Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

Τεχνικές συναντήσεις απόντος Δήμου και Περιφέρειας ΔΕ

Η... Ειρηνική Συνύπαρξη, μεταξύ του κόκκινου δημάρχου Πατρέων και του εκπροσώπου της... μπουρζουαζίας, μπορεί να μην έφερε λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που προέκυψε από την άτσαλη και ερήμην των κατοίκων,  κατασκευή της μικρής περιμετρικής, εντός κατοικημένης περιοχής της Πάτρας, ώθησε ωστόσο προς στην στενότερη σχέση των δύο καθώς: «Τα δεδομένα μεταβάλλονται. Εκτιμάμε ότι τα επόμενα χρόνια η ευρύτερη περιοχή θα είναι περισσότερο επισκέψιμη. Καλό είναι να προχωράμε βήμα – βήμα (σ.σ.: όχι βιασύνες παρακαλώ) σε βελτιωτικές κινήσεις που θα έχουμε μελετήσει έχοντας κατά νου όχι μόνο τα οφέλη, αλλά και τις επιπτώσεις» όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης», προς τον συνεργάτη της καπιταλιστικής κυβέρνησης...!



Με σκαλιά για λύση του κυκλοφοριακού;


ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΝΑΙ, ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΟΧΙ - ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ο κ. ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ;
Αδόκιμες λύσεις δρομολογούνται για την περιοχή Ταμπαχάνων - Απ. Κατσιφάρας: Κατάκτηση για την Πάτρα η ολοκλήρωση της Μίνι Περιμετρικής 



 Θα μας επιτρέψει ο συμπαθής μας Απόστολος Κατσιφάρας, χωρίς να αναφερθούμε στο γενικότερο έργο του, το οποίο σεβόμαστε ως επιτυχημένο, να του τονίσουμε ότι στο συγκεκριμένο έργο της μικρής Περιμετρικής και στο τμήμα από πλατεία Εβραιομνημάτων έως και αυτήν των Ταμπαχάνων, οι κάτοικοι βρίσκονται υπό τον ζόφο της απελπισίας, καθώς οι παρεμβάσεις στην κατοικημένη περιοχή, δεν έλαβαν υπόψιν τους κατοίκους. Ουδέ επίσης και τους διερχόμενους οδηγούς.
Το Istologio G. Mosxou έχει αναφερθεί κατ' επανάληψη στο παρελθόν, σε αυτά που έμελλε να συμβούν και σήμερα τα βιώνουμε κατά τρόπο αδόκητο.
Κι αφού καλωσορίσουμε τον δήμαρχο Πατρέων, που κατά την διάρκεια κατασκευής του εργου ήταν βροντερά απών, τόσο που δεν μπόρεσε να ακούσει  τις φωνές απελπισίας αυτών των κατοίκων που διαμαρτύρονταν για την... φυλάκισή τους μεταξύ  των αδιεξόδων που δημιουργούνταν στις συνοικίες Εβραιομνημάτων, Χαλίλι και Κρητικών, αλλά και αυτών που σήμερα τρώνε το ψωμί τους μαζί με το καυσαέριο των διερχομένων οχημάτων της οδού Μεσσάτιδος, να του καταθέσουμε την ένστασή μας για την σχεδιαζόμενη τοποθέτηση κλίμακας στο Σινικό Τείχος της Τισαμένους και να του πούμε ξεκάθαρα, πως καλώς συμφώνησε με την, κατά ΚΚΕ αστική τάξη, του... καπιταλιστή Απόστολου, τον οποίο ειρήσθω εν παρόδω στηρίζει το κόμμα των... αναθεωρητών του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά η συμφωνία του -έστω για λόγους προεκλογικούς- να τοποθετηθεί κλίμακα (σκάλα) στο σημείο αυτό, είναι εκτός επιστημονικών προδιαγραφών, καθώς ακόμη δεν βρέθηκε μέθοδος ώστε να ανεβαίνουν σκαλοπάτια τα οχήματα, πλην του Κητ, στα παιδικά κόμικς!

Επίσης, για να σοβαρολογήσουμε, εάν δεν διανοιχθεί η Τισαμένους, ώστε μέρος της κυκλοφορίας που πέφτει σήμερα στα Ταμπάχανα. να διαφύγει από την προαναφερόμενη οδό, τίποτε, απολύτως τίποτε, δεν θα γίνει.

Ούτε οι κόμβοι που σχεδιάζονται σε Ταμπάχανα και Μαρούδα θα λύσουν το πρόβλημα, που οφείλεται στον συσσωρευμένο  αριθμό διερχομένων οχημάτων! Μήτε οι φωτεινοί σηματοδότες θα μειώσουν τον κίνδυνο ατυχημάτων με πεζούς, όταν δεν τονίζεται παντί τρόπω, στους οδηγούς ότι διέρχονται από κατοικημένη περιοχή.

Πρόταση υπάρχει κατατεθειμένη από πολίτη της περιοχής, τον Περικλή Γεραλή, σε  Δήμο Πατρέων και Ανατ. Διαμέρισμα. Αλλά αυτή αγνοήθηκε πλήρως. Προφανώς, οι... διάνοιες της Περιφέρειας και του Δήμου Πατρέων, που βγάζουν το λάδι του κόσμου με το έργο από το καλοκαίρι, γνωρίζουν καλύτερα. 

Και μία παρατήρηση ακόμη. Σε αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης, Δανία κλπ. το σχέδιο πόλης όταν τροποποιείται, αυτό γίνεται για τα επόμενα 100 χρόνια, πλην όμως ερωτούνται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι κάτοικοι για το πως θέλουν να γίνει το έργο. Στην Πάτρα ισχύει η κοπτάτσια, ο κ. Πελετίδης, ο ανίδεος από δημοτικά έργα, ξέρει... Για παράδειγμα, δεν είδαμε να γίνεται αναφορά στο στενό που βγαίνει στα Ταμπάχανα, όπου οι οδηγοί εγκλωβίζονται, καθώς το φανάρι προ του δρόμου της μικρής Περιμετρικής, για άγνωστους λόγους, μεταφέρθηκε από τους φωστήρες από το ψαράδικο στο κρεοπωλείο     

Σύμφωνα λοιπόν με το κοινό  ενημερωτικό δελτίο που εκδόθηκε για το ζήτημα, αναφέρονται τα παρακάτω:
«Μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες λύσεις για τη βελτίωση της κυκλοφορίας από και προς τη Μικρή Περιμετρική της Πάτρας εξετάστηκαν σήμερα Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019, στη διάρκεια συνάντησης εργασίας που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, παρουσία του Δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη και αντιπροσωπείας του Ανατολικού Διαμερίσματος.
«Η ολοκλήρωση και λειτουργία της Μικρής Περιμετρικής είναι μια δικαίωση για την Πάτρα. Παραλάβαμε ένα νεκρό έργο και του δώσαμε ζωή. Τα καταφέραμε» τόνισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας στην εισαγωγική του τοποθέτηση και πρόσθεσε: «Δεν είναι ένα απλό οδικό έργο. Συνδυάζει στοιχεία πολιτισμού, ιστορίας και αστικής ανάπλασης. Ακριβώς επειδή πρόκειται για μια μεγάλη παρέμβαση που δημιουργεί νέα δεδομένα, βρισκόμαστε εδώ για να εξετάσουμε τρόπους και λύσεις που θα βελτιώσουν την κυκλοφορία».
Στην κατεύθυνση αυτή έχει ήδη ενισχυθεί η σήμανση της Μικρής Περιμετρικής. Ανακοινώθηκε επίσης ότι αναμένεται έγκριση για τη μεταβολή του χρόνου των φωτεινών σηματοδοτών στον Κόμβο Κουρτέση, ενώ βρίσκεται σε τελική επεξεργασία η πρόταση για τη ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών στα Ταμπάχανα με πιθανότητα να υπάρξει κατάλληλος προγραμματισμός, ώστε ο χρόνος να διαφοροποιείται κατά τις ώρες αιχμής.
Επίσης, μελετάται η τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη για πεζούς και οχήματα στην Παπαδιαμαντοπούλου και Αγράφων ή στη συμβολή της Αιόλου με την οδό Βότσαρη. Το σημείο θα επιλεγεί με βάση την πρόταση του μελετητή.
Σε ό,τι αφορά μακροπρόθεσμες λύσεις, μεταξύ άλλων συζητήθηκαν η διαμόρφωση κόμβου στο ύψος της πλατείας Μαρούδα, το ενδεχόμενο κόμβου στα Ταμπάχανα, η προέκταση της οδού Παυλοπούλου, η σύνδεση της οδού Τισσάμενος με σκαλοπάτια, αλλά και πιθανές πολεοδομικές αλλαγές.
«Τα δεδομένα μεταβάλλονται. Εκτιμάμε ότι τα επόμενα χρόνια η ευρύτερη περιοχή θα είναι περισσότερο επισκέψιμη. Καλό είναι να προχωράμε βήμα – βήμα σε βελτιωτικές κινήσεις που θα έχουμε μελετήσει έχοντας κατά νου όχι μόνο τα οφέλη, αλλά και τις επιπτώσεις» επεσήμανε από την πλευρά του ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης.
Περιφέρεια και Δήμος συμφώνησαν η συνεργασία να συνεχιστεί με τεχνικές συναντήσεις στις οποίες θα μελετηθούν μία προς μία οι μακροπρόθεσμες λύσεις και εφόσον υπάρχει ωριμότητα, να υλοποιούνται παρεμβάσεις που θα βελτιώνουν την κυκλοφορία. 
 Συντήρηση πρασίνου στην Μικρή Περιμετρική
Στη διάρκεια της συνάντησης υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας έθεσαν στους εκπροσώπους του Δήμου και το ζήτημα της συντήρησης των χώρων πρασίνου που έχουν διαμορφωθεί πέριξ της Μικρής Περιμετρικής. Απαντώντας σχετικά ο Δήμαρχος Πατρέων ανέφερε ότι ο Δήμος δύναται να αναλάβει την παιδική χαρά, αλλά επιφυλάχθηκε να απαντήσει συνολικά, ιδιαίτερα ως προς τη συντήρηση των χώρων πρασίνου, επικαλούμενος έλλειψη προσωπικού στην αντίστοιχη  δημοτική υπηρεσία.
Ποιοι συμμετείχαν
Στη συνάντηση συμμετείχαν ακόμη ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Λύτρας, ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού Παύλος Στάμος, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Βασίλης Λοτσάρης, οι επιβλέποντες μηχανικοί στο έργο της Μικρής Περιμετρικής Γιάννης Ρόδης και Αδαμαντία Κατσαΐτη, υπηρεσιακά στελέχη της Διεύθυνση Τεχνικών Έργων ΠΔΕ, ο ειδικός συνεργάτης της ΠΔΕ Ευάγγελος Καραχάλιος, ο πολιτικός μηχανικός του Τμήματος Συγκοινωνιακού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού Δήμου Πατρέων Κωνσταντίνος Παναγιωτόπουλος, η χωροτάκτης – πολεοδόμος μηχανικός του ίδιου Τμήματος Ζωή Κατσακιώρη και εκπρόσωποι του Ανατολικού Διαμερίσματος με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο Βασίλη Ζώτο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ την πρόταση Γεραλή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς