Από την συγκέντρωση των εκπαιδευτικών στην πλατεία Γεωργίου Πάτρας. |
Μαζική συμμετοχή που κατέπληξε ήταν αυτή της πλ. Γεωργίου Α', της Καρδίτσας και άλλων επαρχιακών πόλεων
«Χαιρετίζουμε τους/τις χιλιάδες συναδέλφους που αντέδρασαν και αντιδρούν στην ολομέτωπη επίθεση που χτυπά το σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των μαθητριών μας. Που δε φοβήθηκαν, δεν έσκυψαν το κεφάλι στις κυβερνητικές απειλές.
Το ΥΠΑΙΘ μετά τη συντριπτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ την προηγούμενη σχολική χρονιά νομοθέτησε πρωτοφανείς απειλές για κυρώσεις, ελπίζοντας στην τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών για να σταματήσουν την απεργία.
Όταν συνειδητοποίησε ότι ο κλάδος δεν σκύβει το κεφάλι ούτε υπό την έωλη απειλή των κυρώσεων αποφάσισε να σύρει και πάλι την ΟΛΜΕ στα δικαστήρια, για να απαγορεύσει την απεργία.
Ξεχνά το ΥΠΑΙΘ ότι είναι οι εκπαιδευτικοί αυτοί που κρατούν εδώ και χρόνια το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι σε όλες τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, που κράτησαν όρθιο το δημόσιο σχολείο την περίοδο της πανδημίας, ενώ το ίδιο δεν πήρε κανένα μέτρο προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Συνεχίζει τον εκφοβισμό με τη νέα απαράδεκτη εγκύκλιο Κόπτση, η οποία αποκρύπτει την συνολική απόφαση του δικαστηρίου και διακηρύσσει ότι η συμμετοχή στην απεργία αποχή είναι παράνομη. Ο κλάδος μας όμως δεν κάμπτεται και δεν τρομοκρατείται! Συνεχίζει μαζικά την απεργία – αποχή από την αξιολόγηση.
Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας καλεί τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στην Πανεκπαιδευτική Απεργία και στην απεργιακή κινητοποίηση την Δευτέρα 11/10 και ώρα 10 π.μ. στην Πλατεία Γεωργίου».
Με αυτό το κάλεσμα από τον Πρόεδρο και τον Γ. Γραμματέα της Α΄ΕΛΜΕ οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων μετείχαν σήμερα στην κινητοποίηση της Πάτρας, παρά τον βροχερό καιρό και διαμαρτυρήθηκαν μέσα από την μαζική τους συγκέντρωση στην πλ. Γεωργίου που κατέπληξε με την συμμετοχή εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο των πανελλαδικών κινητοποιήσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονική και άλλες πόλεις. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η μαζικότητα της συμμετοχής στην Καρδίτσα
Υπενθυμίζεται ότι το Δικαστήριο έβγαλε παράνομη την 24ωρη απεργία μετά από προσφυγή της υπ. Παιδείας και οι εκπαιδευτικοί με ελιγμό απήργησαν τις τελευταίες ώρες δύο ώρες.
Συμπαράσταση στο αγώνα των Εκπαιδευτικών που αντιδρούν στην δήθεν αξιολόγηση έδειξαν ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας, που κάλεσε τους εκπαιδευτικούς-μέλη του να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση, η Γενική Συνέλευση Αντιπροσώπων του ΕΚΠ, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πάτρας και άλλοι φορείς.
Η Γεν. Συνέλευση Αντιπροσώπων του ΕΚΠ
Στο ψήφισμα της Γεν. Συνέλευσης Αντιπροσώπων του ΕΚΠ αναφέρεται μεταξύ άλλων:
«Οι αγώνες των εκπαιδευτικών και των μαθητών, όλων των εργαζομένων, για την ολόπλευρη μόρφωση και την ενίσχυση του δημόσιου σχολείου δε γνωρίζουν απαγορεύσεις.
Σε μπαράζ αγωγών και αξιοποιώντας τον κατάπτυστο νόμο Χατζηδάκη, η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας επιδιώκει να επιβάλει τις αντιδραστικές ρυθμίσεις που μετατρέπουν τα σχολεία σε επιχειρήσεις και υποβαθμίζουν τη μόρφωση των παιδιών μας.
Με αποφάσεις «κατά παραγγελία» από τα δικαστήρια η απεργία – αποχή και ο συλλογικός αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης των σχολείων κρίνονται «παράνομα και καταχρηστικά» όπως άλλωστε συμβαίνει διαχρονικά για τη συντριπτική πλειοψηφία των απεργιών που κρίνονται στα δικαστήρια.
Όμως η πολιτική που θέλει να μετατρέψει τα σχολεία σε επιχειρήσεις και τη μόρφωση σε εμπόρευμα έχει ήδη απορριφθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονιών, όλου του λαού. Το «χαστούκι» της συμμετοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή από την διαδικασία κατηγοριοποίησης και υποβάθμισης των σχολείων, παρά τους εκβιασμούς και τις απειλές από το Υπ. Παιδείας, οδηγεί την κυβέρνηση στον μόνο δρόμο που της έχει απομείνει, στην ένταση της καταστολής και του αυταρχισμού».
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πάτρας
Στην ανακοίνωση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πάτρας, μεταξύ άλλων αναφέρεται:
«Το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου δεν αναβαθμίζει όπως
λέει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Και
άλλωστε πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν ακόμα και σήμερα :
·Υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες.
·Υπάρχουν χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες για
τα οποία δεν υπάρχει καμία μέριμνα.
·Στοιβάζονται 25 και 27 παιδιά σε ακατάλληλες τάξεις.
·Δεν έχει ληφθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο για την αντιμετώπιση
των τεράστιων μορφωτικών κενών που έχουν δημιουργηθεί στα παιδιά μας, τα
τελευταία δύο χρόνια.
·Θεσμοθετήθηκε η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα
Θεμάτων, με αποτέλεσμα χιλιάδες μαθητές να μείνουν εκτός της
Τριτοβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης, και να στραφούν στα ιδιωτικά κολέγια.
Το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου αποσυνδέει την πλήρη χρηματοδότηση των σχολείων από το κράτος, δημιουργεί ανισότητες ανάμεσα σε σχολεία, δηλαδή ανάμεσα σε μαθητές, με το πολλαπλό βιβλίο, την αξιολόγηση και άλλα, θέλει τα σχολεία να λειτουργούν με οικονομικά κριτήρια, λες και είναι επιχειρήσεις,αφού το πόσο καλό θα είναι το σχολείο θα κρίνεται από τις χορηγίες-δωρεές που θα συγκεντρώνει για να καλύπτει τις ανάγκες της εκάστοτε σχολικής μονάδας.
Μια αξιολόγηση που καθόλου δεν ασχολείται με τη μόρφωση, την πνευματική καλλιέργεια και την ψυχική υγεία των εκπαιδευτικών-μαθητών, αντίθετα ασχολείται με το πόσο συνδέεται το σχολείο με τις ανάγκες της αγοράς».
Από την εντυπωσιακή πορεία στην Καρδίτσα. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς