Φωτογραφία αρχείου, από την εκδήλωση της 3-11-2013. Ο πρόεδρος του Ε&ΕΣΠ Γιώργος Ρώρος, με το μικρόφωνο στο χέρι, καλεί σε αποχή από την εργασία της Κυριακής. |
Ζητά
ξεκάθαρη απάντηση από τις παρατάξεις του Επιμελητηρίου Αχαΐας - Επανεμφάνιση του ψευτοσυλλόγου - σφραγίδα
Ο Ε&ΕΣΠ
«ζητά τη συνταγματική κατοχύρωση της κυριακάτικης αργίας με λειτουργία μόνο τις
κατ’ έθιμο και παράδοση Κυριακές (παραμονή Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς,
Κυριακή των Βαΐων) και καλεί τους
συνδυασμούς που κατέρχονται στις εκλογές του Επιμελητηρίου Αχαΐας να
τοποθετηθούν ευθέως για το θέμα γνωστοποιώντας
ξεκάθαρα τις θέσεις τους ώστε να κριθούν από τους εμπόρους».
Αφορμή για
τα παραπάνω στάθηκε η επανεμφάνιση του ψευτοσυλλόγου σφραγίδα των υποτιθέμενων καταστηματαρχών
κέντρου, που όμως δεν είναι σύννομος με τα κατά νόμο οριζόμενα.
Αναλυτικότερα στην ανακοίνωση του Ε&ΕΣΠ
αναφέρονται τα παρακάτω:
«Ενώ ο
εμπορικός κόσμος της Πάτρας αγωνίζεται για το θέμα της Κυριακάτικης αργίας,
ένας αυτοαποκαλούμενος Σύλλογος, χωρίς καμία νομιμοποίηση με βάση τις νομίμως
ακολουθούμενες διαδικασίες και τον στοιχειώδη αριθμό μελών, δίνει αγώνα ενάντια
στα συμφέροντα του κλάδου τον οποίο υποτίθεται ότι εκπροσωπεί.
Ο «Σύλλογος
Εμπόρων Ιστορικού και Εμπορικού κέντρου Πάτρας», όχι μόνο παρεμβαίνει με ανακοινώσεις
του για το θέμα της Κυριακάτικης αργίας εξυπηρετώντας τα συμφέροντα όσων έχουν
λόγους να αλώσουν την αγορά και τα καταστήματα της Πάτρας, αλλά πλέον διεκδικεί
και ρόλο στο Επιμελητήριο Αχαΐας με τον Δημήτριο Παλούμπη, ο οποίος φέρει την
ιδιότητα του «Προέδρου» να θέτει υποψηφιότητα στις εκλογές με τον συνδυασμό
«ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» του κ. Κρίκη.
Προς
αποφυγή και λύση κάθε παρεξήγησης και σύγχυσης σημειώνουμε τα εξής:
1. Ο Σύλλογος
αυτός ιδρύθηκε το 2013-2014 όταν η τότε κυβέρνηση προσπαθούσε να απελευθερώσει
την Κυριακάτικη αργία και αποτέλεσε «όχημα» για τις επιδιώξεις της.
2. Το
Πρωτοδικείο όρισε τότε προσωρινή διοίκηση με αποκλειστικό θέμα την προκήρυξη
εκλογών, αλλά ο Σύλλογος αυτός ΠΟΤΕ δεν
έκανε εκλογές σύμφωνα με το νόμο που διέπει τους Εμπορικούς Συλλόγους (με
δικαστικό αντιπρόσωπο, ανακοινώσεις, μυστική ψηφοφορία).
3. Το
καταστατικό του Συλλόγου δεν συνάδει με τη νομοθεσία που διέπει τους Εμπορικούς
Συλλόγους (από τα απίστευτα που ζητάνε είναι για να γίνεις μέλος να σε
προτείνουν 3 άτομα!), και είναι αντίθετο με τον Ν.1712 περί επαγγελματικών
Σωματείων και Συλλόγων.
4. Στο
διάστημα αυτό ο εν λόγω Σύλλογος άρχισε να φυλλορροεί καθώς πολλά από τα μέλη του συμμετείχαν στις
εκλογές του ΕΕΣΠ.
5. Δεν
αναγνωρίστηκε από καμία συνδικαλιστική οργάνωση του εμπορίου (Ομοσπονδία
Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου και Νοτιοδυτικής Ελλάδας, ούτε από την ΕΣΕΕ).
6. Κυρίαρχα,
«ζωντανεύει» με ανακοινώσεις όταν μπαίνει το θέμα της Κυριακής, για το οποίο
υπόπτως κόπτεται, ενώ δεν έχει καμία άλλη παρέμβαση σε θέματα του εμπορίου.
Είναι ένας
Σύλλογος τα μέλη του οποίου «αυτοδιορίζονται», μοιράζοντας τίτλους. Επί της
ουσίας, πρόκειται για έναν
«ψευτοσύλλογο», γι’ αυτό και οι έμποροι του γύρισαν την πλάτη.
Με την
ευκαιρία της προσπάθειας εισόδου του στο Επιμελητήριο Αχαΐας και με αφορμή το
θέμα της Κυριακάτικης αργίας, ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών,
μετά από 4 χρόνια εφαρμογής του μέτρου, με τα γνωστά μηδενικά ταμειακά
αποτελέσματα και τις επιπτώσεις στην κοινωνική ζωή των εμπόρων και των
εμποροϋπαλλήλων αφού οι μύθοι έπεσαν,
ζητά τη συνταγματική κατοχύρωση της κυριακάτικης αργίας με λειτουργία
μόνο τις κατ’ έθιμο και παράδοση Κυριακές (παραμονή Χριστουγέννων και
Πρωτοχρονιάς, Κυριακή των Βαΐων) και καλεί
τους συνδυασμούς που κατέρχονται στις εκλογές του Επιμελητηρίου Αχαΐας
να τοποθετηθούν ευθέως για το θέμα γνωστοποιώντας ξεκάθαρα τις θέσεις τους ώστε να κριθούν από
τους εμπόρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς