Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Βελτιώνεται σημαντικά η οδική ασφάλεια σε Αχαΐα - Ηλεία

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στην ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη διαδρομή. Σημειώνεται ότι η ένταξή του στο πρόγραμμα επιδότησης από την ΕΕ είχε θεωρηθεί ασύμφορη από την κυβέρνηση Σαμαρά, με αποτέλεσμα να προκύψουν ταλαιπωρίες μέχρι να επανενταχθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.


293 εκ. ευρώ για
τον εθνικό δρόμο

ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΟΠΩΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ

 
Άνοιξε ο δρόμος για την  επένδυση ύψους 293 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Συνοχής που αφορά την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου μεταξύ της Πάτρας και της πόλης του Πύργου. Την ενέκρινε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ είναι γνωστό πως το τμήμα αυτό είχει απενταχθεί με ευθύνη της κυβέρνησης Σαμαρά από την επιδότηση κατασκευής με ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

Η επίτροπος, αρμόδια για την Περιφερειακή Πολιτική, Κορίνα Κρέτσου δήλωσε σχετικά: «Είμαι περήφανη που τα κεφάλαια της πολιτικής συνοχής μπορούν να συμβάλουν σε αυτό το σημαντικό έργο υποδομής, βελτιώνοντας σημαντικά την οδική ασφάλεια στην Αχαΐα και την Ηλεία. Το έργο αυτό θα προσφέρει νέες οικονομικές ευκαιρίες στην περιοχή καθώς και καλύτερες συγκοινωνιακές συνδέσεις όχι μόνο εντός της χώρας αλλά και με γειτονικά κράτη-μέλη».

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στην ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη διαδρομή. Το έργο που χρηματοδοτείται από την ΕΕ περιλαμβάνει τις απαραίτητες συναφείς υποδομές, όπως γέφυρες και υπόγειες διαβάσεις, καθώς και έργα που διευκολύνουν την πρόσβαση στον αυτοκινητόδρομο από οικιστικές ή αγροτικές ιδιοκτησίες, με 130 χλμ. νέων ή αναβαθμισμένων χωματόδρομων.

Αντισυνταγματικό το προνόμοιο συγκοινωνιακού εργου από τον ΟΑΣΘ

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με 4 αποφάσεις της έκρινε ότι αντισυνταγματικά είχε δοθεί στον «Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης» (ΟΑΣΘ) το αποκλειστικό προνόμιο της εκτέλεσης του αστικού συγκοινωνιακού έργου της κοινής ωφέλειας στη συμπρωτεύουσα, αλλά και σωστά ο νομοθέτης μετέβαλε τις αντιλήψεις του «προς το καλύτερο για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου» και ανέθεσε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης σε κρατικό Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου που είναι οι Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης (ΑΣΥΘ).

Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχαν προσφύγει 399 πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ, μεταξύ αυτών, ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης και άτομα του παλαιού Διοικητικού Συμβουλίου, κ.λπ. ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και ως παράνομες τόσο οι σχετικές υπουργικές αποφάσεις (με τις οποίες αφαιρέθηκε το αποκλειστικό προνόμιο της εκτέλεσης του αστικού συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΘ, διαλύθηκε και εξαγοράστηκε, κ.λπ.), όσο και ο νόμος 4482/2017 αναφορικά με «το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης».

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, η ολομέλεια του ΣτΕ με πρόεδρο το Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητές τους συμβούλους Επικρατείας Μιχάλη Πικραμένο και Ηλία Μάζο, δημοσίευσαν τις υπ΄ αριθμ. 870-873/2018 αποφάσεις, με τις οποίες απέρριψαν όλες τις αιτήσεις ακυρώσεως των τέως μετόχων και ως προς ένα σκέλος των διοικητικών αποφάσεων έκριναν ότι είναι αρμόδια τα πολιτικά δικαστήρια να επιληφθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς