Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Η δημ. Αρχή πόνταρε στην τρομολαγνεία κι έχασε




Εάν δεν γίνει τώρα το έργο, θα πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους, ότι τρένο θα έρθει στη Πάτρα μετά το 2030.


Ασύστολα ψεύδη ΚΚΕ τα περί τοιχίων 6 έως 8 μέτρων δίπλα στη γραμμή διέλευσης του τρένου προς Πάτρα

Ο Ανδρέας Ριζούλης παρευρέθη στην συγκέντρωση των κατοίκων του Καστελλόκαμπου για την διέλευση του τρένου στην Πάτρα και τοποθετήθηκε σε δυο άξονες, επί του έργου αλλά και όσων ακούγονται γι αυτό. 
Σύμφωνα με την εξήγηση των σχεδίων από τους υπεύθυνους της ΕΡΓΟΣΕ, όσοι είχαν επενδύσει (σ.σ: με πρωτεργάτη την κατευθυνόμενη από το ΚΚΕ δημοτική Αρχή Πατρέων) στον φόβο των κατοίκων και στις φήμες για τείχη 6 και 8 μέτρων παράπλευρα της γραμμής, αποδείχτηκαν αναληθείς. 
Το σχέδιο που υπάρχει σήμερα προβλέπει τοιχίο ύψους 1 - 1.5 μέτρου και δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στις κατοικίες που βρίσκονται παραπλεύρως της σιδηροδρομικής γραμμής. 
Επεσήμανε μάλιστα ότι είναι θετική εκ μέρους του Υπουργείου η αποδοχή της πρότασης του ΤΕΕ, για την υπογειοποίηση της διέλευσης από την Κανελλοπούλου μέχρι και τον Άγιο Διονύσιο. 
Οι απόψεις που εκφράστηκαν, κυρίως από την δημοτική αρχή, για πλήρη υπογειοποίηση του τρένου από το Ρίο μέχρι την Πάτρα, ουσιαστικά εκτροχιάζει την ολοκλήρωση του έργου από το χρονοδιάγραμμα, με τον κίνδυνο να ζητηθούν από την ΕΕ όλα τα χρήματα πίσω για τον άξονα Κόρινθο - Πάτρα και να απενταχθεί το έργο. 
Αυτό που θα πρέπει να αποφασίσει ο Πατραϊκός λαός και οι φορείς της πόλης, είναι αν το τρένο θέλουμε να φτάσει το 2022 στην Πάτρα ή να γίνουν εκείνες οι ενέργειες ώστε η χρηματοδότηση και το έργο να υλοποιηθεί την επόμενη προγραμματική περίοδο 2021-2026, όπως επεσήμανε και ο Πρόεδρος του ΤΕΕ. 
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους, ότι τρένο θα έρθει στη Πάτρα μετά το 2030. 
Σε διαβούλευση που ακολούθησε εξάλλου με τους μηχανικούς της ΕΡΓΟΣΕ, ο βουλευτής συζήτησε εναλλακτικές για ακόμα πιο ήπια επίγεια διέλευση, προτάσεις οι οποίες θα μεταφερθούν και στο αρμόδιο Υπουργείο. 
Τέλος, ο βουλευτής επεσήμανε την σπουδαιότητα του έργου για τους κατοίκους της Πάτρας στην απασχόληση και την παραγωγική ανασυγκρότηση.  
Η πόλη δεν μπορεί να χάσει το "τρένο'' ακόμα μια φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς