Κατά 70% περισσότερα θα είναι στις επόμενες τρεις εβδομάδες τα αστικά
λεωφορεία που θα κυκλοφορούν στους δρόμους του Νομού Θεσσαλονίκης, σε
σχέση με τα 240 που κυκλοφορούσαν την ημέρα αλλαγής της Διοίκησης στον
ΟΑΣΘ και ήδη έχουν φθάσει τα 320, όπως τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός
Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, μετά τη συνάντηση που
είχε με το νέο ΔΣ του Οργανισμού.
«Ήταν ένας απαξιωμένος φορέας, χρεοκοπημένος λειτουργικά, πολιτικά και οικονομικά. Πέρα από τα πολλά προβλήματα, αποτέλεσε αδιαφανή ανανέωση της πολιτικής εξουσίας της πόλης. Οι βουλευτές τη ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν απέδειξαν ότι ήθελαν να αλλάξει και ούτε η αυτοδιοίκηση έλαβε μέτρα για να αλλάξει» τόνισε ο ίδιος και πρόσθεσε: «Το στοίχημα της κυβέρνησης είναι να πετύχει το διαφορετικό αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό μοντέλο που προκρίνει για τον Οργανισμό».
Χαρακτηρίζοντας επίτευγμα την άμεση πληρωμή των δεδουλευμένων των εργαζομένων για τον μήνα Ιούνιο και σημειώνοντας ότι μέχρι τις 5/9 θα εξοφληθούν και τον Ιούλιο, ο κ. Φάμελλος υπογράμμισε ότι «οι πληρωμές έγιναν και θα γίνονται με ισοτιμία».
Τόνισε δε, ότι η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ εργάζεται εντατικά, προκειμένου να υπογραφεί η συλλογική σύμβαση για τους εργαζόμενους στον Οργανισμό.
Τσερμενίδης: «Λάθος» τις νέες προσφυγές από μετόχους
Την εκτίμηση ότι η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ «παράτησε τα πάντα και έφυγε» διατύπωσε, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, χαρακτηρίζοντας «λάθος» τις νέες προσφυγές από μετόχους στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Κατά τον κ. Τσερμενίδη, η εκκαθάριση στον οργανισμού πρέπει να γίνει, όπως επίσης και να προσδιοριστεί η αποζημίωση των παλαιών μετόχων και να διαπιστωθεί το τι μέλλει γενέσθαι με τους νέους. Χαρακτήρισε μέγιστης σημασίας το μέλλον του οργανισμού, που - όπως σημείωσε - για να είναι ευοίωνο, πρέπει γίνει σοβαρή δουλειά και να λυθούν τα προβλήματά που υπάρχουν και αφορούν μεταξύ άλλων τον απαρχαιωμένο στόλο.
Κι άλλες προσφυγές μετόχων του ΟΑΣΘ
Νέες αιτήσεις αναστολής και ακύρωσης του νόμου «κρατικοποίησης» του ΟΑΣΘ, επιχειρούν ακόμα 3 παλαιοί μέτοχοι της εταιρείας, λίγες ημέρες μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να «παγώσει» τη διαδικασία «εκκαθάρισης εν λειτουργία» του Οργανισμού, τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο επί προηγούμενης αίτησης αναστολής άλλων μετόχων.
Τις νέες αιτήσεις υπέβαλλε ο καθηγητής Πάνος Λαζαράτος, εκ μέρους των παλαιών μετόχων, Αθανάσιου και Ελένης Στεφανίδη και Αντώνιου Χατζημπαλιώτη και εδράζεται σε δυο σημεία του νόμου, με τον οποίο αποφασίστηκε η κρατικοποίηση (4482/17) που θεωρεί αντισυνταγματικά, σύμφωνα με την αίτηση.
«Ήταν ένας απαξιωμένος φορέας, χρεοκοπημένος λειτουργικά, πολιτικά και οικονομικά. Πέρα από τα πολλά προβλήματα, αποτέλεσε αδιαφανή ανανέωση της πολιτικής εξουσίας της πόλης. Οι βουλευτές τη ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν απέδειξαν ότι ήθελαν να αλλάξει και ούτε η αυτοδιοίκηση έλαβε μέτρα για να αλλάξει» τόνισε ο ίδιος και πρόσθεσε: «Το στοίχημα της κυβέρνησης είναι να πετύχει το διαφορετικό αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό μοντέλο που προκρίνει για τον Οργανισμό».
Χαρακτηρίζοντας επίτευγμα την άμεση πληρωμή των δεδουλευμένων των εργαζομένων για τον μήνα Ιούνιο και σημειώνοντας ότι μέχρι τις 5/9 θα εξοφληθούν και τον Ιούλιο, ο κ. Φάμελλος υπογράμμισε ότι «οι πληρωμές έγιναν και θα γίνονται με ισοτιμία».
Τόνισε δε, ότι η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ εργάζεται εντατικά, προκειμένου να υπογραφεί η συλλογική σύμβαση για τους εργαζόμενους στον Οργανισμό.
Τσερμενίδης: «Λάθος» τις νέες προσφυγές από μετόχους
Την εκτίμηση ότι η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ «παράτησε τα πάντα και έφυγε» διατύπωσε, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον οργανισμό, Δημήτρης Τσερμενίδης, χαρακτηρίζοντας «λάθος» τις νέες προσφυγές από μετόχους στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Κατά τον κ. Τσερμενίδη, η εκκαθάριση στον οργανισμού πρέπει να γίνει, όπως επίσης και να προσδιοριστεί η αποζημίωση των παλαιών μετόχων και να διαπιστωθεί το τι μέλλει γενέσθαι με τους νέους. Χαρακτήρισε μέγιστης σημασίας το μέλλον του οργανισμού, που - όπως σημείωσε - για να είναι ευοίωνο, πρέπει γίνει σοβαρή δουλειά και να λυθούν τα προβλήματά που υπάρχουν και αφορούν μεταξύ άλλων τον απαρχαιωμένο στόλο.
Κι άλλες προσφυγές μετόχων του ΟΑΣΘ
Νέες αιτήσεις αναστολής και ακύρωσης του νόμου «κρατικοποίησης» του ΟΑΣΘ, επιχειρούν ακόμα 3 παλαιοί μέτοχοι της εταιρείας, λίγες ημέρες μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να «παγώσει» τη διαδικασία «εκκαθάρισης εν λειτουργία» του Οργανισμού, τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο επί προηγούμενης αίτησης αναστολής άλλων μετόχων.
Τις νέες αιτήσεις υπέβαλλε ο καθηγητής Πάνος Λαζαράτος, εκ μέρους των παλαιών μετόχων, Αθανάσιου και Ελένης Στεφανίδη και Αντώνιου Χατζημπαλιώτη και εδράζεται σε δυο σημεία του νόμου, με τον οποίο αποφασίστηκε η κρατικοποίηση (4482/17) που θεωρεί αντισυνταγματικά, σύμφωνα με την αίτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς