Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Ο Αντιδήμαρχος κ. Κορδάς απαντά για τον ποδηλατόδρομο

 
ΔΕΙΤΕ το σχετικό απόσπασμα του Δημοτικού Συμβουλίου Πατρέων:
https://youtu.be/CEXmApVhdbY
 
 

Κινυκός ο αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς  επιβεβαιώνει τα υποστηριζόμενα της ΩΡΑΣ ΠΑΤΡΩΝ του Γιώργου Ρώρου ότι το έργο βρίσκεται υπό προθεσμία ύπαρξής του!

 

Στην ανακοίνωση της ΩΡΑΣ ΠΑΤΡΩΝ αναφέρονται τα παρακάτω:

«Το Δημοτικό Συμβούλιο της 01/02/2023 επικεντρώθηκε ως όφειλε στην τύχη των εκατό δεκαπέντε εργαζομένων της κοινωφελούς και η άρνηση για άλλη μία φορά της δημοτικής αρχής να τους συμπαρασταθεί, με το μοναδική φράση του Δημάρχου, «Σας αγαπάμε αλλά δεν σας πληρώνουμε».!

Δεν ήταν όμως μόνος που κινήθηκε σε αυτό το μήκος κύματος… Είχαμε και την κυνική ομολογία του Αντιδημάρχου κ. Κορδά, έπειτα από ερώτηση και πίεση του επικεφαλής μας Ρώρου Γιώργου, ότι ο ποδηλατόδρομος έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα θα ξηλωθεί..

Ο ποδηλατόδρομος σχεδιάστηκε προ δεκαετίας  και έχει περάσει πραγματικά από "σαράντα κύματα". Από το 2017, που παραδόθηκε το παραλιακό μέτωπο στον Δήμο Πατρέων από την προηγούμενη κυβέρνηση για 99 χρόνια, ζητήσαμε από τη δημοτική αρχή να επικαιροποιηθεί η αρχική μελέτη, να αλλάξει το σχέδιο και να περάσει ο ποδηλατόδρομος μέσα από τα τείχη, που αναμένουμε από τότε να γκρεμιστούν.

Μάλιστα, ο ΟΛΠΑ με την προηγούμενη διοίκηση, είχε παραχωρήσει τρία μέτρα μέσα στο Βόρειο τμήμα του λιμανιού, ώστε να συνεχιστεί από εκεί απρόσκοπτα το έργο.

Η δημοτική αρχή Πελετίδη παρά τις αιτιάσεις και τα επιχειρήματά μας συνέχισε επιλέγοντας τη διέλευση από την Όθωνος Αμαλίας.

Αυτό που επέφερε η επιλογή αυτή ήταν:

·    να στερήσει τουλάχιστον μία λωρίδα από έναν δρόμο που αποφόρτιζε γρήγορα την κίνηση των οχημάτων με αποτέλεσμα πλέον να δημιουργείται έντονο πρόβλημα στο κυκλοφοριακό.

· Όλοι έχουν παρατηρήσει ότι ο ποδηλατόδρομος μετατρέπεται σε λίμνη με το πρώτο ψιλόβροχο, αποτέλεσμα είτε ελλείψεων στη μελέτη, είτε στην κατασκευή.

·  δημιουργεί πρόβλημα στο ύψος των Μύλων Αγίου Γεωργίου που κατασκευάζεται και θα λειτουργήσει ο επιβατικός σταθμός των υπεραστικών λεωφορείων του ΚΤΕΛ.

· Παραβλέπει τον κίνδυνο ότι την ίδια ώρα σε μικρή απόσταση διέρχεται το τρένο με συνέπειες για τους ποδηλάτες εξαιτίας του θορύβου, αέρα (τον ποδηλατόδρομο θα χρησιμοποιούν και μικρά παιδιά).

·  τέλος αν ο ποδηλάτης χάσει την ισορροπία του η πτώση του θα είναι ή στα ατσάλινα προστατευτικά ή στο διαχωριστικό στηθαίο από μπετόν. Ήδη έχουν σημειωθεί τα πρώτα ατυχήματα με αυτοκίνητα που έχουν προσκρούσει σε αυτό με αποτέλεσμα να υποστούν υλικές ζημιές.

Υπενθυμίζουμε ότι ο ποδηλατόδρομος ξεκίνησε το 2020, έχει πάρει μέχρι τώρα αρκετές παρατάσεις, ήταν να παραδοθεί 365 ημέρες από τη μέρα που υπεγράφη η σύμβαση και στο περασμένο Δημοτικό Συμβούλιο έλαβε και νέα παράταση…

Στην επιχειρηματολογία της δημοτικής αρχής είναι, ότι τα χρήματα αυτά, είναι χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης από ΕΣΠΑ, επομένως ας πληρώνουν οι κουτόφραγκοι…
Τα χρήματα αυτά δεν έχουν προκύψει από τη φορολογία των Ευρωπαίων και των Ελλήνων εργαζομένων κ. Πελετίδη;

Τώρα πλέον κυνικά ομολογούν ότι έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα ο ποδηλατόδρομος θα ξηλωθεί, έτσι απλά αφού ομολογούν ότι αυτή δεν είναι η τελική χάραξη του.

Σε όλες τις πόλεις της χώρας έχουν ήδη παραδοθεί το ίδιο διάστημα δεκάδες χιλιόμετρα ποδηλατόδρομου. Καρδίτσα, Λάρισα, Τρίκαλα κ.α. Δυστυχώς η ανίκανη δημοτική αρχή έπειτα από ΟΚΤΩ χρόνια στην εξουσία δεν έχει παραδώσει ούτε ένα μέτρο.

Τους παραδίνουμε στην κρίση των συμπολιτών μας...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς