«Πρόθεση στόχος και επιδίωξη της κυβέρνησης στον Πειραιά και στη
Θεσσαλονίκη, παρά τις εξελίξεις προς την κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης,
είναι να διατηρηθούν οι ασφαλείς και σταθερές θέσεις εργασίας».
Αυτό επανέλαβε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, κατά την επίσκεψη του στον ΟΛΘ, το απόγευμα της Τρίτης, προς εργαζόμενους του λιμανιού, οι οποίοι τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν στην είσοδο του οργανισμού.
«Σε αυτή τη διαδρομή πορευόμαστε και φυσικά βήμα - βήμα θέλουμε να πετύχουμε την πλήρη κατοχύρωση. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία κατοχύρωση μέχρι στιγμής: υπάρχει μια κατοχύρωση που πρέπει να γίνει πλήρης» πρόσθεσε ο κ. Δρίτσας.
Ο κ. Δρίτσας πρόσθεσε, ότι ο ίδιος και οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι σε διαρκή διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και προσπαθούν για την καλύτερη λύση. Επεσήμανε ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ίδιους ως εργαλείο, επεξηγώντας μεταξύ άλλων, ότι «η οποιαδήποτε μεταβολή του πλειοψηφικού πακέτου του Πειραιά, ή της Θεσσαλονίκης, δεν καταργεί τον Οργανισμό Λιμένος».
«Σε αυτό το πλαίσιο που ήδη υπάρχει, εμείς έχουμε προσθέσει στον Πειραιά, στη σύμβαση παραχώρησης, μια ρύθμιση που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση. Στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμη ανοιχτό και συζητιέται και πιστεύω ότι θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη στήριξη, διότι στον Πειραιά όλα έγιναν υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, εδώ έχουμε καλύτερες δυνατότητες, στο δε νόμο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, επίσης έχουμε διάταξη που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση» υπογράμμισε ο κ. Δρίτσας.
Παράλληλα, σημείωσε ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένα δεν θα λειτουργήσει μόνο στον Πειραιά», αλλά «θα ιδρυθεί τμήμα της Αρχής Λιμένα και στη Θεσσαλονίκη. Αυτά δεν είναι απουσία της κυβέρνησης, είναι παρουσία και πρωτοβουλία της κυβέρνησης και χωρίς να μας ζητηθούν» υπογράμμισε ο υπουργός.
Επιπλέον, ο υπουργός Ναυτιλίας τόνισε στους εργαζόμενους του ΟΛΘ, ότι το γεγονός ότι αυτή η κυβέρνηση «έφτασε στο σημείο να συμβιβαστεί εξαναγκαζόμενη, και να δεχτεί τις δρομολογημένες ιδιωτικοποιήσεις, μπορεί να το ερμηνεύει κάποιος ως προδοσία», αλλά «αυτή είναι η πιο εύκολη απάντηση».
«Η πραγματική απάντηση είναι ότι η ζωή είναι πολύ σκληρή και χρειάζεται σε αυτές τις συνθήκες να μη το βάζει κανείς κάτω, έστω και εάν φαντάζουν όλα πάρα πολύ δύσκολα» συνέχισε ο κ. Δρίτσας προσθέτοντας ότι«αυτή η κυβέρνηση δε το βάζει κάτω. Με επίγνωση του συμβιβασμού, με επίγνωση της υποχώρησης σε σχέση με προγραμματικές δεσμεύσεις, λέμε να μη το βάλουμε κάτω, να μη φύγουμε».
Ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ως υπεύθυνο για τη διαγωνιστική διαδικασία και κύριος μέτοχος στα δύο λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναρτά ένα σχέδιο σύμβασης παραχώρησης «που το ίδιο δηλώνει ότι είναι προσωρινό, μεταβατικό και όχι δεσμευτικό». «Οι συμβάσεις παραχώρησης που αναρτώνται για να κινηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες, δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις» πρόσθεσε ο υπουργός.
Αυτό επανέλαβε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, κατά την επίσκεψη του στον ΟΛΘ, το απόγευμα της Τρίτης, προς εργαζόμενους του λιμανιού, οι οποίοι τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν στην είσοδο του οργανισμού.
«Σε αυτή τη διαδρομή πορευόμαστε και φυσικά βήμα - βήμα θέλουμε να πετύχουμε την πλήρη κατοχύρωση. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία κατοχύρωση μέχρι στιγμής: υπάρχει μια κατοχύρωση που πρέπει να γίνει πλήρης» πρόσθεσε ο κ. Δρίτσας.
Ο κ. Δρίτσας πρόσθεσε, ότι ο ίδιος και οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι σε διαρκή διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και προσπαθούν για την καλύτερη λύση. Επεσήμανε ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ίδιους ως εργαλείο, επεξηγώντας μεταξύ άλλων, ότι «η οποιαδήποτε μεταβολή του πλειοψηφικού πακέτου του Πειραιά, ή της Θεσσαλονίκης, δεν καταργεί τον Οργανισμό Λιμένος».
«Σε αυτό το πλαίσιο που ήδη υπάρχει, εμείς έχουμε προσθέσει στον Πειραιά, στη σύμβαση παραχώρησης, μια ρύθμιση που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση. Στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμη ανοιχτό και συζητιέται και πιστεύω ότι θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη στήριξη, διότι στον Πειραιά όλα έγιναν υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, εδώ έχουμε καλύτερες δυνατότητες, στο δε νόμο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, επίσης έχουμε διάταξη που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση» υπογράμμισε ο κ. Δρίτσας.
Παράλληλα, σημείωσε ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένα δεν θα λειτουργήσει μόνο στον Πειραιά», αλλά «θα ιδρυθεί τμήμα της Αρχής Λιμένα και στη Θεσσαλονίκη. Αυτά δεν είναι απουσία της κυβέρνησης, είναι παρουσία και πρωτοβουλία της κυβέρνησης και χωρίς να μας ζητηθούν» υπογράμμισε ο υπουργός.
Επιπλέον, ο υπουργός Ναυτιλίας τόνισε στους εργαζόμενους του ΟΛΘ, ότι το γεγονός ότι αυτή η κυβέρνηση «έφτασε στο σημείο να συμβιβαστεί εξαναγκαζόμενη, και να δεχτεί τις δρομολογημένες ιδιωτικοποιήσεις, μπορεί να το ερμηνεύει κάποιος ως προδοσία», αλλά «αυτή είναι η πιο εύκολη απάντηση».
«Η πραγματική απάντηση είναι ότι η ζωή είναι πολύ σκληρή και χρειάζεται σε αυτές τις συνθήκες να μη το βάζει κανείς κάτω, έστω και εάν φαντάζουν όλα πάρα πολύ δύσκολα» συνέχισε ο κ. Δρίτσας προσθέτοντας ότι«αυτή η κυβέρνηση δε το βάζει κάτω. Με επίγνωση του συμβιβασμού, με επίγνωση της υποχώρησης σε σχέση με προγραμματικές δεσμεύσεις, λέμε να μη το βάλουμε κάτω, να μη φύγουμε».
Ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ως υπεύθυνο για τη διαγωνιστική διαδικασία και κύριος μέτοχος στα δύο λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναρτά ένα σχέδιο σύμβασης παραχώρησης «που το ίδιο δηλώνει ότι είναι προσωρινό, μεταβατικό και όχι δεσμευτικό». «Οι συμβάσεις παραχώρησης που αναρτώνται για να κινηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες, δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις» πρόσθεσε ο υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς