Φωτογραφία αρχείου. |
Όπως
εξήγησε μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» άμεσα ξεκινούν οι
διαδικασίες για την δημοπράτηση του έργου και, εάν όλα πάνε καλά. Τον
Σεπτέμβριο του 2016 θα έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος. Το έργο έχει
συνολικό χρόνο υλοποίησης περίπου 12 μήνες όμως εκ μέρους όλους των
εμπλεκόμενων φορέων θα γίνει κάθε προσπάθεια ώστε τα δρομολόγια να
ξεκινήσουν εγκαίρως προκειμένου να μην χαθεί η θερινή σεζόν του ’17.
Η επέκταση του Προαστιακού έχει εντάσσεται στο ΕΣΠΑ 2014-2020, έχει συνολικό προϋπολογισμό (πριν την έκπτωση που θα σώσει ο ανάδοχος) περίπου 5,3εκ. ευρώ εκ των οποίων το 80% θα καλυφθεί από κοινοτικούς πόρους και το υπόλοιπο 20% από το ελληνικό δημόσιο. Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν αφορούν δύο σκέλη: Το πρώτο σχετίζεται με την συντήρηση της υφιστάμενης γραμμής και κάποια τεχνικά έργα όπως η γέφυρα του Πείρου και το δεύτερο η προμήθεια και τοποθέτηση των αυτόματων συστημάτων στις 33 διαβάσεις (μπάρες).
Οι στάσεις που θα κατασκευαστούν θα είναι οι οκτώ: Η γραμμή θα ξεκινάει από τον Άγ. Ανδρέα και ο συρμός θα σταματάει σε ΔΕΥΑΠ, Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών - 25ης Μαρτίου, Τσαούση -Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός και Κάτω Αχαΐα. Εκτιμάται δε ότι ο κόσμος που θα εξυπηρετείται θα είναι μιάμιση με δύο φορές περισσότερος από εκείνους που χρησιμοποιούν σήμερα τον Προαστιακό. Γεγονός, που όπως εξήγησε ο κ. Οικονόμου θα το καθιστά βιώσιμο. Η διαδρομή από την Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα θα διαρκεί 27 λεπτά ενώ ήδη έχουν υπάρξει επαφές με παράγοντες της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών προκειμένου να δίδεται η δυνατότητα μετεπιβίβασης σε λεωφορεία από τα Τσουκαλέικα για τους εργαζόμενους που εργάζονται στη ΒΙΠΕ.
«Είναι ένα έργο το συζητάμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια κι επιτέλους μπήκε στις ράγες και θα γίνει πραγματικότητα για τον λαό της περιοχής. Σε 27 λεπτά από το κέντρο της Πάτρας οι επιβάτες θα φθάνουν στην Κάτω Αχαΐα με μόνο 1-1,20 ευρώ το εισιτήριο. Θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό να δουλέψει μέχρι το καλοκαίρι του 2017. Είναι ένα έργο που θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση των δρόμων ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει και θέσεις εργασίας τόσο κατά την κατασκευή όσο και από όταν λειτουργήσει και μετά. Όλες οι στάσεις αυτές μπορούν να εκμισθωθούν σε ενδιαφερόμενους για να δημιουργήσουν μια καφετέρια κ.α. για τους επιβάτες ενώ θα δώσει ζωή και στις περιοχές όπου θα φθάνει τονώντας την τοπική επιχειρηματικότητα», σημείωσε ο κ. Οικονόμου.
Η επέκταση του Προαστιακού έχει εντάσσεται στο ΕΣΠΑ 2014-2020, έχει συνολικό προϋπολογισμό (πριν την έκπτωση που θα σώσει ο ανάδοχος) περίπου 5,3εκ. ευρώ εκ των οποίων το 80% θα καλυφθεί από κοινοτικούς πόρους και το υπόλοιπο 20% από το ελληνικό δημόσιο. Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν αφορούν δύο σκέλη: Το πρώτο σχετίζεται με την συντήρηση της υφιστάμενης γραμμής και κάποια τεχνικά έργα όπως η γέφυρα του Πείρου και το δεύτερο η προμήθεια και τοποθέτηση των αυτόματων συστημάτων στις 33 διαβάσεις (μπάρες).
Οι στάσεις που θα κατασκευαστούν θα είναι οι οκτώ: Η γραμμή θα ξεκινάει από τον Άγ. Ανδρέα και ο συρμός θα σταματάει σε ΔΕΥΑΠ, Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών - 25ης Μαρτίου, Τσαούση -Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός και Κάτω Αχαΐα. Εκτιμάται δε ότι ο κόσμος που θα εξυπηρετείται θα είναι μιάμιση με δύο φορές περισσότερος από εκείνους που χρησιμοποιούν σήμερα τον Προαστιακό. Γεγονός, που όπως εξήγησε ο κ. Οικονόμου θα το καθιστά βιώσιμο. Η διαδρομή από την Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα θα διαρκεί 27 λεπτά ενώ ήδη έχουν υπάρξει επαφές με παράγοντες της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών προκειμένου να δίδεται η δυνατότητα μετεπιβίβασης σε λεωφορεία από τα Τσουκαλέικα για τους εργαζόμενους που εργάζονται στη ΒΙΠΕ.
«Είναι ένα έργο το συζητάμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια κι επιτέλους μπήκε στις ράγες και θα γίνει πραγματικότητα για τον λαό της περιοχής. Σε 27 λεπτά από το κέντρο της Πάτρας οι επιβάτες θα φθάνουν στην Κάτω Αχαΐα με μόνο 1-1,20 ευρώ το εισιτήριο. Θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό να δουλέψει μέχρι το καλοκαίρι του 2017. Είναι ένα έργο που θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση των δρόμων ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει και θέσεις εργασίας τόσο κατά την κατασκευή όσο και από όταν λειτουργήσει και μετά. Όλες οι στάσεις αυτές μπορούν να εκμισθωθούν σε ενδιαφερόμενους για να δημιουργήσουν μια καφετέρια κ.α. για τους επιβάτες ενώ θα δώσει ζωή και στις περιοχές όπου θα φθάνει τονώντας την τοπική επιχειρηματικότητα», σημείωσε ο κ. Οικονόμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πάσα άποψη εκφράζεται ελευθέρως από το ISTOLOGIO giorgou MOSXOU, αρκεί να μην περιέχει αήθεις χαρακτηρισμούς