Συνάντηση φορέων για το φράγμα Πείρου-Παραπείρου στην αίθουσα του ΤΕΕ Δυτ. Ελλάδας. (Φωτογρ. Αρχείου). |
Το ενημερωτικό Δελτίο της δημοτικής παράταξης ''Ανυπότακτη Πολιτεία'' για τη χθεσινή συνεδρίαση
Ενώ αναμέναμε απάντηση από την δημοτική αρχή Πελετίδη επί των καταγγελιών, που ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ για την χθεσινή Λουδοβίκεια συμπεριφορά του δημάρχου Πελετίδη, ο οποίος ευθαρσώς δήλωσε την αυταρχική του αντίληψη για το δημοτικό Σώμα που κατά πλειοψηφία είχε αποφασίσει πως πρέπει να συμμετάσχει ο Δήμος Πατρέων στην διαχείριση του Φράγματος Πείρου-Παραπείρου, με τις εκφράσεις:
"Εγώ πήρα εντολή από το λαό να υλοποιήσω το πρόγραμμά μου δεν με ενδιαφέρει η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου δεν την υλοποιώ...".
Αυτά ακριβώς είπε ο κ. Πελετίδης.
Και αντί απάντηση του δημάρχου που καταγγέλλεται, έφθασε στο Istologio G. Mosxou ενημερωτικό δελτίο της συμπλέουσας με τον κ. Πελετίδη, δημοτικής παράταξης ''Ανυπότακτη Πολιτεία" του Χρ. Πατούχα, που μεταξύ άλλων καταλήγει: «Αλήθεια, ο κ. Ρώρος εκπροσωπεί Δημοτική παράταξη της Αριστεράς; Ποιας ακριβώς; Πότε θα μάθουμε να μοιράζουμε ''δύο γαϊδουριών άχυρα'';»!
Το ενημερωτικό Δελτίο Πατούχα για τη χθεσινή συνεδρίαση
Αναλυτικά ο κ. Πατούχας υποστηρίζει τα παρακάτω:
«Προσπερνάμε την άκομψη συμπεριφορά, στο τέλος μάλιστα της συνεδρίασης, ορισμένων παρατάξεων και των επικεφαλής τους. Αυτή η συμπεριφορά δεν μας διακρίνει και δεν μας διέκρινε ποτέ, αλλά θα μπορούσαμε υπό όρους να την κατανοήσουμε. Εξηγούμαστε: Σύμφωνα με τον Κανονισμό λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, ερωτήσεις προς την Δημοτική Αρχή έχει δικαίωμα να υποβάλλει ο κάθε Δημοτικός Σύμβουλος. Ακόμα και αν οι ερωτήσεις είναι για αυτονόητα και παγκοίνως γνωστά θέματα ή απλά γίνονται για αντιπολιτευτική εντυπωσιοθηρία . Η Δημοτική Αρχή απαντά δια των στελεχών της ή την ίδια στιγμή ή επιφυλάσσεται να απαντήσει γραπτά. Είναι μια διαδικασία μόνο μεταξύ ερωτώντος Δημοτικού Συμβούλου και Δημοτικής Αρχής.
(Επί της ουσίας, η Ανυπότακτη Πολιτεία έχει προτείνει, οι ερωτήσεις να υποβάλλονται γραπτά, να κοινοποιούνται σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους από τον Πρόεδρο και με τον τρόπο αυτό να υπάρχει για όλους δέσμευση και ευθύνη).
Τί έγινε χτες;
Προφανώς ή και για άλλους λόγους, οι ερωτώντες δεν ικανοποιούνταν από τις απαντήσεις και διέκοπταν σε υψηλούς τόνους τον Δήμαρχο. Απλό: Ο απαντών έχει δικαίωμα στην απάντηση, ο ερωτών πιθανόν να μην ικανοποιηθεί και όλοι κρίνονται.
Επαναλαμβάνουμε. Εμείς μπορούμε να κατανοήσουμε την ένταση και τις υπερβολές. Αλλά να πούμε την αλήθεια! Να αναδείξουμε την πολιτική που εμφανώς αποκρύπτεται.
Οι ερωτήσεις αφορούσαν: Η πρώτη: Την σύσταση Φορέα Διαχείρισης του Φράγματος. Επί αυτής δώσαμε στην δημοσιότητα μόλις στις 24/11 την άποψη μας και δεν θα επανέλθουμε.
Η δεύτερη: Για τους «ωφελούμενους» της κοινωφελούς εργασίας, ο κ Ρώρος ισχυρίζεται ότι ο Δήμαρχος υποσχέθηκε να τους μονιμοποιήσει! Λαϊκισμός και ψεύδος! Κανένας δεν θα μπορούσε να το κάνει. Ούτε ο Πελετίδης ούτε ο Ρώρος. Η Κυβέρνηση, η παρούσα και οι προηγούμενες, διαχειρίζονται τους συμβασιούχους των εξευτελιστικών αμοιβών, της μακροχρόνιας ανεργίας, οι Κυβερνήσεις αρνούνται την κάλυψη των Δήμων με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, αυτές θέλουν τους ανέργους όμηρους και ζητιάνους. Δεν το ξέρει αυτό ο κ. Ρώρος; Το ξέρει. Γιατί το αποσιωπά; Ποια πολιτική υπηρετεί; Τίνος γίνεται ουραγός;
Η Τρίτη: Γιατί δεν γίνεται από τον Δήμο διανομή Τάμπλετ στους μαθητές; Εδώ ο κ. Ρώρος ξεπέρασε τον εαυτό του. Όχι για πρώτη φορά, έγινε ο «λαγός» της πιο αντιδραστικής πολιτικής που εκπορεύεται από την Κυβέρνηση, που θέλει να μεταφέρει το κόστος της πανδημίας και της οικονομικής κρίσης σε ξένες πλάτες. Αλήθεια, ο κ. Ρώρος εκπροσωπεί Δημοτική παράταξη της Αριστεράς; Ποιας ακριβώς;
Είναι προφανές, ότι τις ίδιες απόψεις τις υποστηρίζουν και άλλες παρατάξεις. Αυτές ωστόσο διακηρύσσουν ίδια πολιτική αντίληψη με την Κυβέρνηση. Πότε θα μάθουμε να ξεχωρίζουμε τι αποτελεί στόχο των εργαζομένων, της κοινωνίας, του δημοκρατικού λαϊκού κινήματος και ποιο προσπαθεί να τους υποτάξει δια παντός; Πότε θα μάθουμε να μοιράζουμε ''δύο γαϊδουριών άχυρα'';».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς