Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

Στοίβαγμα μαθητών στην Ηλεία σε τάξεις ''αποθήκες''!

Όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1940 και 1950, και μαθήτευσαν στα δημοτικά σχολεία, την πρώτη και την δεύτερη δεκαετία μετά την απελευθέρωση,  είναι πιο πλησιέστεροι προς τις συνθήκες που επικρατούσαν, όπως δείχνει η παρούσα φωτογραφία. Εδώ η σχολική τάξη περιλαμβάνει 20 παιδιά, καθώς τόσα διέθετε η μικρή κοινωνία του χωριού. Κι αυτό είναι ευχάριστο.  εν συγκρίσει με τις πόλεις. Στις πολυάνθρωπες πόλεις, που συσσωρεύτηκε ο πληθυσμός της υπαίθρου μετά τον Εμφύλιο, οι σχολικές τάξεις περιλάμβαναν από 50 παιδιά και άνω.  Και σε κάποιες περιπτώσεις όπως στα σχολεία Γλαράκη, στην Άνω Πόλη Πάτρας, από 70 και άνω!

 
 

Η συγκρότηση τμημάτων με 28 και 30 μαθητές είναι οπισθοδρόμηση 50 χρόνων…

 

«Στοίβαγμα...στρίμωγμα των μαθητών δια των συγχωνεύσεων… τα σχολειά της Ηλείας ως αποθήκες… οι μαθητές σαν τσουβάλια ...», αναφέρει στην προσωπική του σελίδα στο fb o Μαρίνος Λάμπρος, συνοδεύοντας το κείμενό του με την παρούσα φωτογραφία, που μας παραπέμπει στην δεκαετία του '50.

Και επισημαίνει τα παρακάτω:

  • Η συγκρότηση τμημάτων με 28 και 30 μαθητές είναι οπισθοδρόμηση 50 χρόνων …

Η Παιδεία στο κρεβάτι του Προκρούστη της κυβέρνησης …μου λείπουν καθηγητές …δεν προσλαμβάνω… αυξάνω το αριθμό των μαθητών ανά τάξη …και έτσι ..πέτυχε τον σκοπό της.. δεν έχω κενά ...

  • ..δηλαδή επιδιώκεται η βίαιη συγχώνευση εκατοντάδων τμημάτων σε όλη τη χώρα και στο νομό μας προκειμένου να εξοικονομήσει προσωπικό!!

Ξεκινά από τα Γυμνάσια, «αύριο» θα πάρουν σειρά τα Λύκεια και μετά τα Δημοτικά …

  • Η αρχή γίνεται με το Γυμνάσιο Βάρδας, 1ο Γυμν. Αμαλιάδας, 2ο Γυμν. Αμαλιάδας, 3ο Γυμν. Πύργου, 4ο Γυμν. Πύργου, Γυμν. Καράτουλα, Γυμν. Πελοπίου, Γυμν. Λάλα, Γυμν. Ζαχάρως, ΕΠΑΛ Λεχαινών, 1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, 2ο ΕΠΑΛ Πύργου
  • …και όλα αυτά στο μιλητό…με προφορικές εντολές …..

Από τα σχολεία της Ηλείας λείπουν 60 εκπαιδευτικοί και μέθοδος είναι η κάλυψη των κενών με μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων που «ψαλιδίζουν » τις ανάγκες για πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού εκπαιδευτικών και μονιμοποιεί και νομιμοποιεί τις περικοπές.

  • ..ενώ οι ανάγκες μετά από 2 χρόνια πανδημίας απαιτούν αραίωση τμημάτων.
  • …και όλο αυτό να γίνει ταχύτατα ( η δραστική μείωση των τμημάτων), άμεσα, μέσα στην εβδομάδα που έρχεται (μαζί με τις συμπτύξεις που έγιναν την εβδομάδα που πέρασε).

Οκτώβριο μήνα - επαναϋπολογίζει τα κενά, βάζοντας την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα σχολεία, να κάνει «διορθώσεις στα τμήματα,… και αυτή η ΔΔΕ, ο προϊστάμενος συνεργεί σε ένα έγκλημα κατά της παιδείας κατά των μαθητών …. αν έχει αξιοπρέπεια να παραιτηθεί..

Οι διορισμένοι με μονοψήφιο αριθμό ψήφων «αιρετοί» ΠΥΣΔΕ θα καταγραφούν ως συνεργοί στην διάλυση της Παιδείας και ο εξευτελισμός τους θα γίνει και θα είναι τελείως τέλειος..

…δεν τους νοιάζει..

  • Ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων το μπαράζ συμπτύξεων τμημάτων θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση, θα ανατρέψει τα Ωρολόγια Προγράμματα και θα ταλαιπωρήσει αφάνταστα πολλούς καθηγητές που συμπληρώνουν ωράριο διδασκαλίας σε περισσότερα του ενός σχολεία…δεν τους νοιάζει
  • Μάθημα με 30 παιδιά στην τάξη δεν γίνεται μάθημα… δεν τους νοιάζει
  • Μάθημα με 30 παιδιά στην τάξη είναι επικίνδυνο για την υγεία μαθητών και καθηγητών … δεν τους νοιάζει
  • δεν τους νοιάζει που τα παιδιά του λαού θα έχουν ανεπαρκή εκπαίδευση γιατί τα δικά τους στα ιδιωτικά σχολεία φοιτούν ..

Όμως

  • Όμως νοιάζει τους μαθητές και για αυτό αντιδρούν
  • Όμως πρέπει νοιάξει τους γονείς και πρέπει να αντιδράσουν
  • Όμως απαιτείται να νοιαστούν οι Δήμοι και να αντιδράσουν ,,,και … να μην μείνουν σε κάποιες τυπικές ανακοινώσεις
  • Όμως πρέπει νοιάζει τους φορείς της κοινωνίας γιατί τα παιδιά τους είναι μαθητές

..Και όλοι μαζί Εκπαιδευτικοί-Μαθητές-Γονείς-Κοινωνία να αγωνιστούν να μην υποβαθμιστεί η παιδεία και η εκπαίδευση των παιδιών μας γιατί πρέπει έχουν την σωστή και επαρκή εκπαίδευση !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς