ΕΕΣΠ: Άμεση απαίτηση: Τρένο στην Πάτρα και υπογειοποίηση στον αστικό ιστό
«Η πόλη εμπαίζεται και κινδυνεύει να χάσει την ευκαιρία να πάψει να είναι διχοτομημένη. Τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα δεν είναι δυνατόν να είναι κοντόφθαλμα και μυωπικά. Δεν γίνονται με σημερινά ''μπαλώματα'' που θα αποτελέσουν τα αυριανά προβλήματα».
Τα παραπάνω επισημαίνονται από τον Εμπορικό Εισαγωγικό Σύλλογο Πατρών σε ανακοίνωση που εξέδωσε με το άκουσμα του εμπαιγμού που στήθηκε από τους Κυρ. Μητσοτάκη και Αχ. Καραμανλή, με την ανοχή του δημάρχου Κώστα Πελετίδη και της συνοδείας του, χθες κατά την διεκδίκηση δήθεν της υπογειοποίησης του τρένου, όπου δηλώθηκε εκατέρωθεν πως δεν διατίθενται χρήματα γι αυτό.
Και ο ΕΕΣΠ τονίζει:
«Στην πρόσφατη συνάντηση του Δημάρχου της Πάτρας κ. Πελετίδη και του Υπουργού Μεταφορών κ. Καραμανλή φαίνεται να μπαίνουν εμπόδια με φτηνές δικαιολογίες κόστους στο ομόφωνο αίτημα Δήμου και Πατραϊκής κοινωνίας για πλήρη υπογειοποίηση της διέλευσης του τρένου στον αστικό ιστό της πόλης.
Η πόλη εμπαίζεται και κινδυνεύει να χάσει την ευκαιρία να πάψει να είναι διχοτομημένη. Τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα δεν είναι δυνατόν να είναι κοντόφθαλμα και μυωπικά. Δεν γίνονται με σημερινά «μπαλώματα» που θα αποτελέσουν τα αυριανά προβλήματα.
Το έργο είναι ζωτικής σημασίας από οικονομική και κοινωνική άποψη για την πόλη και την περιοχή. Σύσσωμη η πόλη απαιτεί την άμεση σιδηροδρομική σύνδεση με υπογειοποίηση της διέλευσης από τον αστικό ιστό. Αντιτασσόμαστε στις πολιτικές υποβάθμισης και υπονόμευσης των αναπτυξιακών έργων και προοπτικών για την πόλη μας και την περιοχή μας».
Και εδώ κάνει αναδρομή στην χάραξη των πρώτων σιδηροδρομικών γραμμών και τξ\ην εμφάνιση του πρώτου τρένου, που άλλαξαν το πρόσωπο της Πελοπόννήσου, με τα παρακάτω:
«Υ.Γ. Ενώ αυτά συμβαίνουν εν έτη 2021 πριν από ενάμιση αιώνα ...
… στην Πελοπόννησο η εμφάνιση του πρώτου τρένου ήταν ''επανάσταση'' καθώς σήκωσε το βάρος της διακίνησης της αγροτικής παραγωγής, αλλά και των ανθρώπων που ήρθαν πιο κοντά από ποτέ.... Το τρένο συνέδεσε την Αχαϊκή πρωτεύουσα με την Αθήνα το 1887. Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου το 1905, μετέφερε 1.740.000 επιβάτες ετησίως και 251.000 τόνους εμπορευμάτων. Κάλυπτε 750 χλμ, διέθετε 159 σταθμούς ...
(Πηγή : Μηχανή του Χρόνου)».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς