«Όταν μπαίνουν κανόνες διαμαρτύρονται
αυτοί, που βλάπτονται, δηλαδή οι «πειρατές» σε κάθε χώρο, είτε είναι
μεταφορές, βιοτεχνίες , είτε είναι εμπόριο. Στην χώρα μας δυστυχώς
υπάρχει πλήρης ασυδοσία και κάνει ο καθένας ότι θέλει, έλλειψη
νομοθετικού πλαισίου, και για αυτό όλοι αντιδρούν όταν μπαίνουν οι
κανόνες, που προβλέπονται» σημείωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του
Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Πάτρας Παναγιώτης Σκέντζος μιλώντας «Στο
Κόκκινο Πάτρας 107.7».
Προς ψήφιση στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί σχέδιο νόμου του
υπουργείου Υποδομών, το οποίο θα θέτει νέους κανόνες στο θέμα των ταξί
και στη λειτουργία των ιντερνετικών πλατφόρμων. Με το νομοσχέδιο αυτό,
ως υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μπορούν να παρέχουν μόνο αδειοδοτημένες
εταιρίες και με δημοσίας χρήσεως αυτοκίνητα, ενώ θα πρέπει να έχουν
συγκεκριμένους οδηγούς με τριετή συμβόλαια.
Βεβαίως όλο το προηγούμενο διάστημα δεν έλειπαν και οι καταγγελίες, που
έκαναν λόγο ότι οι συγκεκριμένες εταιρείες, τα οχήματα, που
χρησιμοποιούσαν σαν ταξί ήταν μόλις το 5%, τα οποία όμως κάποια στιγμή
αποφάσιζαν να φύγουν από την πλατφόρμα, διότι καταλάβαιναν ότι «γίνονται
όργανα σε κάποιους για να πλουτίσουν. Είναι το πραγματικό άλλοθι το 5%»
σχολίασε ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί της Πάτρας , «ενώ το
υπόλοιπο 95% είναι ιδιώτες, οι οποίοι βαφτίζονται «μεταφορείς». Ο
καθένας, που έχει ένα αυτοκίνητο, δηλώνει συνεργάτης της εταιρείας,
μισθώνει το αυτοκίνητό του, δεν έχει ΑΦΜ, δεν πληρώνει τίποτε, δεν δίνει
απόδειξη, δεν έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος».
Όσον αφορά την Πάτρα έγιναν κάποιες προσπάθειες πριν από 3-4 χρόνια και
κατάφεραν να πείσουν μόνο 3 ιδιοκτήτες ταξί , διότι η πλειοψηφία των
οδηγών ήταν ενήμεροι. Αυτό όμως δεν τους έδωσε πρόσφορο έδαφος για να
αναπτυχθούν και έτσι εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους.
Στην Αθήνα όμως η εικόνα είναι τελείως διαφορετική, καθώς το 50% της μεταφοράς, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί της Πάτρας, «είναι σε πειρατικά χέρια και σε παράνομους, όπως ταξί, μικρά πούλμαν, τουριστικά λεωφορεία, που κάνουν δυστυχώς ακόμη και συμβάσεις με το δημόσιο. Είχαν τέτοια παράνομη σύμβαση με τα ΕΛΤΑ , όταν το καταλάβαμε και ενημερώσαμε τον διευθυντή, ο άνθρωπος έχασε το χρώμα του και το σταμάτησε. Εδώ έχει διαβρωθεί τελείως το σύστημα».
Στην Αθήνα όμως η εικόνα είναι τελείως διαφορετική, καθώς το 50% της μεταφοράς, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί της Πάτρας, «είναι σε πειρατικά χέρια και σε παράνομους, όπως ταξί, μικρά πούλμαν, τουριστικά λεωφορεία, που κάνουν δυστυχώς ακόμη και συμβάσεις με το δημόσιο. Είχαν τέτοια παράνομη σύμβαση με τα ΕΛΤΑ , όταν το καταλάβαμε και ενημερώσαμε τον διευθυντή, ο άνθρωπος έχασε το χρώμα του και το σταμάτησε. Εδώ έχει διαβρωθεί τελείως το σύστημα».
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Σκέντζος για να δουλέψει κάποιος σε ταξί πρέπει
υποχρεωτικά να έχει λευκό ποινικό μητρώο και η ειδική κάρτα ανανεώνεται
ανά τρία χρόνια, και υπάρχουν συγκεκριμένοι κανονισμοί. «Δεν είναι
τυχαίο, που σε όλο τον κόσμο αυτές οι εταιρείες είναι υπό διωγμό. Σε
άλλες τις έχουν απαγορεύσει τελείως σε άλλες έχουν βάλει τεράστια
πρόστιμα και εκκρεμούν δικαστικές αποφάσεις. Μάλιστα το Ευρωπαϊκό
Δικαστήριο κάποιες εταιρίες τις έχει βγάλει παράνομες και δεν τους
επιτρέπει να λειτουργούν» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Δυστυχώς κόμματα, που κατέστρεψαν την χώρα, στηρίζουν αυτά τα
πράγματα. Μάλιστα λένε ότι αυτές οι εταιρείες φέρνουν την αλλαγή και
είναι καινοτόμες καταστάσεις, δηλαδή να δουλεύεις παράνομα, και δεν
είναι καινοτόμα κατάσταση να μπουν κανόνες και εκσυγχρονισμός;»
διερωτήθηκε ο κ. Σκέντζος για την στήριξη, που παρέχουν σε αυτές τις
εταιρείες κόμματα της αντιπολίτευσης. «Εμάς μας κατηγορούν για
συντεχνίες. Ποια συντεχνία παρεμβαίνει στο κράτος και ζητά αυστηροποίηση
των νόμων εναντίον τω ν μελών της για να εκσυγχρονιστούμε; Τώρα εάν
βλάπτονται οι «πειρατές» τι να κάνουμε; Τους δίνεται η δυνατότητα να
νομιμοποιηθούν» κατέληξε ο ίδιος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς