Ο Μητσοτάκης... άναψε τις μηχανές που είχε σβήσει η ΝΔ
Πάτρα – Πύργος Κήρυξε την έναρξη εργασιών στη θέση Γεράκι της Πατρών-Πύργου, όπου το τμήμα αυτό έχει σχεδόν κατασκευαστεί!
(ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ/ILIALIVE.GR/EUROKINISSI)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΟΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΡΙΑ
ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕ ΚΑΙ
ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
«Δεν ξέρω για ποιο λόγο φέρεται έτσι ο κ. Μητσοτάκης απέναντι τους Πατρινούς και τους Πυργιώτες κια τους τιμωρεί» ανέφερε απαντώντας στην δημοσιογράφο του ΙΟΝΙΑΝ tv, που τον ερωτούσε. Και έδωσε την δική του εξήγηση: «Ίσως να οφείλεται στο ότι το κόμμα του δεν σημείωσε τα ποσοστά που προσδωκούσε».
Και όσον αφορά τους Πατρινούς, έχει κάποια λογική εξήγηση η συμπεριφορά Μητσοτάκη, αφού το πρώτο μέτρο κατά της πόλης, που έλαβε η υπουργός του, κα. Κεραμέως, ήταν να κλείσει την Νομική Σχολή, που εγκατεστάθη και λειτουργούσε στην πόλη.
Αλλά φαίνεται πως αυτή είναι η καταστρεπτική αντίληψη της ΝΔ, αφού την ίδια συμπεριφορά έδειξε διά του υπουργού της Αχ. Καραμανλή, απέναντι σε Ηλείους και Αχαιούς, όταν κατήργησε τις εγκατεστημημένες και λειτουργούσες οκτώ εργολαβίες στην Πατρών-Πύργου, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει το έργο επί 32 μήνες και μόλις τώρα να επανακινεί με τρεις εργολάβους, κολλητούς της ΝΔ, με ανάθεση, με κόστος 114 εκ. ευρώ επί πλέον. Και το σημαντικότερο, με διόδια, κάτι που δεν θα είχαμε εάν συνέχιζαν οι εργολαβίες που λειτουργούσαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ενώ μέσα στο 2023 θα είχε ολοκληρωθεί το έργο!
Τώρα το είδαμε κι αυτό. Ο Κυριάκος
Μητσοτάκηςεγκαινίασε εργοτάξιο στο χωριό Γεράκι Ηλείας, αυτοπροσώπος (μιλάμε για τέτοιον πολιτικαντισμό) και κήρυξε την έναρξη των εργασιώνσε τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρας– Πύργουόπουτο μεγαλύτερο μέρος της εργολαβίας έχει ήδη κατασκευαστεί.
Και παρουσία
του υπουργού του και του εκπροσώπου της Ολυμπίας Οδού --θυμάστε, την εταιρεία
που επί χρόνια μας γέμισε την Κορίνθου-Πατρών με κορίνες-- μας είπε:
«Σημερα είναι
μία καλή μέρα για την Ηλεία, για την Αχαΐα, για τη Ζακυνθο, την Κεφαλονιά.
Ύστερα από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, υποσχέσεων που έμεναν στα λόγια,
παίρνουν μπροστά οι μηχανές για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος», τόνισε ο
πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Το τι είπε στο λόγο του ο εκπρόσωπος της Ολυμπίας Οδού, δεν έχει και τόση σημασία. Η συμμετοχή του στο σόου, ήταν το... χρυσαφί περιτύλιγμα!
Τοεπικοινωνιακό σόουτων «εγκαινίων» στήθηκε
στο εργοτάξιο του χωριού Γεράκι Αμαλιάδαςκαι όπως επεσήμανε
από την πρώτη στιγμή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Διονύσης
Καλαματιανός «κάνουν
εγκαίνια στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πατρών- Πύργου, που μεγάλο μέρος της
εργολαβίας έχει ήδη κατασκευαστεί».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε περιχαρής στα
«εγκαίνια» και δήλωσε ότι «παίρνουν επιτέλους μπροστά οι
μηχανές».
Υποστήριξε, μάλιστα, ότι είχε αναλάβει ο ίδιος «προσωπικήδέσμευση ότι το έργο αυτό θα δρομολογηθεί και θα
υλοποιηθεί». Ποιο; Το έργο, που ο ίδιος είχε σταματήσει, λες και θα του έπερνε τη φήμη ο Αλ. Τσίπρας, διότι θα ήταν πρόβλημα φαίνεται, να ολοκληρώσει έργο που ξεκίνησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Μα τα μεγάλα έργα, κάποιες φορές, υπερβαίνουν τον χρόνο παραμονής κυβερνήσεων στην εξουσία.
Έστησε και επικοινωνιακό το Μαξίμου στο Μαξίμου με χάρτες και λοιπά την ουσία της ιστορίας του
αυτοκινητόδρομου-καρμανιόλα που τον έχουν πληρώσει με το αίμα τους οι κάτοικοι
της Ηλείας και της Αχαΐας, είναι πολύ διαφορετική, από αυτήν που θέλουν να μας περάσουν με τα κωλο-πετσωμένα ΜΜΕ της δουλοφροσύνης.
Ο Ηλείος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Διονύσης
Καλαματιανός μας δίνει την πραγματική διάσταση ήτοι:
-Το 2014, η ΝΔ επί Σαμαρά, ανακοίνωσε έναν διαγωνισμό χωρίς εγκεκριμένη χρηματοδότηση και με λανθασμένες μελέτες. Το έργο είχε απενταχθεί από την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
-Το 2018 επί ΣΥΡΙΖΑμετά από προσπάθειες και νέους φακέλους, εγκρίθηκε
και χρηματοδοτήθηκε το έργο από την Επιτροπή της Ευρωπαϊκής
Ένωσης.
-Το 2019 ξεκίνησε να κατασκευάζεται.
Σύμφωνα με τις υπογεγραμμένες συμβάσεις, θα ολοκληρωνόταν το 2023, χωρίς
διόδια.
-Η κυβέρνηση της ΝΔ υπονόμευσε και τελικά ακύρωσε
τις οκτώ εργολαβίες που το κατασκεύαζαν.
Το αποτέλεσμα είναι με, σχεδόν, 3 χρόνια καθυστέρηση, με απευθείας ανάθεση και με «καπέλο» 114
εκατομμύρια ευρώνα πανηγυρίζουν για ένα έργο το οποίο θα ολοκληρωνόταν το 2023
και τώρα αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς