Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Σκάνδαλο ύψους 2 εκ. ευρώ μπλοκάρει την μίνι!



Οι τομές απέδειξαν την εγκληματική κακοτεχνία που έχει το έργο. Και αναπόδραστα ως λύση προτείνεται το γκρέμισμα και το ξαναφτιάσιμό του. Έργα κια ημέρες του σαμαροβενιζελικού καθεστώτος συνεργάτη των αδηφάγων εθνικών κατασκευαστών! Δύο εκατομμύρια ευρώ το... πανωπροίκι. Ποιος θα το πληρώσει; Έγινε ποτέ επίσκεψη και έλεγχος από μηχανικό της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας, πριν φθάσουμε στην.. αποκάλυψη; Ποιος εισαγγελέας θα αναλάβει;


Η παράδοσή της αργεί, καθώς γκρεμίζεται για να "ξαναχτιστεί" το  άχρηστο τούνελ στην Παπαδιαμαντοπούλου - Εισαγγελική επέμβαση επιβεβλημένη!


Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ

«Φτου κι απ' την αρχή» για την περίφημη μίνι περιμετρική Πάτρας, που... ξέμεινε από απάτη δύο εκατομμυρίων ευρώ! Παρελήφθη το τούνελ της Παπαδιαμαντοπούλου από την Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας και σύμφωνα με πληροφορίες του Istologiou G. Mosxou, διαπιστώθηκε από μηχανικούς της, πως αποτελεί κίνδυνο-θάνατο για τους μελλοντικούς χρήστες του.  


Τώρα σύμφωνα με πληροφορίες διεξάγεται ΕΔΕ, για να διαπιστωθεί πως παρελήφθη ένα έργο που είναι γεμάτο ατέλειες; Το τι θα βγάλει η περίφημη ΕΔΕ είναι το ένα ζήτημα. Το άλλο και κυριότερο, είναι το πότε θα σταλούν στον Εισαγγελέα  αυτοί που ευθύνονται. 


Και κυρίως  αυτός που έφτιαξε το έργο, ο οποίος, κατά πληροφορίες είναι  ο ίδιος που είχε αναλάβει μεγάλο τμήμα και από έργο της μεγάλης Περιμετρικής, το οποίο κατέρρευσε με αποτέλεσμα να φορτώσουν στον αείμνηστο Κωνσταντίνο Μητσοτάκη «γκαντεμιά» επειδή πήγε να το εγκαινιάσει. Πρόκειται για ΠΑΣΟΚο μεγάλης ολκής, του οποίου το Υπουργείο έχει αφαιρέσει το δίπλωμα. 

Λέγεται μάλιστα πως αυτή η εταιρεία, η περίφημη «Θόλος», ήταν φτιαγμένη από το τίποτα  και ως μη έχουσα βάση κατέρρευσε!


Από την Περιφέρεια διαμηνύουν πως θα καταλογιστεί αντίστοιχο ποσόν δύο εκ. ευρώ στην "φαλιρισμένη" εταιρεία του... μίνι εθνικού εργολάβου, που απορροφήθηκε και το έργο της ανακατασκευής θα αναλάβει η εταιρεία "Εργοδυναμική" του κ. Αθανασόπουλου.


Μάλιστα εξετάζεται και το ενδεχόμενο επιστροφής μέρους χρημάτων που έχει λάβει για το έργο. Το οποίο πριν τετραετίας είχε σχηματισθεί επιτροπή για να το παραλάβει, αλλά έκανε πίσω, βλέποντας τις κακοτεχνίες! Και τώρα συγκροτήθηκε νέα επιτροπή, της οποίας το πόρισμα καταλήγει  στην ολοκληρωτική απόρριψη του έργου λόγω των εγκληματικών κακοτεχνιών. 


Το ερώτημα βέβαια είναι  τι θα πάρει το ελληνικό δημόσιο από μία εταιρεία που παράτησε το έργο πριν κάμποσο καιρό, γιατί δεν έπαιρνε τα όσα θα ήθελε, ενώ από το 2015 νέα κυβέρνηση, αφιλόξενη προς τους... κυρίους "εθνικούς κατασκευαστές", βάζει στο μικροσκόπιο  της έρευνας τα δημόσια  έργα, τα γεμάτα από θρύλους για σκάνδαλα!  


Κολόνες στήριξης με ελλιπή οπλισμό, τσιμέντα διαμέτρου που περισσότερο κατάλληλα είναι για να στηρίξουν λότζα για στάνη, παρά υπόστεγο διέλευσης ανθρωπίνων ζωών, είναι τα... τεχνικά χαρακτηριστικά  του έργου! Αυτά, στα χρόνια των μνημονίων των Σαμαροβενιζέλων και όσων διακήρυτταν το... μεγαλείο για την πόλη.   


Ο λόγος για την κατ' όνομα Μίνι Περιμετρική της Πάτρας, που πάνω της χτίστηκαν πολιτικές καριέρες, "φυλακίστηκε" μία ολόκληρη συνοικία Εβραιομνημάτων, αποκλείστηκε ένα οικιστικό συγκρότημα μεζονέτων στην θέση Σκαμπαρδώνη και παραμένει  εκκρεμές το εάν θα ελευθερωθεί. Ειδάλλως για να βρουν διέξοδο οι κάτοικοι θα πρέπει να κάνουν άσκοπα χιλιόμετρα και τελικά να φθάσουν στην περιοχή Ταμπαχάνων, εκεί που κάποτε βασίλευε η ησυχία, αλλά τώρα ειδικά τις ώρες αιχμής, τα οχήματα και οι οδηγοί τους, πρωί και μεσημέρι παίζουν το... τρενάκι.  


Και είναι χάρμα οφθαλμών να βλέπεις ουρά οχημάτων, που ξεκινά από την κουκουναριά της οδού Αρόης και φθάνει μέχρι την συμβολή της Αγ. Δημητρίου με την οδό Γερμανού, τουλάχιστον μισό χιλιόμετρο απόσταση! 


Και υποτίθεται, σύμφωνα με τις διαρροές των σφουγκοκολάριων Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας, Νομαρχίας Αχαΐας τότε και Δήμου Πατρέων πριν, ότι με την ολοκλήρωση της μίνι Πετριμετρικής, που θα ξέσκιζε την συνοικία Κρητικών, ξεσπιτώνοντας κατοίκους και πνίγοντας στην κυκλοφορία παντός τύπου οχημάτων την όμορη συνοικία Ταμπαχάνων, θα ανάσαινε η Πάτρα και η άνω πόλη θα κολυμπούσε σε πελάγη ευτυχίας!


Κι αφού σχεδίασαν από Αθήνα, χωρίς να λάβουν υψομετρικά και δίχως να λογαριάσουν ότι το έργο θα... γκρέμιζε το Ρωμαϊκό  Υδραγωγείο για να περάσει η περίφημη Μίνι, που ο Θεός να την κάνει τέτοια(!), ανέθεσαν την κατασκευή της στον εθνικό εργολάβο κύριο κύριο (δις) Εμφετζίογλου, ο οποίος απερρόφησε την πατραϊκών συμφερόντων εταιρεία «Μοχλός» και με την Μηχανική» του ανέλαβε να οδηγήσει την πόλη της Πάτρας σε μέλλον λαμπρό, ξάστερο, αναπτυξιακό και ελπιδοφόρο.


Και τούτο διότι θα περνούσε έναν δρόμο Α΄ κατηγορίας, πλάτους  20 μέτρων, μέσα από δύο συνοικίες που μέχρι χθες τα παιδιά έπαιζαν στους δρόμους και τα γερόντια τους διέσχιζαν με σχετική άνεση.


Ένα μέλλον, που μετά από αλλεπάλληλες υποσχέσεις και αναβολές από το 2004, έφτασε το 2016, όπου θα παραδίδονταν στην κυκλοφορία, αλλά... περιέργως η Μαφία των δημοσίων έργων  έκανε την  minare της κι εδώ!


Το λαμπρό μέλλον όμως, επιφύλασσε ένα σκάνδαλο που εγγίζει τα όρια της  απάτης! Ύψους δύο εκατομμυρίων ευρώ! Το τούνελ που ξεκινά από την οδό Αιόλου και καταλήγει στην οδό Παπαδιαμαντοπούλου, απέναντι από το φούρνο του πρώην Ζωγράφου, σε λίγες ημέρες θα γκρεμιστεί. Νέες κολόνες πασσαλόμπιξης θα κατασκευαστούν και επάνω τους θα στηριχτεί το υπόστεγο, αφού γκρεμιστεί το υπάρχον! 

Ταυτόχρονα θα αρχίσει και η κατασκευή του έργου κατεκάβ στο σημείο όπου και το εύρημα του ρωμαϊκού αγωγού ύδρευσης της πόλης, δίπλα στον οδό Γερανείων.  


Νέα ταλαιπωρία περιμένει τους σύνοικους στα Κρητικά. "Μπουχός" η σκόνη καλοκαιριάτικα θα τους "πνίξει" για τρίτο χρόνο!


Υπομονή...

Εκεί που "τύφλωσαν" την οδό Τισσαμένους οι... φωστήρες μηχανικοί


 
Αυτή είναι, στην Άνω Πόλη της Πάτρας η οδός που από Τισσαμένους έγινε... Τυφλωμένους. Και που αδιαφόρησε ο κ. Πελετίδης. Τώρα φιλοδοξεί να εξωραΐσει την πόλη! Φοβού τους ανίκανους του Δήμου Πατρέων! Ρωτήστε τον κάτοικο που εικονίζεται, ο οποίος γειτνιάζει με το φαραωνικό τείχος που βλέπετε...


Υστερόγραφο: Μήπως θα ήταν πρέπον να περάσουν τούνελ  εκεί που "τύφλωσαν" την οδό Τισσαμένους οι... φωστήρες μηχανικοί  με την ανοχή της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας και του Δήμου Πατρέων, που παραδόξως μιλιά δεν έχει βγάλει γι αυτά; Και τούτο για να την ενώσουν πάλι με την Παντοκράτορος και να αποφορτιστούν από τον κυκλοφοριακό φόρτο οι οδοί Γερμανού και ΙΙΙου Ορειβατικού; 


Βεβαίως προκύπτει ένα οικονομικό κόστος που κάποιος πρέπει να το φορτωθεί. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ή οι κάτοικοι  και οδηγοί, που βλαστημούν την ώρα και την στιγμή, όταν περνούν από κει;  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς