Ολυμπία Οδό με 100 εκατομμύρια επιπλέον "προίκα" και "πανωπροίκι" τα διόδια, που είχαν αποκλειστεί στο σχεδιασμό της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και δεν θα επιβάρυναν επιπλέον τους χρήστες. .
Έτσι Πατρινοί όταν ολοκληρωθεί το έργο θα πληρώνουν διόδια για να πάνε στις κοντινές παραλίες της Λακκόπετρας, της Καλογριάς και του Γιαννισκαρίου .
Για την αλήθεια το έργο στην περιοχή Καραιϊκα είναι κάτω από το 10% αλλά για λόγους επικοινωνίας μιλάμε για 20% ποιος θα μας ελέγξει άλλωστε; Δικά μας είναι και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Ένα έργο πού κατηγορήθηκε ότι είχε δοθεί σε 8 εργολαβίες και μάλιστα "διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους" ότι πρώτη φορά γινόταν αυτό σε τεχνικό έργο.
Τους διαφεύγει ότι η Περιμετρική Οδός της Πάτρας, 18 χιλιόμετρα είχε επιμεριστεί σε εννέα διαφορετικές εργολαβίες και σήμερα αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να μην ξέρουν ποια εταιρεία παρέδωσε το έργο της προβληματικής γέφυρας που κατέρρευσε...
Αυτά τα έργα παρέδωσαν στην πόλη των Πατρών.
Το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας για τη συνέχιση του έργου Πατρών-Πύργου-Τσάκωνα το Νοέμβριο του 2019 παραμένει μακρινή διεκδίκηση.
Ούτε μία κινητοποίηση, ούτε μία πορεία από τη Δημοτική αρχή Πελετίδη προς τον υπουργό κ. Καραμανλή. Αναμένουμε ότι σύντομα θα ξεκινήσει το γαϊτανάκι τώρα, προεκλογική περίοδο έχουμε εξάλλου. Με αυτά και με τα άλλα η Πάτρα, παραμένει μία πόλη, που δεν έχει οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες, σύντομα θα έχει ένα αναξιοποίητο, νεκρό λιμάνι, ενώ μόλις από την πρόσφατη επίσκεψη ακούσαμε για επιδοτήσεις των ΚΤΕΛ, για το θέμα του τρένου ωστόσο που θα αποτελέσει κινητήριο έναυσμα για την τοπική κοινωνία κουβέντα...
Διεκδικούμε μία πόλη που η ανάπτυξη είναι για τους πολλούς, όχι για τους λίγους, αλλά για το λαό...Κάτι που θα είναι και το επίδικο για την επόμενη πενταετία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς