Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Γ.Βαρδινογιάννης για σύνδεση του ΟΣΕ με την Motor Oil

Η γραμμή, με κόστος 12 εκατ. ευρώ, θα είναι μήκους 10 χλμ. και θα συνδέει τα διυλιστήρια με τον Ισθμό της Κορίνθου και εν συνεχεία με τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα. Η υποδομή θα εξυπηρετεί 6 αγωγούς 4 καυσίμων, καθώς και 2 οπτικών ινών, (η μία για τις ανάγκες των βιομηχανιών της περιοχής και η άλλη για τις ανάγκες του ελληνικού Δημοσίου). Ο αντιπρόεδρος της Motor Oil σχολίασε: «Η κρατική μηχανή διαχρονικά δεν βοηθάει, θα θέλαμε να το είχαμε κάνει πολλά χρόνια πίσω, δεν υπήρξε θετική ανταπόκριση».

«Υλοποιήθηκε σε χρόνο μηδέν ένα αυτονόητο για μια βιομηχανία αίτημα 5-6 χρόνων. Το χρηματοδοτούσαμε και οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ανταποκρινόντουσαν!»

Τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα Διυλιστήρια Κορίνθου ( με χρήματα της Motor Oil) και μεγάλες βιομηχανικές μονάδες πέριξ της Κορίνθου, ανακοίνωσαν σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών με τη διοίκηση της Motor Oil.

Ειδικότερα, σήμερα υπεγράφη η σύμβαση συνεργασίας μεταξύ του ΟΣΕ και της Motor Oil, με τη συμβολή του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών. Πρόκειται για έργο, το οποίο θα είναι έτοιμο σε 1 με 1,5 χρόνο από σήμερα. Το έργο εντάσσεται στη στρατηγική της ενίσχυσης των συνδυασμένων μεταφορών και της δημιουργίας συνθηκών εξυπηρέτησης των μεγάλων παραγωγικών μονάδων της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η γραμμή, με κόστος 12 εκατ. ευρώ, θα είναι μήκους 10 χλμ. και θα συνδέει τα διυλιστήρια με τον Ισθμό της Κορίνθου και εν συνεχεία με τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα. Η υποδομή θα εξυπηρετεί 6 αγωγούς 4 καυσίμων, καθώς και 2 οπτικών ινών, (η μία για τις ανάγκες των βιομηχανιών της περιοχής και η άλλη για τις ανάγκες του ελληνικού Δημοσίου).

Ο αντιπρόεδρος της Motor Oil Γιάννης Βαρδινογιάννης, αφού ευχαρίστησε του υπουργό Χρ. Σπίρτζη και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για τη γρήγορη έκβαση του ζητήματος, μιας και πρόκειται, όπως είπε, για αίτημα της διοίκησης πριν από τουλάχιστον 5-6 χρόνια και «υλοποιήθηκε σε χρόνο μηδέν» από την παρούσα διοίκηση του ΟΣΕ, επισήμανε πως σε έναν χρόνο από σήμερα θα γίνουν τα εγκαίνια του έργου. «Είναι αυτονόητο να θέλει μια βιομηχανία να συνδεθεί με ένα δίκτυο. Αυτό το αυτονόητο μέχρι πρότινος δεν ήταν αυτονόητο. Ενώ είχαμε τη διάθεση να το χρηματοδοτήσουμε υπήρχαν διάφορα προβλήματα που τώρα λύθηκαν» είπε.
Για τα χρόνια της καθυστέρησης, ο αντιπρόεδρος της Motor Oil σχολίασε: «Η κρατική μηχανή διαχρονικά δεν βοηθάει, θα θέλαμε να το είχαμε κάνει πολλά χρόνια πίσω, δεν υπήρξε θετική ανταπόκριση».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης τόνισε πως η βασική αρχή της κυβέρνησης για τις υποδομές είναι να ενταχθούν τα έργα στις υπηρεσίες των παραγωγικών και κοινωνικών δυνάμεων και η εν λόγω συμφωνία με τη Μοtor Oil υπηρετεί αυτή την αρχή. Πρόσθεσε πως πρόκειται για «σιδηροδρομική υποδομή ευρωπαϊκών υποδομών που θα εξυπηρετούνται όλες οι βιομηχανίες της περιοχής» επισημαίνοντας πως θα υπάρχουν πολλά θετικά αποτελέσματα για όλους, πολίτες και επιχειρήσεις.

Ευχαρίστησε τη διοίκηση για την πρωτοβουλία αυτή, «είναι παράδειγμα προς μίμηση» είπε και σημείωσε πως ενδέχεται να υπάρξει αντίστοιχη συνεργασία και στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχουν υποδομές της Motor Oil.

Ο διευθύνων σύμβουλός της Motor Oil της Γιάννης Κοσμαδάκης ανέφερε πως «η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από τη Motor Oil, και ήδη είναι έτοιμες οι μελέτες, ενώ δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς εμπορευμάτων με τρόπο οικονομικό και περιβαλλοντικά συμβατό».

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παν. Θεοχάρης, από την πλευρά του σημείωσε: 

«Η συμφωνία έρχεται σε συνέχεια προηγούμενων προσπαθειών του ΟΣΕ για τη σύνδεση σιδηροδρομικών δικτύων και την ένταση από την πλευρά της σημερινής διοίκησης που ολοκληρώθηκε σε πολύ μικρό διάστημα. Ο ΟΣΕ έχει ξεκινήσει μια ολόκληρη δραστηριότητα με στόχο να ενισχύει την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στο σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου. Είναι πολύ σημαντικό που εντάσσεται η Κορινθία στο έργο. Θα αξιοποιήσουμε όλο το υλικό. Ο ΟΣΕ θα συμβάλει με την τεχνογνωσία και τα μηχανήματα που έχει στην υλοποίηση του έργου».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς