Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Αυξάνουν την ταχύτητα α.ω. για να σώσουν το γόητρό τους


Σε αυτόν τον δρόμο, την οδό Γερανείων, οι ειδήμονες αυξάνουν την ταχύτητα απαγορεύοντας στάση και στάθμευση. Στο βάθος η έξοδος της μίνι Περιμετρικής από την πλατεία Εβραιομνημάτων! Οι κάτοικοι αντιδρώντας έβαλαν stop μόνοι τους!


Αδιαφορούν για

τη ζωή κατοίκων
ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΝΙΡΒΑΝΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΑΜΠΑΧΑΝΩΝ. ΚΑΙ Ο ΑΛ. ΧΑΡΙΣΗΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ! Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ!


Κατήφορος κι όποιον πάρει ο χάρος...
Ενώ οι κάτοικοι προσπαθούν να προφυλαχθούν αυτοί και τα αδύνατα μέλη των οικογενειών τους, η Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας παραπέμπει στο μέλλον και αφού μελετηθούν ενδελεχώς τα όποια προβλήματα ανακύπτουν από την λειτουργία της μίνι Περιμετρικής.

Στο μεταξύ ένας υφέρπων κανιβαλισμός παρουσιάζεται διάσπαρτα στα ΜΜΕ με άξονα τα πόσα λίγα λεπτά σπαταλόνται από τον διαθέσιμο χρόνο των οδηγών για την διαπεραίωση από το ένα μέρος της πόλης έως το άλλο της βόρειας πλευράς. Και τανάπαλιν, με στόχο την εξασφάλιση δημοτικότητας και αποκόμιση εκλογικών οφελών, ενόψει Αυτοδιοικητικών εκλογών του Μαΐου 2019!

Σε αυτό το παιχνίδι φαίνεται να μπαίνει και ο άρτι υπουργός Εσωτερικών Αλέξης Χαρίσης, που αν και νέος δεν απέφυγε τον πειρασμό. Ενώ δεν έχει περπατήσει στους γύρω δρόμους της μίνι περιμετρικής, για να συζητήσει ως αριστερός υπουργός με τους κατοίκους, με τους πολίτες και να αποκτήσει άποψη εκτόξευσε την στρακαστρούκα του! Αλλά εάν δεν κάνει λάθος το Istologio G. Mosxou, σε πολίτες που πλήττονται βασίζεται η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, εκτός και εάν... μπασταρδεύτηκε, κατά το παράδειγμα του θεριακλή καφενόβιου, που στον καφέ του αποδέχθηκε να βάλει και λίγη (...) το κορίτσι του καφενείου!

Κι ενώ όλα καλά βαίνουν κατά τους ειδήμονες της πολεοδομικής αντίληψης μηχανικούς και άλλους σφουγκοκολάριους της Διοίκησης, λίγο πιο πριν από το πρώτο τούνελ κατά της είσοδο από την Παπαδιαμαντοπούλου, οι πολίτες της περιοχής δεν τολμούν να περάσουν στο απέναντι πεζοδρόμιο ούτε το... σκύλο τους, σημείο πως οι μεριμνούντες της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας και άλλοι ειδικοί σύμβουλοι του Δήμου Πατρέων, τα έχουν κάνει ... θάλασσα, στην συμβολή των οδών Γερανείων και Γκιώνας θέλοντας να προφυλαχθούν από τα ΙΧ που τρέχουν αλόγιστα, από την Κυριακή, οι κάτοικοι έβαλαν αυτοσχέδιο STOP στο οδόστρωμα.

Ξαφνικά σήμερα Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου, σαν να πήραν σήμα οι ειδικοί έστειλαν συνεργείο και έβαλαν STOP στην συμβολή των οδών Γερανείων και  Αιόλου, αλλά παράλληλα και απαγορευτικό στάσης ή στάθμευσης. Που θα σταυθμέσουν οι κάτοικοι τα οχήματά τους; Ένα ακόμη ερώτημα. Οι τεχνοκράτες της κακιάς ώρας αδιαφορούν. Δεν αδιαφορούν όμως οι κάτοικοι που σαν να ωριμάζει στο μυαλό τους η προσφυγή στα ευρωπαϊκά όργανα, καθώς βλάπτονται και πρέπει κάπου να παρκάρουν τα οχήματά τους. Κι ας λέει ο κ. Χαρίτσης, -νέος άνθρωπος που φαίνεται να μαθαίνει εύκολα τα κόλπα του πολιτικαντισμού- ότι πρόκειται για  «αναβάθμισης της ζωής των πολιτών της Πάτρας»!

Προφανώς αδιαφορώντας για κάθε κίνδυνο για τους κατοίκους ωθούν προς την αύξηση της ταχύτητας των ΙΧ σε ένα δρόμο που μέχρι χθες δεν περνούσε ούτε γάιδαρος και ζητούν από τους εξερχόμενους στο ύψος της Περιμετρικής με την πλατεία Εβραιομνημάτων, ένα δρόμο μόλις πέντε μέτρων πλάτος να τον καταστήσουν λεωφόρο.Προφανώς η άνω Πόλη δεν είναι Πάτρα!

Και τούτο διότι οι υπεύθυνοι βρίσκονται σε νιρβάνα αφού έχουν πελαγώσει με τα αδιέξοδα που δημιουργούν οι ίδιοι στη διασταύρωση Ταμπαχάνων. Θα της στείλουν πρόσθετα οχήματα από την Πρεβεδούρου και εκεί είναι που θα γίνει μαρτύριο η ζωή των κατοίκων!


Και η Αριστερά τι κάνει τόσον καιρό; Αμπελοφιλοσοφεί σε δημόσιες σχέσεις, πικ νικ συναυλιακά και άλλα!

Κι ωστόσο ο κίνδυνος θανατηφόρων ατυχημάτων παραμονεύει. Νυν υπερπάντων ο οδηγός του θεόπευτου ΙΧ! Και οι πολίτες γείτονες πρέπει να υποστούν το μαρτύριο για να μην το υποστεί η πολιτεία και να βρει λύση;

Και η απάντηση: Ζα μαν φου!

Κατά τ' άλλα, ο Αλέξης Χαρίτσης περπάτησε μαζί με τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος Απόστολο Κατσιφάρα μέσα στην μικρή περιμετρική της Πάτρας, μια απόσταση περίπου χίλια διακόσια μέτρα, από τον κόμβο Κουρτέση, μέχρι το Ρωμαϊκό και Βυζαντινό υδραγωγείο και θαύμασε από κοντά το σύνθετο έργο, επισημαίνοντας ότι είναι μεν ένα έργο οδικό «αλλά το οποίο έχει όμως και πολιτιστικά χαρακτηριστικά πολύ ενδιαφέροντα, ένα έργο αναβάθμισης της ζωής των πολιτών της Πάτρας, ένα έργο, το οποίο θα χαρούν οι επόμενες γενιές».

Να του πει κανείς του κυρίου Χαρίτση, που τόσο εύκολα εκτοξεύει πολιτικάντικες ρουκέτες, ότι μάλλον δεν έχει ανοίξει βιβλίο να μάθει ότι κατά τον σχεδιασμό της Μίνι οι ειδήμονες της Αθήνας ήθελαν να την περάσουν ανάμεσα από το ρωμαϊκό υδραγωγείο; Και κανείς από τη Δημαρχία ή τη Νομαρχία δεν το είχε επισημάνει, πλην των πολιτών αυτών που ενδιαφέρονταν για την αρχαιολογική κληρονομιά μας ;

Δεν έχει νόημα. Ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός θα σκέφτεται πάντα  με βάσει τα κυβικά, κι ας πρόκειται για σπουδασμένο στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!

Ο κύριος υπουργός Εσωτερικών, επισκέφθηκε την Πάτρα για να παραστεί στην εκδήλωση που οργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την ολοκλήρωση της μίνι περιμετρικής, που σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας: «Πρόκειται για έναν οδικό άξονα, μήκους 3,2 χλμ, που και  θα μειώσει το κυκλοφοριακό μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, κυρίως τις ώρες αιχμής».

Αυτά, αν και μία βόλτα Δευτέρας μεσημέρι από τις 11 έως τις μία, δεν το επιβεβαίωσε. Μποτιλιάρισμα  στις οδούς Κορίνθου, Μαιζώνος, μισή Γούναρη, όπως πάντα, Αγ. Ανδρέου και μόνον στην άνω πόλη ανακούφιση, ενώ στην Περιμετρική μετρούσε κάποιος διέλευση γύρω στα 60 οχήματα ανά δευτερόλεπτο!

«Για να ταξιδέψει κάποιος με το αυτοκίνητό του από την βόρεια πλευρά της Πάτρας στην ανατολική χρειάζεται πλέον 4 λεπτά, ενώ πριν για την ίδια απόσταση ήθελε περίπου μισή ώρα» λένε από την Περιφέρεια, χωρίς να λάβουν υπόψη το μαρτύριο των κατοίκων δύο συνοικιών που έχουν καταστρέψει και μίας που έχουν φυλακίσει.

Αλλά ας ηρεμήσουμε διότι ο κύριος υπουργός της Αριστεράς μας ενημερώνει, εμάς τους αδαείς περί της πόλης μας, ότι  «το έργο πέρασε από 40 κύματα και τρεις προγραμματικές περιόδους του ΕΣΠΑ».  «Είναι δε, το τρίτο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης του 2000-2006».

Και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο σήμερα υπογραμμίζοντας ότι «είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να βλέπουμε αυτό το έργο ολοκληρωμένο και αυτό οφείλεται στην πολύ σοβαρή δουλειά, που έγινε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και από την Διαχειριστική Αρχή και αυτό είναι κάτι, το οποίο θα πρέπει να το πιστωθούν όλοι οι άνθρωποι, όλα τα στελέχη, που δούλεψαν σκληρά για αυτό το έργο και βεβαίως ο περιφερειάρχης, Απόστολος Κατσιφάρας, που έφερε αυτό το αίσιο αποτέλεσμα».

Που την είδες κύριε υπουργέ της Αριστεράς την «πολύ σοβαρή δουλειά»; Δεν γνωρίζεις ότι είναι έργο που σχεδιάστηκε πριν έξι δεκαετίες και μη επικαιροποιημένο, για την εφαρμογή του θυσιάστηκε ένα σημαντικό μέρος της πόλης;


Αλλά όταν γίνονται δηλώσεις  με το βλέμμα στραμμένο στο εκλογικό μέλλον, αυτό το αποτέλεσμα θα έχεις. Θα τις ακούν οι περίοικοι και θα στέκονται με περίσκεψη για την Αριστερά της  μη συμμετοχής, της αγνόησης του πολίτη, του ζαμανφουτισμού της εξουσίας! Ενάντια σε αυτά που πραγματικά πρέπει να είναι η Αριστερά. Του ΣΥΡΙΖΑ, του μύριζα ή του τρίριζα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς