Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Νίκος Κοντοές: Είναι μία καλή μέρα για τον ΟΛΠΑ

 Όσον αφορά τη βόρεια λιμενολεκάνη, θα συμπληρωθούν οι υποδομές ασφαλείας προσέγγισης των πλοίων στο κρηπίδωμα με την εγκατάσταση περισσότερων προσκρουστήρων, στο υπάρχον υπόστεγο, λέει ο Ν. Κοντοές .


Ενισχύεται η ασφάλεια και βελτιώνονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο λιμάνι



Έργα συνολικού προϋπολογισμού 3.076.688 ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας του νέο λιμανιού της Πάτρας καθώς και την βελτίωση των υποδομών του βορείου λιμένα της πόλης, εντάχθηκε, μετά από πρόταση του ΟΛΠΑ, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.
 
Για την ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας, σχεδιάζεται η λήψη επιπλέον μέτρων ασφαλείας, των χώρων του και η εγκατάσταση εξοπλισμού ελέγχου όσων θα επιβιβαστούν σε πλοία, υδροπλάνα ή κρουαζιερόπλοια. 

Όσον αφορά τη βόρεια λιμενολεκάνη, θα συμπληρωθούν οι υποδομές ασφαλείας προσέγγισης των πλοίων στο κρηπίδωμα με την εγκατάσταση περισσότερων προσκρουστήρων, στο υπάρχον υπόστεγο, το οποίο είναι κατασκευή από το 1970, θα επιδιορθωθούν διαρροές, θα αντικατασταθεί η στέγη και θα γίνουν εργασίες συντήρησης.

Αναβάθμιση ασφάλειας

Η «Αναβάθμιση ασφάλειας λιμένα Πατρών» εντάσσεται με Κωδικό ΟΠΣ 5005296 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» με συνολικό κόστος πράξης 1.839.788 ευρώ. Δικαιούχος είναι ο ΟΛΠΑ Α.Ε. Ημερομηνία έναρξης της Πράξης ορίζεται η 31/3/2017 και λήξη η 31/3/2020.

Η πράξη περιλαμβάνει την υλοποίηση δύο υποέργων:

Το πρώτο υποέργο θα έχει ως παραδοτέο τη δημιουργία περιβόλου περιπολίας μήκους 1.450 μέτρων και ηλεκτρονική επιτήρηση (κάμερες και σύστημα καταγραφής), ο οποίος θα οριοθετείται από τους υπόλοιπους χώρους του λιμένα με προκατασκευασμένα στοιχεία.

Η ολοκλήρωση του δεύτερου υποέργου θα έχει ως παραδοτέο την προμήθεια και την εγκατάσταση σύγχρονου εξοπλισμού ελέγχου επιβατών και αποσκευών (3 μαγνητικές πύλες, 3 x-ray, 3 φορητές συσκευές χεριού ελέγχου), προκατασκευασμένο οικίσκο εγκατάστασης συσκευών ελέγχου, σύστημα σάρωσης – ελέγχου της βάσης οχημάτων εγκατεστημένο σε δύο πύλες διέλευσης και ελέγχου και σύστημα εποπτείας και καταγραφής χερσαίου χώρου.

Επίσης, σύστημα εντοπισμού και ελέγχου πλωτών στόχων στο θαλάσσιο χώρο του, αποτελούμενο από δύο ραντάρ με τον απαραίτητο εξοπλισμό για την πλήρη λειτουργία τους.

Βελτίωση υποδομών

Η «Βελτίωση υποδομών βορείου λιμένα Πατρών» εντάσσεται με Κωδικό ΟΠΣ 5006309 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020», με συνολικό κόστος πράξης 1.236.900 ευρώ. Δικαιούχος είναι ο ΟΛΠΑ Α.Ε. Ημερομηνία έναρξης της Πράξης ορίζεται η 1/3/2017 και λήξη η 30/4/2019.

Η ολοκλήρωση του έργου θα έχει ως παραδοτέα:

Συνολικά 22 προσκρουστήρες.

Υπόστεγο – αποθήκη με βελτιωμένες κτιριακές και λοιπές εγκαταστάσεις, συνολικής επιφάνειας 3.100 μέτρων με στέγη από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.

Κατάλληλα διαμορφωμένο περιβάλλοντα χώρο που θα εξασφαλίζει την πρόσβαση και την ασφάλεια του χώρου (φυλάκιο ελέγχου).

Ηλεκτρικό δίκτυο συνδεδεμένο με τον υποσταθμό μέσης τάσης και ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος 275 KVA, συνδεδεμένο στο δίκτυο.

Μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7 ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ Νίκος Κοντοές σχολίασε μεταξύ άλλων τα παρακάτω: «Είναι μια καλή μέρα καθώς εντάχθηκαν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» το σχέδιο που είχε υποβάλει ο ΟΛΠΑ σε συνεννόηση την Περιφέρεια για την βελτίωση υποδομών, την αναβάθμιση των υπηρεσιών και την αύξηση της ασφάλειας του λιμανιού. Είναι μια σημαντική επένδυση 3εκ. ευρώ που πέραν του αυτονόητου οφέλους που έχει με τα έργα που εξυπηρετούν το λιμάνι, θα δώσει και μια ανάσα σε κάποιες επιχειρήσεις της περιοχής μας καθώς το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης αυτής θα διακινηθεί προς επιχειρήσεις της περιοχής. Το λιμάνι μας συνεχώς βελτιώνει τις υποδομές του έτσι στο πολύ επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.

Το χρονοδιάγραμμα είναι μέχρι το 2020 ελπίζω ότι εντός του έτους θα έχουμε δημοπρατήσει τα έργα. Παράλληλα θα «τρέξουν» αν με ρωτάτε θα έλεγα ότι η αντικατάσταση του υποστέγου 10 και για λόγους αισθητικής, μιας και είναι στο κεντρικό τμήμα της πόλης μας, είναι κάτι το οποίο πρέπει να το επιταχύνουμε όπως επίσης το λιμάνι πολύ σύντομα θα προχωρήσει και στην κατεδάφιση του υποστέγου νούμερο 4 στον χώρο που έχει παραδοθεί στο Δήμο. Το υπουργείο Πολιτισμού αποφάσισε ότι δεν είναι διατηρητέο. Πρέπει να έρθει επισήμως η απόφαση προκειμένου να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες και να έχουμε την σύμφωνη γνώμη του υπουργείου Οικονομικών που θεωρώ ότι θα είναι διαδικαστικό θέμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς