Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

Συνάντηση της ΩΡΑΣ ΠΑΤΡΩΝ με τον ΟΛΠΑ για το λιμάνι


Στο πλαίσιο των επαφών με φορείς της πόλης μας, η ΩΡΑ Πατρών επισκέφτηκε την Τρίτη, 20/10/2020, τον ΟΛΠΑ και συνομίλησε εκτενώς για όλα τα ζητήματα που αφορούν στο λιμάνι αλλά και την Πάτρα με τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο, κ. Παναγιώτη Τσώνη.
Κοινή διαπίστωση ήταν, ότι το λιμάνι και η ναυτιλιακή δραστηριότητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το παρελθόν αλλά και το μέλλον της πόλης. Όπως ανέφερε ο κ. Τσώνης η κάμψη του αριθμού των επιβατών και εμπορευμάτων, λόγω COVID- 19, που παρατηρήθηκε στο τρέχον έτος έχει μειώσει κατά πολύ τα έσοδα του ΟΛΠΑ. Ενημέρωσε για το διαμετακομιστικό κέντρο, το φυσικό αέριο τα κτίρια και τις χρήσεις τους. Ωστόσο, ο ΟΛΠΑ δηλώνει έτοιμος να υποδεχτεί μεγάλα κρουαζιερόπλοια αλλά και να ανταποκριθεί στο δύσκολο έργο της ολοκλήρωσης του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων και των υποδομών του λιμένα.
Ο Γ. Ρώρος και η ΩΡΑ Πατρών δήλωσαν για ακόμα μια φορά, ότι ο στόχος των δημοτικών αρχών πρέπει να είναι η συνεργασία των φορέων με σκοπό το δημόσιο συμφέρον και το καλό της πόλης. Εκφράστηκε ο προβληματισμός για τη μεγάλη καθυστέρηση στην αξιοποίηση του παραχωρημένου, πλέον, θαλάσσιου μετώπου αλλά και η αναγκαιότητα για λήψη πρωτοβουλιών από την πλευρά του ΟΛΠΑ στην κατεύθυνση της βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών. Ως πρότυπο καλών πρακτικών καταδείχτηκε η χρηματοδότηση από τον ΟΛΠΑ της κατασκευής του Νότιου Πάρκου παιδικής χαράς κ.α.
Σε συνέχεια αυτών των καλών πρακτικών προτάθηκαν από την ΩΡΑ Πατρών η αποκατάσταση των αποχετευτικών δικτύων πέριξ των εγκαταστάσεων του λιμανιού και η σύνδεσή τους με τον κεντρικό αγωγό αλλά και η λειτουργία του ποδηλατοδρόμου που συνδέει το παλιό λιμάνι με το νέο και καταλήγει στον Γλαύκο αλλά δεν λειτουργεί με ευθύνη της δημοτικής αρχής. Καταθέσαμε την πρόταση μας το λιμάνι να παραμείνει σε Δημόσιο έλεγχο και προς αυτό πρέπει να συνεργαστούν όλοι οι φορείς γιατί αυτό συμφέρει την πόλη αλλά και γενικότερα την χώρα.
Η διαβεβαίωση και από τον κ. Τσώνη, ότι το λιμάνι θα παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο, δημιουργεί εύφορο έδαφος για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του λιμένα αλλά και της πόλης, εάν αντιληφθεί έγκαιρα η Πολιτεία την αναγκαιότητα της σύνδεσης του λιμανιού με τις σιδηροδρομικές υποδομές με τρόπο, βέβαια, που δεν θα χωρίζει την Πάτρα στα δύο.
 
Στην φωτογραφία ο διευθύνων σύμβουλος κ. Τσώνης με τον επικεφαλής της Ώρας Πατρών Γ. Ρώρο, τον δημοτικό σύμβουλο Ρίου Γ. Τσιμπούκη, τον Γ. Λάμπρου (υπεύθυνο γραφείο τύπου), την Αγγελική Τσονάκα και Αντώνη Κότσαλη (υπεύθυνους τμήματος Υποδομών).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς