Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Πολάκης, αν. υπ. Υγείας: Κύκλωμα διαπλοκής στο Mega

Παύλος Πολάκης: Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων, από τα πέντε αρχικώς εν λειτουργία,  δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
 
Δήθεν ρεπορτάζ του σταθμού, που μέσω ψευδών, αναζητά τρόπο για απόκτηση τηλεοπτικής αδείας με τα νέα δεδομένα, ώθησαν σε έκδοση ανακοίνωσης, το Υπ. Υγείας 



Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι. Αφορμή γι αυτό είναι  ρεπορτάζ του Mega από συντάκτη-προφήτη  μετά Χριστόν(!)  για τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ.

«Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων, από τα πέντε αρχικώς εν λειτουργία,  δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του».

Από τα παραπάνω αποκαλύπτεται το όργιο της μίζας, που επικρατεί στον τομέα των διακομιδών. Που εν παρόδω αξίζει να αναφερθεί πως η κακή συντήρηση των ελικοπτέρων οδήγησε στο θάνατο 13 ανθρώπων.

Αυτά και το δήθεν ρεπορτάζ του Mega, που μέσω ψευδών, αναζητά τρόπο για απόκτηση τηλεοπτικής αδείας με τα νέα δεδομένα, ώθησαν σε έκδοση ανακοίνωσης, το Υπ. Υγείας και τον αν. Υπουργό Παύλο Πολάκη, με το οποίο επιτίθεται στο Mega, χαρακτηρίζοντάς το «κύκλωμα της διαπλοκής», αναφορικά με ρεπορτάζ του, που έκανε λόγο για ανυπαρξία των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, που χρησιμοποιούνται για έκτατες αεροδιακομιδές, με αποτέλεσμα να ζητείται η συνδρομή των Υπουργείων Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη. 

Ο αν. Υπουργός - αφού κάνει αναφορά και στο θέμα του ΚΕΕΛΠΝΟ - παραδέχεται τη μη ικανότητα των εν λόγω ελικοπτέρων να επιχειρούν, τονίζοντας, ωστόσο, πως η ευθύνη γι' αυτό δεν ανήκει στη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, αλλά σε προηγούμενες κυβερνήσεις, οι οποίες δεν "προχώρησαν" σε απαραίτητες συντηρήσεις.

Με τίτλο «Η διαπλοκή πυροβολεί τα πόδια της (απάντηση στο "ρεπορτάζ" του Μέγκα)» ο αν. Υπουργός Υγείας αναφέρει:

 «Αυτοκτονικές τάσεις παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα το κύκλωμα της διαπλοκής που λυμαινόταν τόσα χρόνια τα χρήματα του ελληνικού λαού. Δεν εξηγούνται αλλιώς οι αλλεπάλληλες δημοσιοποιήσεις θεμάτων που πραγματικά φανερώνουν τη σήψη της κρατικής μηχανής τα τελευταία 40 χρόνια. 

Κι αν η υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ φέρνει στην επιφάνεια την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και την κατασκευή του πελατειακού συστήματος, η υπόθεση των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ φέρνει στην επιφάνεια πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες κόστισαν τη ζωή σε 13 ανθρώπους.

Από τα πέντε (5) συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το Υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία (3), παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα.

Το πρώτο από αυτά αντικαταστάθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ για τα δύο (2) επόμενα υπήρξε χρηματική αποζημίωση, η οποία ακόμα «αναζητείται».
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία (3) ελικόπτερα εκ των οποίων το ένα έχει βλάβη στο δομικό τμήμα του από αναγκαστική προσγείωση.

Από τους επτά (7) κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να εφοδιάσουν τα ελικόπτερα αυτά, οι έξι (6) έχουν φθάσει το όριο των 3.500 ωρών πτήσης και χρήζουν γενικής εργοστασιακής επισκευής.

Ο έβδομος (7ος) κινητήρας έχει φθάσει τις 3.200 περίπου ώρες πτήσης.
Η αρχική εκτίμηση επισκευής των τριών ελικοπτέρων και των κινητήρων ήταν 6 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από σχετική έρευνα αγοράς το κόστος αυτό έχει πέσει, ως δια μαγείας, περίπου στα 2,5 εκατ. ευρώ.

Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του.

Η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας μπροστά σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήρθε άμεσα σε συνεννόηση με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να συμβάλλουν με τα πτητικά τους μέσα στις αεροδιακομιδές τους ΕΚΑΒ.

Παράλληλα εργάζεται αδιάκοπα για να βρεθεί η βέλτιστη οικονομοτεχνικά λύση για την επισκευή των τριών (3) ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, ώστε να επιστρέψουν στην υπηρεσία των πολιτών των ακριτικών περιοχών της χώρας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ασφάλειας αεροδιακομιδές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς