Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Ο ΟΣΕ επιμένει σε επίγεια διέλευση του Προαστιακού


Ο σχεδιασμός προβλέπει λειτουργία κεντρικού σταθμού στον Αγιο Διονύσιο και ενός μικρότερου εκεί που βρίσκεται σήμερα ο σταθμός.


Απομένει να δούμε αν θα υπάρξουν λύσεις που θα βελτιώσουν το επαχθές αυτής της χάραξης


Σε αναμονή του υπουργού υποδομών Χρήστου Σπίρτζη βρίσκονται οι τοπικοί φορείς για το σχέδιο διέλευσης του σύγχρονου τρένου μέσα από την Πάτρα.

Όμως οι προμελέτες του ΟΣΕ έχουν ήδη ολοκληρωθεί και έχουν καταλήξει στην λύση της επίγειας διέλευσης.

Απομένει να δούμε αν θα υπάρξουν λύσεις που θα βελτιώσουν το επαχθές αυτής της χάραξης και βέβαια ποια θα είναι η αντίδραση της πόλης. Πληροφορίες αναφέρουν πως θα λειτουργήσει διπλή γραμμή μέχρι τον Αγιο Διονύσιο.

Στη συνέχεια θα υπάρχει μονή γραμμή. Δεν έχει ακόμη ξεκαθαρισθεί αν μπορεί να προχωρήσει μετά τις πιέσεις που ασκούνται και η λύση της βύθισης της γραμμής.

Ο σχεδιασμός προβλέπει λειτουργία κεντρικού σταθμού στον Αγιο Διονύσιο και ενός μικρότερου εκεί που βρίσκεται σήμερα ο σταθμός. Από τον Αγιο Διονύσιο και μετά θα γίνεται διαχωρισμός της γραμμής σε δύο επίπεδα ώστε να εξυπηρετείται και ο προαστιακός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς