Για το Eurogroup
Από τη δήλωση του Ε.
Τσακαλώτου
Όλοι οι θεσμοί, όλες οι πλευρές και τα
κράτη μέλη συνεχάρησαν την Ελλάδα όσον
αφορά ποιότητα του πακέτου
μεταρρυθμίσεων και κανένας δεν αναμένει
να υπάρξουν προβλήματα σε αυτό το ζήτημα.
Συμφωνήσαμε όσον αφορά το πρωτογενές
πλεόνασμα κι ότι θα εφαρμοστεί για
τέσσερα χρόνια μετά το τέλος του προγράμματος. Όπως γνωρίζετε για το 2018 έχει
συμφωνηθεί ο στόχος του 3,5% πρωτογενούς πλεονάσματος και αυτό θα ισχύσει και
για 4 χρόνια μετά. Το θέμα βεβαίως ήταν το πόσο καθαρός ορίζοντας δημιουργείται
για την ελληνική οικονομία και για τις αγορές.
Καθώς είχε δημιουργηθεί τεράστια
απόσταση μεταξύ του ΔΝΤ και των κρατών-μελών
αν και έγιναν βήματα σύγκλισης,
στο τέλος της συνάντησης η αίσθηση όλων ήταν ότι χρειάζεται περισσότερη
δουλειά για να υπάρξει η απαραίτητη καθαρότητα, η σαφήνεια, την οποία θα κατανοούν και οι αγορές αλλά και
οι Έλληνες πολίτες, αναφορικά με την ρύθμιση του χρέους στο τέλος του προγράμματος.
Άρα αποφασίστηκε ότι το καλύτερο για όλους είναι να έχουμε περισσότερο
χρόνο και χώρο για να συζητήσουμε και να φτάσουμε σε μία συμφωνία για το πώς μπορούμε να πετύχουμε
περισσότερη σαφήνεια για τα μέτρα του χρέους που θα εφαρμοστούν μετά το τέλος του προγράμματος.
Προσωπικά, είμαι αρκετά βέβαιος ότι εφόσον όλες οι πλευρές προτίθενται να
καταλήξουν σε ένα συμβιβασμό, τότε η
εξεύρεση λύσης μέσα στις επόμενες τρεις εβδομάδες πραγματικά δεν είναι κάτι που
κινείται πέραν των ορίων της ανθρώπινης ευφυΐας. Αυτό σημαίνει πως όλες οι πλευρές
πρέπει να κάνουν μικρούς συμβιβασμούς. Δείτε εδώ ολόκληρη τη δήλωση.
Από την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από τον Δ. Τζανακόπουλο
Στη χθεσινή συνεδρίαση του EG αναγνωρίστηκε από όλους ότι η Ελλάδα έχει
ανταποκριθεί πλήρως στις υποχρεώσεις της και έχει τηρήσει τα συμφωνηθέντα. Το
EG ενέκρινε την τεχνική συμφωνία μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των θεσμών
και δρομολόγησε την εκταμίευση της προβλεπόμενης δόσης το αμέσως επόμενο
διάστημα.
Η λύση που παρουσιάστηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση δεν αντιστοιχούσε ούτε
στους στόχους που είχαν τεθεί το προηγούμενο διάστημα ούτε όμως και στις θυσίες
του ελληνικού λαού. Ήταν απολύτως σαφές για την ελληνική
πλευρά αλλά και για πολλούς από τους εταίρους μας ότι ήταν προτιμότερη μια
απόφαση αναβολής λίγων ημερών, που μας δίνει χρόνο για να δουλέψουμε
περισσότερο και να προετοιμάσουμε μια καλύτερη λύση, παρά να πάρουμε αποφάσεις που
μεταθέτουν το πρόβλημα και δεν προσφέρουν ασφαλή διέξοδο για την ελληνική
οικονομία.
Η ελληνική κυβέρνηση το επόμενο διάστημα θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα σε
όλα τα επίπεδα με στόχο στο προσεχές EG να έχουμε μια καθαρή λύση για τον
προσδιορισμό των μεσοπρόθεσμων μέτρων ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους, χωρίς
γκρίζες ζώνες και χωρίς ασάφεια. Μια λύση που θα ανοίγει το δρόμο για την
οριστική έξοδο από την κρίση και φυσικά θα αντιστοιχεί στις θυσίες του
ελληνικού λαού. Εννοούμε τον
προσδιορισμό των μεσοπρόθεσμων μέτρων για το χρέος, σε τέτοιο βαθμό, ώστε το
ΔΝΤ να έχει την δυνατότητα άμεσα να καταλήξει σε θετική μελέτη βιωσιμότητας του
χρέους και να συμμετέχει πλήρως στο πρόγραμμα χωρίς αστερίσκους.
Από την πλευρά μας, κάναμε όσα οφείλαμε για να ανοίξουμε το δρόμο για μια
τέτοια επιτυχή κατάληξη και επομένως αναμένουμε αλλά και δικαιούμαστε το ίδιο
να πράξει και το σύνολο των εταίρων και δανειστών. Τώρα είναι οι εταίροι και
δανειστές μας που έχουν ηθικό, πολιτικό και νομικό καθήκον να υλοποιήσουν τις δικές
τους.
Αντιδράσεις Ευρωβουλευτών για το Eurogroup
Τζιάνι Πιτέλα (επικεφαλής της Ομάδας των Σοσιαλδημοκρατών στο Ευρωπαϊκό
Κοινοβούλιο): “Με την αντίθεσή του σε οποιαδήποτε
πρόοδο για την Ελλάδα, ο Σόιμπλε συνεχίζει να είναι πρόβλημα για την Ευρώπη”.
Ούντο Μπούλμαν (Γερμανός σοσιαλδημοκράτης ευρωβουλευτής): “Δικαιολογίες, καθυστερήσεις, η συμπεριφορά του Σόιμπλε σε σχέση με την
Ελλάδα είναι οικονομικά επικίνδυνη και πολιτικά ανεύθυνη”.
Περβάνς Μπερές (ευρωβουλευτής του Γαλλικού Σοσιαλιστικού
Κόμματος): “Μετά από τόσο μεγάλη προσπάθεια που
έγινε από την Ελλάδα, πως μπορεί να υπάρχει ακόμα άρνηση σε ελάφρυνση του
χρέους; Το ευρωπαϊκό συμφέρον πρέπει να επικρατήσει στην Ευρωομάδα”.
Για τη Νέα Δημοκρατία (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
Όταν ο κύριος Σόιμπλε λέει σε μας «forget it», εμείς
δεν το ξεχνάμε. Και αυτή είναι μια βασική διαφορά που έχουμε εμείς από τη Ν.Δ..
Χθες, προτάθηκε μια λύση, την οποία τόσο εμείς, όσο και πολλοί από τους
εταίρους μας δεν θεωρήσαμε ότι μπορούμε να κάνουμε αποδεκτή και είναι ακριβώς
γι’ αυτόν το λόγο που προτιμήσαμε την
επέκταση της συζήτησης τις επόμενες ημέρες.
Ένα δεύτερο σχόλιο που πρέπει να κάνω είναι ότι, αν δεν κάνω
λάθος, χθες ο κ. Χατζηδάκης μας κατηγόρησε ότι θα κάνουμε «την τρίχα, τριχιά».
Και αποδείχθηκε από τα ίδια τα πράγματα ότι δεν επιλέξαμε να πάρουμε μια κακή
συμφωνία και να τη διαχειριστούμε επικοινωνιακά, κάνοντας ακριβώς «την τρίχα,
τριχιά» και αυτό νομίζω ότι εκθέτει πολιτικά τον ίδιο τον κύριο Χατζηδάκη.
Όσο για το αν μπορούμε να κλείσουμε συμφωνίες, για το αν μπορούμε ή αν
είμαστε ικανοί στη διαπραγμάτευση και τη διακυβέρνηση, εγώ νομίζω ότι ο κύριος
Κικίλιας εμφανίστηκε σήμερα πιο Γερμανός από τους Γερμανούς. Διότι, αν δεν κάνω
λάθος, το σύνολο του γερμανικού Τύπου, αλλά και το σύνολο του διεθνούς Τύπου,
δεν επιρρίπτει την ευθύνη για την μη ύπαρξη συμφωνίας στην ελληνική κυβέρνηση. Οι
περισσότεροι αναλυτές, αλλά και τα περισσότερα μεγάλα ειδησεογραφικά
πρακτορεία, καθώς και οι περισσότεροι και μεγαλύτεροι τίτλοι γερμανικών
εφημερίδων αναφέρουν ότι κύριος υπεύθυνος για τη χθεσινή κατάληξη ήταν ο κύριος
Σόιμπλε. Και ο κύριος Σόιμπλε, στο πρόσωπο του κυρίου Κικίλια, βρίσκει έναν
αναπάντεχο; -δεν ξέρω αν είναι τόσο αναπάντεχος- σύμμαχο.
Για το χρέος (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
- Το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών έχει δηλώσει κατ` επανάληψη
ότι είναι απαραίτητη η συμμετοχή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα. Και γνωρίζουν όλοι ότι η συμμετοχή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα
προϋποθέτει τον ακριβή προσδιορισμό ή εν πάση περιπτώσει τον προσδιορισμό σε
όσο το δυνατόν πιο σαφή βάση των μεσοπρόθεσμων μέτρων που θα εφαρμοστούν μετά
τη λήξη του προγράμματος.
- Αυτό το οποίο τώρα συζητάμε, είναι ο προσδιορισμός των
μεσοπρόθεσμων μέτρων, τα οποία θα εφαρμοστούν, όπως όλοι αποδέχονται –και η
ελληνική πλευρά- μετά τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος, δηλαδή μετά τον
Αύγουστο του 2018. Επομένως, ως προς αυτό το σημείο, δηλαδή ως προς τις
βασικές αρχές της συζήτησης, η οποία διεξάγεται, δεν υπάρχει καμία απολύτως
διαφωνία. Αυτό το οποίο απομένει να προσδιοριστεί
και ο λόγος για τον οποίο χρειάζεται δουλειά τις επόμενες ημέρες, είναι να
γεφυρωθούν οι διαφορές μεταξύ της Γερμανίας και του ΔΝΤ, ως προς την ακρίβεια,
ως προς το πόσο συγκεκριμένος θα είναι ο προσδιορισμός, ακριβώς αυτών των
μεσοπρόθεσμων μέτρων για το χρέος.
Σχετικά με το ενδεχόμενο της αποχώρησης του ΔΝΤ από το πρόγραμμα (από τον
Δ. Τζανακόπουλο)
Εφόσον δεν υπάρξει επιτυχής κατάληξη και δεν έχουμε γεφύρωση των διαφορών,
μεταξύ Γερμανίας και ΔΝΤ, το σύνολο των παραμέτρων του ελληνικού προγράμματος
θα μπει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, έτσι ώστε να γίνουν και οι αναγκαίες
τροποποιήσεις. Επομένως, νομίζω ότι η δέσμευση του Πρωθυπουργού ότι, δηλαδή,
δεν πρόκειται να εφαρμοστούν τα μέτρα που έχουν παρθεί για το 2019 και για το
2020, εφόσον δεν πάρουμε τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για το χρέος, τελεί σε πλήρη
ισχύ.
Για το πρωτογενές πλεόνασμα (από τον Δ. Τζανακόπουλο)
Η ελληνική κυβέρνηση πάντοτε θεωρεί ότι το 3,5% είναι ένα υψηλό πλεόνασμα,
το οποίο, όμως, αναγκαστήκαμε να αποδεχθούμε κατά την υπογραφή της Συμφωνίας
του Αυγούστου του 2015. Και όλοι γνωρίζετε υπό ποιες προϋποθέσεις υπογράφηκε η
συγκεκριμένη Συμφωνία. Ωστόσο, αυτό που πρέπει να υπενθυμίζουμε, κάθε φορά,
είναι ότι το πρωτογενές πλεόνασμα του 3,5% για το 2018, είναι χαμηλότερο του
πλεονάσματος, το οποίο είχε συμφωνήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, το οποίο –να
σας θυμίσω- ότι προέβλεπε στόχους πρωτογενών πλεονασμάτων 4,5% για το 2016, ενώ
στη δική μας περίπτωση ο στόχος ήταν 0,5%, 4,2% για το 2017, ενώ στη δική μας
περίπτωση ο στόχος για πρωτογενές πλεόνασμα το 2017 είναι 1,75%, ενώ για το
2018 και για τη συνέχεια, προέβλεπε πρωτογενή πλεονάσματα ύψους 4,5% και
φθάναμε σε έναν μέσο όρο πρωτογενών πλεονασμάτων, με βάση την προηγούμενη
Συμφωνία, 4% μέχρι το 2030.
Για τη συνάντηση του Π. Σκουρλέτη με την ΠΟΕ – ΟΤΑ (ανακοίνωση ΥΠΕΣ)
Ο Πάνος Σκουρλέτης,
συναντήθηκε σήμερα, Τρίτη 23 Μαΐου 2017, με αντιπροσωπεία της διοίκησης της ΠΟΕ
– ΟΤΑ. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έθεσαν το ζήτημα της προστασίας της
απασχόλησης των συμβασιούχων καθαριότητας στους Δήμους, υπό τη σκιά των
διαρροών περί ενδεχόμενης απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία ενδέχεται
να επηρεάσει τους όρους εργασίας τους. Επίσης, ζήτησαν ενημέρωση σχετικά με πιθανές
αλλαγές στα Βαρέα και Ανθυγιεινά. Ο Υπουργός Εσωτερικών έκανε σαφές ότι θέση
της κυβέρνησης είναι η συνέχιση της απασχόλησης των συμβασιούχων στην
καθαριότητα, στη βάση της τελευταίας νομοθετικής παράτασης των συμβάσεών τους.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί το υπουργείο μετά την ολοκλήρωση της
διαδικασίας έκδοσης απόφασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, εφόσον από αυτή
προκύψει η ανάγκη νέας παρέμβασης. Αναφορικά με το καθεστώς των Βαρέων και
Ανθυγιεινών, ο Π. Σκουρλέτης ενημέρωσε τους εκπροσώπους των εργαζομένων ότι δεν
αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές.
Για τον αριθμό
των τηλεοπτικών αδειών (από τη συνέντευξη του Λ. Κρέτσου)
Το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρχε τεράστια «σπέκουλα», μεγάλη
ανοησία, πολλά ευτράπελα και ψέματα, του τύπου γιατί τέσσερις και όχι
δεκατέσσερις άδειες. Το φάσμα είναι πεπερασμένο, δεν είναι άπειρο όπως
ακούστηκε κυρίως από τη ΝΔ και όντως μπορεί με το σημερινό σύστημα μετάδοσης να
χωρέσει μέχρι έξι κανάλια υψηλής ευκρίνειας.
Η θέση αυτή υποστηρίζεται από έγγραφα της Digea
στα οποία αναφέρει ότι δεν υπάρχει πανελλαδική κάλυψη για τα HD κανάλια,
ότι κάθε κανάλι χρειάζεται τουλάχιστον 3 Mbps και 6 Mbps για να εκπέμπει
ταυτόχρονα σε SD και HD ευκρίνεια, ότι ο ένας πολυπλέκτης από τους τέσσερις που
έχουμε για τα εθνικής εμβέλειας κανάλια χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την
ΕΡΤ, καθώς και ότι δύο από τους τέσσερις πολυπλέκτες για τα εθνικής εμβέλειας
κανάλια δεν έχουν χωρητικότητα 24,88 Mbps αλλά 16,8 Mbps. Πρακτικά, η
συνολική χωρητικότητα των πολυπλεκτών είναι 58,5 Mbps που αν διαιρεθεί
με 9 Mbps (6+3 για HD και SD αντίστοιχα), δίνει έναν αριθμό 6, μέχρι το
2019, όταν η Ελλάδα και άλλες χώρες πρέπει να παραχωρήσουν επιπλέον τμήμα
φάσματος στην κινητή τηλεφωνία. Για περισσότερα, δείτε εδώ.
Για τους αναισθησιολόγους του Νοσοκομείου Σάμου (ανακοίνωση
Υπουργείου Υγείας)
Η 2η Υ.Πε. Πειραιώς και Αιγαίου προτίθεται να διερευνήσει τις συνθήκες, κάτω από τις οποίες προέκυψε η απρόβλεπτη αυτή απόφαση, με
δεδομένο ότι μέχρι πρόσφατα οι ίδιοι οι
Αναισθησιολόγοι διενεργούσαν επί σειρά ετών
την αποδεκτή νομικώς κατά τ΄ άλλα
διακοπή κύησης κάτω των δώδεκα (12)
εβδομάδων σε ενήλικες γυναίκες και υπό
την γονεϊκή συναίνεση, σε ανήλικες γυναίκες κάτω των δεκαοκτώ (18) ετών.
Η 2η Υ.Πε. Πειραιώς και Αιγαίου εκτιμά ότι η απόφαση
αυτή αποτελεί μεμονωμένο
περιστατικό και σε καμία
περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει την άποψη
του ιατρικού κόσμου της χώρας, δεσμεύεται δε, ότι θα εξασφαλίσει την υγειονομική κάλυψη της συγκεκριμένης
ανάγκης του γυναικείου πληθυσμού της
Σάμου, όποτε αυτή προκύψει μέσω της μετακίνησης αναισθησιολόγου
από άλλα νοσοκομεία της 2ης ΥΠΕ.
Για το νομοσχέδιο για την Παιδεία (από την ομιλία του Κ. Γαβρόγλου
στη Βουλή)
- Στο πλαίσιο της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, θα
πρέπει να διασφαλιστούν διαδικασίες δημοκρατικές, διαδικασίες αντικειμενικές
και διαδικασίες αξιοκρατίας για την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και
Εργαστηριακών Κέντρων. Με βάση τις αξίες και τους περιορισμούς –οι οποίοι δεν
είναι μόνο νομικού χαρακτήρα- μπορεί ο Διευθυντής του σχολείου να επιλεγεί με
βάση τα επιστημονικά κριτήρια, την προϋπηρεσία και τη συνέντευξη.
- Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης είναι στη θέση τους. Δεν υπάρχει καμία
αμφισβήτηση της νομιμότητας. Τα ίδια τα δικαστήρια δεν έχουν αμφισβητήσει τις
θέσεις τους.
- Οι Πρυτάνεις θα εκλέγονται από ένα ψηφοδέλτιο και από άλλο
ψηφοδέλτιο με μονοσταυρία θα εκλέγονται οι Αντιπρυτάνεις. Αν είναι από ένα
ψηφοδέλτιο ο Πρύτανης και από άλλο οι Αντιπρυτάνεις και διαφωνούν, ας καθίσουν
να τα βρουν για το καλό του Πανεπιστημίου, αλλιώς ας παραιτηθούν. Με τον τρόπο
που πάμε να καθιερώσουμε αυτή την εκλογή, σπάμε διαπλοκές.
Για τον ΟΑΣΘ
(σημεία από τη συνέντευξη του Χρ. Σπίρτζη)
- Από τα 4 εκατ. που εισέπραξε καθαρά ο ΟΑΣΘ,
το 1,5 το παρακράτησαν οι τράπεζες που σημαίνει ότι αυτός ο οργανισμός έχει
αρκετά μεγάλο δανεισμό, δεν καταλαβαίνω το γιατί. Τον έχει. Ενάμισι εκατ. δόθηκαν σε ρύθμιση στο ΙΚΑ που
σημαίνει ότι έχει και μεγάλες οφειλές στο ΙΚΑ.
- 500 χιλιάδες
δόθηκαν ως μερίσματα στους μετόχους του ΟΑΣΘ και όχι στους μισθούς και τα
δεδουλευμένα των εργαζομένων.
- Δεν μπορεί να
δίνουμε 78 εκατ. το χρόνο στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας που
περιλαμβάνουν το μετρό, το τρενάκι, το τραμ , τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ, όλες τις
αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και να δίνουμε 75 εκατ. τακτική επιχορήγηση
στον ΟΑΣΘ και κάθε χρόνο να έχουμε σχεδόν άλλα τόσα χρήματα διεκδικήσεις για το
δήθεν κοινωνικό έργο που επιτελεί στη μητροπολιτική Θεσσαλονίκη.
- Ο ΟΑΣΘ δεν
είναι ανώνυμη εταιρεία, δεν είναι ΕΠΕ, δεν είναι ΟΕ, δεν είναι Νομικό Πρόσωπο
Ιδιωτικού Δικαίου δεν είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, δεν είναι τίποτα.
Είναι ένα μόρφωμα που δημιουργήθηκε με νόμο του 57 χωρίς να έχει συγκεκριμένη
εταιρική μορφή. Δεν έχει τις υποχρεώσεις που έχουν οι υπόλοιπες εταιρείες στην
χώρα μας και στην Ευρώπη. Δεν έχει τις υποχρεώσεις που έχουν οι δημόσιοι
φορείς. Δεν λογοδοτεί πουθενά. Δεν δίνει διαγωνισμούς για τις προμήθειες. Δεν κάνει διαγωνισμούς για τα καύσιμα , για τα ανταλλακτικά, για το software που έχει.
- Δεν δίνει
λογαριασμό σε κανένα και όχι μόνο δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν έχει και τη
σκληρή στήριξη της ΝΔ και συγκεκριμένων κύκλων της Θεσσαλονίκης.
Για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας-Πύργου (σημεία από την κατάθεση του
Χρ. Σπίρτζη στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας)
- Οι 8
διαδοχικοί διαγωνισμοί αυτόνομων τμημάτων του Πάτρα- Πύργος δεν είναι κατάτμηση
αλλά υπαγορεύονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία και από τον νόμο που ψηφίσαμε
τον περασμένο Αύγουστο.
- . Για την περίπτωση δε του δρόμου Σίγρι-Καλλονή, διαπιστώθηκαν
πως -με τις προηγούμενες κυβερνήσεις- υπήρξαν μελέτες με λάθος στοιχεία, με
λάθος περιγραφή εργασιών, και συνεπώς πρέπει να δει η Βουλή αν το έργο αυτό θα
συνεχιστεί με συμπληρωματική σύμβαση ή αν θα τερματίσει. Δείτε εδώ για περισσότερα.
Παραχώρηση κτηρίων Δασικής Υπηρεσίας για την εκπαίδευση των φοιτητών
Δασολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ανακοίνωση ΥΠΕΝ)
Δημοσιεύτηκε η Απόφαση του
Σωκράτη Φάμελλου, σύμφωνα με την οποία παραχωρείται στο Τμήμα Δασολογίας και
Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
μέρος των κτηρίων και υποδομών του Οικιστικού Συγκροτήματος Εργοταξίου Ελατιάς
Δράμας (Δασικό χωριό Ελατιάς), που έως σήμερα διαχειρίζονταν από το Δασαρχείο
Δράμας. Τα εν λόγω κτίρια και υποδομές βρίσκονται εντός του Δασικού
Συμπλέγματος Δυτικού Νέστου και εντός του Εθνικού Πάρκου Οροσειράς Ροδόπης,
περιοχή αρμοδιότητας του παραπάνω Δασαρχείου.
Τα κτήρια παραχωρούνται για
20 χρόνια (με δυνατότητα παράτασης για άλλα 10) με σκοπό την κάλυψη των αναγκών
διαμονής και στέγασης των φοιτητών του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης
Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, κατά τη
διάρκεια της πρακτικής τους άσκησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς