Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

Γενική πανδημία ενόψει μέχρι τα Χριστούγεννα!



Άσυλο στις εκκλησίες, αλλά άσυλο είναι και η οικογενειακή κατοικία, όμως οι αυθαιρετούντες της κυβερνητικής καταστολής το παραβίασαν, στην περίπτωση του Ινδαρέ, κακοποιώντας τον ίδιο μέσα στο σπίτι του και την οικογένεια του!
 
 Με τη  ευκαιρία του δήθεν σεβασμού προς τον εκκλησιαστικό άσυλο, που πρόταξε ο υπουργός Ανάπτυξης για να δικαιολογήσει την ανεξέλεγκτη είσοδο πιστών στις εκκλησίες, υπό την δικαιολογία ότι δεν «μπορείς να του απαγορεύσεις (σ.σ.: του πιστού) να μπει σε χώρο λατρείας, που είναι άσυλο για τους εγκληματίες από την αρχαία Ελλάδα και δια της βίας να του πεις “δεν μπαίνεις”», το Istologio G. Mosxou σημειώνει τα παρακάτω: 
 
Άσυλο είναι και η οικογενειακή κατοικία, αλλά οι αυθαιρετούντες της κυβερνητικής καταστολής το παραβίασαν, στην περίπτωση του Ινδαρέ, κακοποιώντας τον ίδιο μέσα στο σπίτι του και την οικογένεια του. Επίσης η κυβέρνηση των αρίστων  δεν λογάριασε το Πανεπιστημιακό άσυλο και με νόμο που... κατασκεύασε μπορεί να το παραβιάσει ανά πάσα στιγμή. Ας αφήσουν λοιπόν την κοροϊδία των πολιτών και ας μην παριστάνουν τις... σεμνότυφες παρθένες!
 
Είναι ξεκάθαρο ότι το θρησκευτικό ιερατείο έχει τον πρώτο λόγο και δεν τολμά η κυβέρνηση να του τον αμφισβητήσει, ακόμη και σήμερα που μετράμε τα κρούσματα κατά 500σάδες. Και ακόμη δεν πέρασε το κρίσιμο δεκαπενθήμερο από το 3ήμερο της εθνικής εορτής, του Αγ. Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη, για να δούμε τα αποτελέσματα σε κρούσματα αυτών των ημερών.
 
Ενδεικτική της εφιαλτικής προοπτικής που διαγράφεται είναι η παρακάτω ανάρτηση χρήστη στο διαδίκτυο: 

«Την ώρα που οι ειδικοί προειδοποιούν και η κυβέρνηση στέλνει sms στους ανεμβολίαστους ο φόβος μπροστά στον κίνδυνο της μαζικής εξάπλωσης του κορονοϊού μετατρέπεται σε πανικό καθώς οι επιστήμονες κάνουν λόγο, πλέον ανοιχτά για πανδημία στον γενικό πληθυσμό μέχρι τα Χριστούγεννα» γράφει ο χρήστης Makhs Anagnwstopoylos στην προσωπικη του σελίδα στο fb. 

Και συνεχίζει:

«Δεν είναι, λίγοι εκείνοι που χαρακτηρίζουν το εκρηκτικό κοκτέιλ ως μια ωρολογιακή βόμβα, η έκρηξη της οποίας θα παρασύρει ολόκληρο το εθνικό σύστημα υγείας. Οι δραματικοί τόνοι από πλευράς επιστημόνων, αυτή τη φορά, δείχνουν και το κρίσιμο της όλης κατάστασης. 
 
Είναι, ίσως η πρώτη φορά, από την αρχή της πανδημίας, που οι λοιμωξιολόγοι, κάνουν λόγο για μαζικούς θανάτους ενώ κάποιοι εκτιμούν πως τα Χριστούγεννα θα είναι χειρότερα της περσινής χρονιάς. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων από την έναρξη της πανδημίας ανέρχεται σε 747.595, οι νεκροί αγγίζουν τους 16.000 και τα ημερήσια δείχνουν να οδεύουν ολοταχώς προς τις 8.000 για το επόμενο δεκαπενθήμερο. 
 
Με τον ρυθμό αυτό η χώρα μας είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα «φλερτάρει» με το εκατομμύριο, ειδικά όσο η κυβέρνηση δείχνει να επιμένει σε δειλά και άτολμα μέτρα. Όσο για το ενδεχόμενο στήριξης του ΕΣΥ, που για ακόμα μια φορά δοκιμάζεται, εξακολουθεί να αποτελεί ανέκδοτο. 
 
Ειδικά στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα που περιμένει να μετρήσει τις συνέπειες της κυβερνητικής απραξίας, καθώς η κυβέρνηση για λόγους ψηφοθηρικούς δεν τόλμησε να τα βάλει με την πελατεία της, επιτρέποντας σε μια πόλη με χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού να μπαίνουν σε κλειστούς χώρους συγκέντρωσης χωρίς κανένα μέτρο προφύλαξης.  Το δις εξαμαρτείν… ουκ (πολιτικού) ανδρός σοφού. 
 
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα (σ.σ.: χθες), ο… υπουργός ανάπτυξης παραδέχθηκε ότι η κυβέρνηση εξαίρεσε τις εκκλησίες από τους χώρους, στους οποίους οι ανεμβολίαστοι θα πρέπει να μπαίνουν με rapid test, επειδή δεν μπορεί να εφαρμόσει το μέτρο. 
 
«Να μπει η αστυνομία στη λειτουργία;» εξανέστη ο… υπουργός ανάπτυξης χαρακτηρίζοντας αδιανόητο το να γίνεται έλεγχος στην είσοδο των ναών. 
 
«Μπορείς να του απαγορεύσεις να μπει σε χώρο λατρείας, που είναι άσυλο για τους εγκληματίες από την αρχαία Ελλάδα και δια της βίας να του πεις “δεν μπαίνεις”» σημείωσε χαρακτηριστικά. Απ’ όλα τα… απίθανα ανέκδοτα έχει η ομήγυρη της κυβέρνησης και της πλειοψηφίας του κοινοβουλίου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς